NikeTalk › NikeTalk Forums › The Lounge › General › **..:The Official Jewelry Thread Vol. 11: I sneezed on you:..**
New Posts  All Forums:Forum Nav:

**..:The Official Jewelry Thread Vol. 11: I sneezed on you:..**

post #1 of 40104
Thread Starter 
Let's try and keep this one flame free...


image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
post #2 of 40104
image @ your name
post #3 of 40104
That Memphis Tigers piece is PERFECT image
post #4 of 40104
image Memphis chain is nice
post #5 of 40104
image
post #6 of 40104
What happened to the last one?image
post #7 of 40104
image
image
image
post #8 of 40104
damn vol. 10 got locked? smh.gif
The Pros & Cons Clothing Co.
3019 S. Flower St. Los Angeles CA 90007
http://pncla.com
Reply
The Pros & Cons Clothing Co.
3019 S. Flower St. Los Angeles CA 90007
http://pncla.com
Reply
post #9 of 40104
what happened in the other one
post #10 of 40104
In regards to the last one, it ended like the previous 9 and eventually the 11th.

*Editor's note: I am not sure if the above sentence is discernable english.
post #11 of 40104
Yeah that Memphis joint is Illy...
Seeing that Roc chain made me think about dame...he better pawn them pieces if he still got em...lol
post #12 of 40104

This dude Jonas laugh.gifsmh.gif

image

post #13 of 40104
Whoever made that statue of liberty piece for Lloyd Banks did a great job.
post #14 of 40104
Quote:
Originally Posted by rwfanatic

Whoever made that statue of liberty piece for Lloyd Banks did a great job.


word... and those iced out Gshocks are some of the ugliest things ive ever seen
post #15 of 40104
SMH at the last one ending with a pawn broker calling the black steel Breitling a "pos".

Talking down about "3000 in production" when he stays posting run of the mill Rolexes all day.

That black Breit is a nice watch.
"I still want to be a cowboy." - BIG FAME ONE
Reply
"I still want to be a cowboy." - BIG FAME ONE
Reply
post #16 of 40104
image


what happened to the last one?
post #17 of 40104
image
post #18 of 40104

SMH at the last one ending with a pawn broker calling the black steel Breitling a "pos".

Talking down about "3000 in production" when he stays posting run of the mill Rolexes all day.

That black Breit is a nice watch.
image Im sorry what kind of watch do you wear again? image


I was gonna post a RARE watch but ima just hold off for now. just like that lakers player ring i never showed.

post #19 of 40104
Quote:
Originally Posted by Rjwco

SMH at the last one ending with a pawn broker calling the black steel Breitling a "pos".

Talking down about "3000 in production" when he stays posting run of the mill Rolexes all day.

That black Breit is a nice watch.


image Im sorry what kind of watch do you wear again? image


I was gonna post an RARE watch but ima just hold off for now.
OMG!!!!!!!!!!! NOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Is that your second longest post ever besides your "lol"?
...and the Golden State would never paper hate...
Reply
...and the Golden State would never paper hate...
Reply
post #20 of 40104
Quote:
Originally Posted by ILLIONAIRE



image



This dude Gucci has delusions of grandeur.... A million in jewelry?!? Sold a million records?!? If he spent a million on that, I hope he got change.
post #21 of 40104
I swear ever since I been on NT ever jewelry thread last no longer than 5 or 6 months.image
post #22 of 40104
Quote:
Originally Posted by ILLIONAIRE



image

gucci is the maneimage
post #23 of 40104
BEN BALLER

GOLD AND DIAMONDS

DO IT

image
post #24 of 40104
eek.gif I would rock that just like it is.
post #25 of 40104
hot.......
post #26 of 40104
image
post #27 of 40104
Quote:
Originally Posted by quik1987

BEN BALLER

GOLD AND DIAMONDS

DO IT

image

info ?
TEAM RAW
what we need a rubber fo?
Reply
TEAM RAW
what we need a rubber fo?
Reply
post #28 of 40104
Shortys teeth lurking in the background sick.giflaugh.gif .

image
post #29 of 40104
Quote:
Originally Posted by Rjwco

SMH at the last one ending with a pawn broker calling the black steel Breitling a "pos".

Talking down about "3000 in production" when he stays posting run of the mill Rolexes all day.

That black Breit is a nice watch.


image Im sorry what kind of watch do you wear again? image


I was gonna post a RARE watch but ima just hold off for now. just like that lakers player ring i never showed.
just hold off posting altogether and maybe this thread will have a chance.
post #30 of 40104

just hold off posting altogether and maybe this thread will have a chance.

word.

@solesavage
Reply
@solesavage
Reply
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: General
NikeTalk › NikeTalk Forums › The Lounge › General › **..:The Official Jewelry Thread Vol. 11: I sneezed on you:..**