NikeTalk › NikeTalk Forums › The Lounge › General › STAY/GET BACK IN SHAPE VOL 3.0 -- A New Niketalk = A New Thread
New Posts  All Forums:Forum Nav:

STAY/GET BACK IN SHAPE VOL 3.0 -- A New Niketalk = A New Thread - Page 276

post #8251 of 32472
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by LuckyLuchiano View Post

I was gonna cop that Synth 6 for the stash but the profile is terrible, like a damn chic fil a shake. smh 80+ more calories than what I currently use and 50 of those is from fat, and only 22g of protein smh

Copped, it can fit my macros most days. Bb.com or ON when it can't.
post #8252 of 32472
Quote:
Originally Posted by CincoSeisDos View Post

Copped, it can fit my macros most days. Bb.com or ON when it can't.

if I were bulking Id maybe cop, but I`m good on it, hear it taste amazing though
post #8253 of 32472
It sure does ^

Lakers tho...

Reply

Lakers tho...

Reply
post #8254 of 32472
^ It's more a meal replacement shake. Has more carbs then a regular protein shake.
post #8255 of 32472
SO Syntha-6 isn't a good post workout protein shake for someone who is trying to define/build muscle? Maybe I've been taking the wrong stuff lol frown.gif

I originally switched from Muscle Milk to Syntha-6 because I thought it has less fat content than Muscle Milk
post #8256 of 32472
^ what I do is drink a protein shake after I work out. Syntac- 6 I take more as a meal replacement during the day.
post #8257 of 32472
Trying to get my diet together that is my main problem
post #8258 of 32472
Figure I might as well as you guys,

Currently I'm a sophomore in school studying Marketing with an emphasis on Sports, but the last few weeks I've been thinking about wanting to switch more related to exercise and fitness. One thing that prevents me from wanting to go that direction is that the career choices seem pretty limited (Physical Therapy, Personal Training, Athletic Training, etc) and none of them, aside from PT, have a very good earning potential.

Basically, are there any careers in fitness/exercise related that earn 100K+ or am I probably just stuck doing this as a hobby?
post #8259 of 32472
Quote:
Originally Posted by Matt53 View Post

Figure I might as well as you guys,

Currently I'm a sophomore in school studying Marketing with an emphasis on Sports, but the last few weeks I've been thinking about wanting to switch more related to exercise and fitness. One thing that prevents me from wanting to go that direction is that the career choices seem pretty limited (Physical Therapy, Personal Training, Athletic Training, etc) and none of them, aside from PT, have a very good earning potential.

Basically, are there any careers in fitness/exercise related that earn 100K+ or am I probably just stuck doing this as a hobby?

 

 

 

 

My cousin is an athletic trainer for a NBA team.  He makes about 80K. He only been doing it for 3 years now.

 

The NFL team pays low, he was with the New Orleans Saints his first year after finishing his Masters. That's the year they won the Superbowl.

 

Also, look at being a sports physician. They make CAKE.  

post #8260 of 32472
OOOOhhhhhh weeee tomorrow is an off day, Thank goodness! Sooooo sore. Killed my back yesterday, killllllled my arms today. Body is dead. Tomorrow will be a much needed break, getting a massage and some electro therapy. Great stuff. Diet still going strong. Killing it. I feel things tightening already. Missing the carbs and the sugars zaps some of my energy tho, but I'm pushing through, whatever, gotta get it done.

Lakers tho...

Reply

Lakers tho...

Reply
post #8261 of 32472
WOOOOOOOOOOO! Broke a new PR today!

Flat bench: 315 X 5 by myself.

SOOOOOO mad i didn't get it in camera. but goddddddddd felt like a beaaaaast after. Can't wait to show y'all progress btw. My bulk is going noiccccce!

iLLest!
post #8262 of 32472
^ good stuff boy!

Lakers tho...

Reply

Lakers tho...

Reply
post #8263 of 32472
Quote:
Originally Posted by Freeze View Post

^ good stuff boy!

Thanks freeeeeze. Feels good to be doin big boy numbers for once. haha. Btw this girl who I'm lightweight tryna talk to lately ran into me at school. I was wearing a tank. First place her eyes went was the chest separation. Smiled and already knew. pimp.gif

iLLest!
post #8264 of 32472

i envy your body yousef, but i'm happy for you smokin.gif

8Cat/10Team

PG: Chalmers, Lawson, Dragic

SG: J. Butler, Bledsoe, Livingston

SF: Brewer, Singler, P.J. Tucker

PF: O'Quinn

C: Bogut, Zeebo, Millsap, Antic

Reply

8Cat/10Team

PG: Chalmers, Lawson, Dragic

SG: J. Butler, Bledsoe, Livingston

SF: Brewer, Singler, P.J. Tucker

PF: O'Quinn

C: Bogut, Zeebo, Millsap, Antic

Reply
post #8265 of 32472

I seen that fool on P90x at 4 in the morning and just bust out laughing. congrats

post #8266 of 32472
Quote:
Originally Posted by PowerBallin View Post

I seen that fool on P90x at 4 in the morning and just bust out laughing. congrats


HAHAHAHAHHA. i imagine you seeing that and just shaking your head. i've yet to see it live.

Screw it. DON'T LOOK IF YOU DON'T WANNA SEE PICS BELOW.


CLEAN BULK UPDATE:








This is where I started from. I wanna say this pic is from September?




iLLest!
Edited by iLLest - 2/6/13 at 11:13pm
post #8267 of 32472

Has anyone done a cleanse? I've been looking at one and my sister told me about the CKLS New body, but she hasn't done It yet. So I'm just looking for any recommendations

post #8268 of 32472
how yall gon complain bout the profile of syntha-6 but hit da chipotle or cheat meals sayin idc idc idc????
post #8269 of 32472
Quote:
Originally Posted by knightlovesqueen View Post

how yall gon complain bout the profile of syntha-6 but hit da chipotle or cheat meals sayin idc idc idc????
I'm not complaining. I'm a fan of it.
post #8270 of 32472
Quote:
Originally Posted by knightlovesqueen View Post

how yall gon complain bout the profile of syntha-6 but hit da chipotle or cheat meals sayin idc idc idc????

Cheat meal at maitanece once a week doesn't equal milkshakes every day
post #8271 of 32472
Quote:
Originally Posted by Freeze View Post

OOOOhhhhhh weeee tomorrow is an off day, Thank goodness! Sooooo sore. Killed my back yesterday, killllllled my arms today. Body is dead. Tomorrow will be a much needed break, getting a massage and some electro therapy. Great stuff. Diet still going strong. Killing it. I feel things tightening already. Missing the carbs and the sugars zaps some of my energy tho, but I'm pushing through, whatever, gotta get it done.

 

Are you not substituting your sugar craves with fruits?


Edited by marmourjr - 2/7/13 at 4:51am
post #8272 of 32472
It is going to be a long day today. With the storm coming in I'm gonna have to hit back, shoulders and legs today cause my gym will be closed for the weekend.
Eat clen, tren hard.
Reply
Eat clen, tren hard.
Reply
post #8273 of 32472
Welcome to the 3 plates club iLLest!

Got in a nice shoulder workout last night. If not for the storm, I'd make tonight a day off. Gonna just hit arms later and do legs on Sat.
BUYING: Size 11.5/12 & DS - Jordan XI Space Jam (2000) , Jordan XII White/Red (OG)
TRADING: DS Ronnie Fieg x Asics Gel Lyte V Cove & Mint - Size 11
REFS: smzsmz, Freeze, Panda916, Sneak King,...
Reply
BUYING: Size 11.5/12 & DS - Jordan XI Space Jam (2000) , Jordan XII White/Red (OG)
TRADING: DS Ronnie Fieg x Asics Gel Lyte V Cove & Mint - Size 11
REFS: smzsmz, Freeze, Panda916, Sneak King,...
Reply
post #8274 of 32472
Quote:
Originally Posted by Sneakerfan1 View Post

Welcome to the 3 plates club iLLest!

Got in a nice shoulder workout last night. If not for the storm, I'd make tonight a day off. Gonna just hit arms later and do legs on Sat.

3 plates club...man I'm still shooting for one. laugh.gif I'm making progress though.
post #8275 of 32472
Quote:
Originally Posted by Quaz View Post

Quote:
Originally Posted by Sneakerfan1 View Post

Welcome to the 3 plates club iLLest!

Got in a nice shoulder workout last night. If not for the storm, I'd make tonight a day off. Gonna just hit arms later and do legs on Sat.

3 plates club...man I'm still shooting for one. laugh.gif I'm making progress though.

We all start somewhere fam, lol.  Progress is all we can ask for.

 

I have one of my boys come to the gym with me nowadays as an occasional training partner.  Just recently started benching for the first time in his life.  Making nice and steady progress.  Started off not even being able to hit 95 on the bench.  Moving towards being able to rep out good working sets with 1 plate.

 

Pushups and dips.  Other than consistency, those to me have been the two things that have helped me boost my bench the most, especially dips.

BUYING: Size 11.5/12 & DS - Jordan XI Space Jam (2000) , Jordan XII White/Red (OG)
TRADING: DS Ronnie Fieg x Asics Gel Lyte V Cove & Mint - Size 11
REFS: smzsmz, Freeze, Panda916, Sneak King,...
Reply
BUYING: Size 11.5/12 & DS - Jordan XI Space Jam (2000) , Jordan XII White/Red (OG)
TRADING: DS Ronnie Fieg x Asics Gel Lyte V Cove & Mint - Size 11
REFS: smzsmz, Freeze, Panda916, Sneak King,...
Reply
post #8276 of 32472
Quote:
Originally Posted by marmourjr View Post

Quote:
Originally Posted by Freeze View Post

OOOOhhhhhh weeee tomorrow is an off day, Thank goodness! Sooooo sore. Killed my back yesterday, killllllled my arms today. Body is dead. Tomorrow will be a much needed break, getting a massage and some electro therapy. Great stuff. Diet still going strong. Killing it. I feel things tightening already. Missing the carbs and the sugars zaps some of my energy tho, but I'm pushing through, whatever, gotta get it done.

Are you not substituting your sugar craves with fruits?



The occasional fruit. That fructose is still a strong sugar item too tho. So I eat that sparingly. To counteract the sugar craving, I'll have a mint. That helps sooo much.

Lakers tho...

Reply

Lakers tho...

Reply
post #8277 of 32472
Quote:
Originally Posted by Freeze View Post

Quote:
Originally Posted by marmourjr View Post

Quote:
Originally Posted by Freeze View Post

OOOOhhhhhh weeee tomorrow is an off day, Thank goodness! Sooooo sore. Killed my back yesterday, killllllled my arms today. Body is dead. Tomorrow will be a much needed break, getting a massage and some electro therapy. Great stuff. Diet still going strong. Killing it. I feel things tightening already. Missing the carbs and the sugars zaps some of my energy tho, but I'm pushing through, whatever, gotta get it done.

Are you not substituting your sugar craves with fruits?



The occasional fruit. That fructose is still a strong sugar item too tho. So I eat that sparingly. To counteract the sugar craving, I'll have a mint. That helps sooo much.

Why are you eliminating all forms of sugar?
post #8278 of 32472
Quote:
Originally Posted by Matt53 View Post

Figure I might as well as you guys,

Currently I'm a sophomore in school studying Marketing with an emphasis on Sports, but the last few weeks I've been thinking about wanting to switch more related to exercise and fitness. One thing that prevents me from wanting to go that direction is that the career choices seem pretty limited (Physical Therapy, Personal Training, Athletic Training, etc) and none of them, aside from PT, have a very good earning potential.

Basically, are there any careers in fitness/exercise related that earn 100K+ or am I probably just stuck doing this as a hobby?

Follow your passions, dont follow "earnings potential".

Youll end up with a more enjoyable job.

Sports marketing is a ***** field to get into too.
post #8279 of 32472
Quote:
Originally Posted by LuckyLuchiano View Post

Quote:
Originally Posted by knightlovesqueen View Post

how yall gon complain bout the profile of syntha-6 but hit da chipotle or cheat meals sayin idc idc idc????

Cheat meal at maitanece once a week doesn't equal milkshakes every day

yet the complaint is about the profile right?

you guys talk about the fat and all that, yet dont account for the saturated fats that come with fast food
post #8280 of 32472
Quote:
Originally Posted by Durden7 View Post

Quote:
Originally Posted by Freeze View Post

Quote:
Originally Posted by marmourjr View Post

Quote:
Originally Posted by Freeze View Post

OOOOhhhhhh weeee tomorrow is an off day, Thank goodness! Sooooo sore. Killed my back yesterday, killllllled my arms today. Body is dead. Tomorrow will be a much needed break, getting a massage and some electro therapy. Great stuff. Diet still going strong. Killing it. I feel things tightening already. Missing the carbs and the sugars zaps some of my energy tho, but I'm pushing through, whatever, gotta get it done.

Are you not substituting your sugar craves with fruits?



The occasional fruit. That fructose is still a strong sugar item too tho. So I eat that sparingly. To counteract the sugar craving, I'll have a mint. That helps sooo much.

Why are you eliminating all forms of sugar?


I'm not eliminating sugar, I'm just lowering my intake of it. The processed forms is what I'm really removing the most. I'm still getting some in the foods eat and these fruit snacks. I was just so far in excess before this cut, that lowering it to reasonable diet levels is a rough adjustment, both mentally as physically. I'll be smooth as my body gets used to this, but right now, it's blah.

Lakers tho...

Reply

Lakers tho...

Reply
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: General
NikeTalk › NikeTalk Forums › The Lounge › General › STAY/GET BACK IN SHAPE VOL 3.0 -- A New Niketalk = A New Thread