NikeTalk › NikeTalk Forums › The Lounge › Sports & Training › 2016 MLB thread. THE CUBS HAVE BROKEN THE CURSE! Chicago Cubs are your 2016 World Series champions.
New Posts  All Forums:Forum Nav:

2016 MLB thread. THE CUBS HAVE BROKEN THE CURSE! Chicago Cubs are your 2016 World Series champions. - Page 1281

post #38401 of 77517

Dansby Swanson gotta be the most Southern name I've ever heard

post #38402 of 77517
Braves bullpen is not a sight to behold. mean.gif

Kimbrel got a save against us last night.
post #38403 of 77517

 

16 years ago today this happened :lol:lol 

NY Knicks | NY Jets | NY Yankees

 

"When I die I want the Knicks/Jets to carry my casket so they can let me down one last time"

 

Reply

NY Knicks | NY Jets | NY Yankees

 

"When I die I want the Knicks/Jets to carry my casket so they can let me down one last time"

 

Reply
post #38404 of 77517

I remember this :rollin:lol

post #38405 of 77517
Bobby V pimp.gif
post #38406 of 77517
Quote:
Originally Posted by JohnnyRedStorm View Post

Bobby V pimp.gif
“Do. Or do not. There is no try.”
Reply
“Do. Or do not. There is no try.”
Reply
post #38407 of 77517
Nats just drafted Mariano Jr. kid lived on my floor freshman year at Quinnipiac before he had to transfer laugh.gif
post #38408 of 77517
Duke matuella in the 3rd round? Steal if he holds up
post #38409 of 77517
yeah if he can stay healthy i like that pick for the rangers a lot.
post #38410 of 77517
Might've stolen the best pitcher in the draft. Love it.
post #38411 of 77517
my parents were watching one of those real housewives shows and jim edmonds was on it laugh.gif looked at his numbers, great career, but he's not a hall of famer like his wife mentioned he would be on the show laugh.gif consistently good for 4-6 wins each year, and had an 8 war in 2004, but chill.
post #38412 of 77517
post #38413 of 77517
i just hope he stays healthy for his career. love watching him.
post #38414 of 77517
Quote:
Originally Posted by JohnnyRedStorm View Post

i just hope he stays healthy for his career. love watching him.


Yeah that inverted W delivery is a little scary, but he's been solid these past few years as far as staying healthy.

post #38415 of 77517
I know this ain't the right place but does anyone in NYC know where can I get Braves apparel... I need a shirt or for Fridays game smile.gif
post #38416 of 77517
Rajai Davis catch. eek.gifmean.gif
MIAMI DOLPHINS
LA LAKERS
CHICAGO CUBS
MIAMI HURRICANES
Reply
MIAMI DOLPHINS
LA LAKERS
CHICAGO CUBS
MIAMI HURRICANES
Reply
post #38417 of 77517
dope grab
post #38418 of 77517
#HARPGOD
post #38419 of 77517

DK just got out of a bases loaded and no outs jam without giving up a run :hat

post #38420 of 77517
Only four MLB players in last two decades who have three 20-HR seasons before turning 23: Harper, Trout, Stanton, A-Rod (per Elias).
post #38421 of 77517
Stanton sick.gif
Lakers | Blue Jays
Reply
Lakers | Blue Jays
Reply
post #38422 of 77517
Quote:
Originally Posted by thekidgriffey24 View Post

Only four MLB players in last two decades who have three 20-HR seasons before turning 23: Harper, Trout, Stanton, A-Rod (per Elias).

 

But Harper is overrated....

 

 

 

 

 

:rollin:rollin:{

post #38423 of 77517
love this new generation of baseball players.
post #38424 of 77517
Quote:
Originally Posted by JohnnyRedStorm View Post

love this new generation of baseball players.

 

We even have a guy throwing with both arms now :lol

post #38425 of 77517
first caitlyn jenner now pat venditte?

oh the humanity
post #38426 of 77517
Yep. MLB got a nice crop
post #38427 of 77517
Quote:
Originally Posted by Jewbacca2 View Post

But Harper is overrated....





roll.gifroll.gifmean.gif

lol no is saying that anymore obviously. Harper was a victim of his own hype. He was good for a 19-21 year old but he was billed as ARod and Griffey at such a young age and was getting headlines when his performance didn't warrant it. Now he's more than earned the hype....he's probbaly not getting talked about enough. All the young talent in baseball right now is insane...the game is definitely in good hands.

Sidenote: ARod hit .358 and 38 bombs his first full year....this dude was so freaking good lmao. Still the greatest young talent to ever enter the game IMO.
post #38428 of 77517
Quote:
Originally Posted by JohnnyRedStorm View Post

oh the humanity

 

post #38429 of 77517
God, no. Now I have to be stressed about the Warriors game and the Giants game.....why would you do this to me Giants?
post #38430 of 77517
Quote:
Originally Posted by thekidgriffey24 View Post


lol no is saying that anymore obviously. Harper was a victim of his own hype. He was good for a 19-21 year old but he was billed as ARod and Griffey at such a young age and was getting headlines when his performance didn't warrant it. Now he's more than earned the hype....he's probbaly not getting talked about enough. All the young talent in baseball right now is insane...the game is definitely in good hands.

Sidenote: ARod hit .358 and 38 bombs his first full year....this dude was so freaking good lmao. Still the greatest young talent to ever enter the game IMO.

 

Harper was his own worst enemy along with Mike Trout doing **** no one has ever done :lol

New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Sports & Training
NikeTalk › NikeTalk Forums › The Lounge › Sports & Training › 2016 MLB thread. THE CUBS HAVE BROKEN THE CURSE! Chicago Cubs are your 2016 World Series champions.