NikeTalk › NikeTalk Forums › The Kicks › Other Brands › Ronnie Fieg Collabs - Tracking order link http://shop.kithnyc.com/pages/tracking
New Posts  All Forums:Forum Nav:

Ronnie Fieg Collabs - Tracking order link http://shop.kithnyc.com/pages/tracking - Page 2318

post #69511 of 69737

Volcano 3s today.

post #69512 of 69737

agreed.  tired of jordan **** for now. 

post #69513 of 69737

75 dollars for a weak a** tee smh u should be glad u took the L

https://instagram.com/threegeees/

 

Available for trade..

 

RC x UB 3.0 DS SZ 9

 

RC x UB 1.0 DS SZ 9

 

W.W. x UB DS sz 9

Reply

https://instagram.com/threegeees/

 

Available for trade..

 

RC x UB 3.0 DS SZ 9

 

RC x UB 1.0 DS SZ 9

 

W.W. x UB DS sz 9

Reply
post #69514 of 69737

just got my sand tee in M.  it does run large, but for me it's still wearable (basically feels like a L) and definitely not like a dress, haha.

 

measurements:

 

width (~1" under pit to pit):  21.5"

sleeve:  8.5"

top (sleeve to sleeve):  20.5"

post #69515 of 69737
Quote:
Originally Posted by naasfu View Post

just got my sand tee in M.  it does run large, but for me it's still wearable (basically feels like a L) and definitely not like a dress, haha.

measurements:

width (~1" under pit to pit):  21.5"
sleeve:  8.5"
top (sleeve to sleeve):  20.5"

Refuse to pay that much for a logo tee but good to know. 21.5" is huge for an M.
post #69516 of 69737
Quote:
Originally Posted by LORDCEEEJ View Post

unbanned jordan1s?

So Chicagos?

Lol
post #69517 of 69737
Quote:
Originally Posted by bryanay1 View Post


So Chicagos?

Lol

lol with a kith logo on the back and RF in the insoles

post #69518 of 69737
Quote:
Originally Posted by soulivex View Post


Refuse to pay that much for a logo tee but good to know. 21.5" is huge for an M.

that whole place is trash.  Every t-shirt they put out is different in sizing, and most of the time they dont put sizing info till after the drops.  And no returns without paying a restocking fee.

post #69519 of 69737
Quote:
Originally Posted by soulivex View Post


Refuse to pay that much for a logo tee but good to know. 21.5" is huge for an M.

 

this one seems to be very nice quality.  it's really soft and quite thick with some weight to it.  from what i remember the white on black logo tee i got from them before (had to return since they sent the wrong size) was just a basic tee.  

 

i ordered S for the bby blue shirt, which i'm guessing should fit much better.

post #69520 of 69737
Quote:
Originally Posted by infamousbape View Post

You don't actually have to buy the socks to do the sock trick... just remove them from your cart but don't refresh your checkout page until you add the new item... Hasn't worked on YS for me though...

New shirts fit about half size up from TTS for me... Don't know if going a full size down would work... Fits better than the Adidas stuff which is huge...

i know, off topic from kith, but the reason it doesn't work for YS is because they use a new checkout domain every time they drop shoes. for instance, if you checked out with anything other than the powerphases (like a shirt for example), you would be re-directed from yeezysupply.com to purchase.yeezysupply.com. with the powerphases, and this was true for every recent drop, you would be re-directed to c.yeezysupply.com or some other, never-been-used-before domain that's not the purchase URL. 2-tabbing/sock jig/whatever you wanna call it won't work. and i wish other shopify sites did something similar, particularly kith. seems like it's the only way to stop the majority of bots, and im getting sick of striking out on kith drops.

 

i did manage to get a tee this morning though, was kinda surprised tbh because it made me do captcha like 3 times


Edited by DJSchxzo - 6/19/17 at 2:58pm
post #69521 of 69737


Lol
post #69522 of 69737
Quote:
Originally Posted by LORDCEEEJ View Post

lol with a kith logo on the back and RF in the insoles

Damn, Ronnie a genius

Take my money
post #69523 of 69737
How y'all dudes going at that one guy about copping tees when y'all yourselves trash at copping collabs in general. Unless y'all lion and secretly cooking

I AM A NIGHTMARE.

Reply

I AM A NIGHTMARE.

Reply
post #69524 of 69737
Quote:
Originally Posted by instagram View Post

How y'all dudes going at that one guy about copping tees when y'all yourselves trash at copping collabs in general. Unless y'all lion and secretly cooking

This is NT bro...
Everyone here cops multiples of everything that drops..
If you never purchased anything from Kith before, you're not allowed to cop..
Also if you don't have at least 10K posts your a lame and a noob
post #69525 of 69737

That man has serious anger issues 

glasses.gif 
Reply
glasses.gif 
Reply
post #69526 of 69737
Quote:
Originally Posted by BlazinX23 View Post

This is NT bro...
Everyone here cops multiples of everything that drops..
If you never purchased anything from Kith before, you're not allowed to cop..
Also if you don't have at least 10K posts your a lame and a noob


this is 100% right roll.gif
post #69527 of 69737
Quote:
Originally Posted by drisk34 View Post


this is 100% right roll.gif

 

 

Stop posting noob you have less than 10K posts 

glasses.gif 
Reply
glasses.gif 
Reply
post #69528 of 69737
post #69529 of 69737

Managed to get 2 sizes same order, surprised it wasn't cancelled as its been shipped :smokin

Instagram - OVOAlex_
Reply
Instagram - OVOAlex_
Reply
post #69530 of 69737
Quote:
Originally Posted by instagram View Post

How y'all dudes going at that one guy about copping tees when y'all yourselves trash at copping collabs in general. Unless y'all lion and secretly cooking

I just didn't care for the name calling dad, sheesh..
post #69531 of 69737
Don't forget what papa Grizz taught us man

I AM A NIGHTMARE.

Reply

I AM A NIGHTMARE.

Reply
post #69532 of 69737
bear-great-outdoors-o.gif
post #69533 of 69737
Quote:
Originally Posted by instagram View Post

Don't forget what papa Grizz taught us man
360 noscope

Oh wait different grizz

FT

Kith Copa Cobra 17.1 Ultra Boost Sz 11.5

Reply

FT

Kith Copa Cobra 17.1 Ultra Boost Sz 11.5

Reply
post #69534 of 69737

I'm old and out of touch  so forgive me but what lol 

I AM A NIGHTMARE.

Reply

I AM A NIGHTMARE.

Reply
post #69535 of 69737
Quote:
Originally Posted by instagram View Post

I'm old and out of touch  so forgive me but what lol 
Zzirgrizz a semi popular dude who used to do COD trickshots back in the COD4/MW2 days

Just a silly joke laugh.gif

FT

Kith Copa Cobra 17.1 Ultra Boost Sz 11.5

Reply

FT

Kith Copa Cobra 17.1 Ultra Boost Sz 11.5

Reply
post #69536 of 69737
Lemme look up some vids lol

I know Leroy Jenkins if that counts lol

I AM A NIGHTMARE.

Reply

I AM A NIGHTMARE.

Reply
post #69537 of 69737
New Balance collab up next.
Want to Buy: PayPal Ready
Ronnie Fieg "Americana" Size 9
Ronnie Fieg "Salmon Sole" Size 9
Reply
Want to Buy: PayPal Ready
Ronnie Fieg "Americana" Size 9
Ronnie Fieg "Salmon Sole" Size 9
Reply
post #69538 of 69737
Some of the summer pieces look nice.

Count me in for some terry shorts
Twitter/IG ---> magic_carpet94
Reply
Twitter/IG ---> magic_carpet94
Reply
post #69539 of 69737
Would like salmon mesh shorts sans Miami branding

I AM A NIGHTMARE.

Reply

I AM A NIGHTMARE.

Reply
post #69540 of 69737
Quote:
Originally Posted by instagram View Post

Would like salmon mesh shorts sans Miami branding

I feel like its weird that he's dropping those. Those were on shelves in MIA like 6 months ago

There's a matching baseball warm-up kinda jersey too.

Unfortunately the mesh material is really weird
Twitter/IG ---> magic_carpet94
Reply
Twitter/IG ---> magic_carpet94
Reply
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Other Brands
NikeTalk › NikeTalk Forums › The Kicks › Other Brands › Ronnie Fieg Collabs - Tracking order link http://shop.kithnyc.com/pages/tracking