NikeTalk › NikeTalk Forums › The Lounge › General › The 28 Most Flawless Responses To A Wrong Number Text
New Posts  All Forums:Forum Nav:

The 28 Most Flawless Responses To A Wrong Number Text

post #1 of 35
Thread Starter 

http://distractify.com/fun/fails/24-flawless-responses-to-wrong-number-texts/

 

 

 

 

 

post #2 of 35

 

 

G44

Adidas Yezzy Boost 350 Turtle Dove Size 9 for sale, 650$ Preferably for meetups in the NYC area

 

#GOLDRUSHGANGmad.gif indifferent.gif mean.gif frown.gif... smokin.gif #bang-bang-niner-gang-til-the-casket-drops

 

i see it....i see it all nerd.gif...

Reply

Adidas Yezzy Boost 350 Turtle Dove Size 9 for sale, 650$ Preferably for meetups in the NYC area

 

#GOLDRUSHGANGmad.gif indifferent.gif mean.gif frown.gif... smokin.gif #bang-bang-niner-gang-til-the-casket-drops

 

i see it....i see it all nerd.gif...

Reply
post #3 of 35

LOL

post #4 of 35
25-flawless-responses-to-wrong-number-texts-4.jpg

This and the one with the girl trying to get a coworker to cover her shift made me laugh laugh.gif
Team Young Dr0
... I prolly won't issue a refund either. I'll send an iPod though ...
Reply
Team Young Dr0
... I prolly won't issue a refund either. I'll send an iPod though ...
Reply
post #5 of 35
The one with the party roll.gif goat . Epic trolling
post #6 of 35
Quote:
Originally Posted by DJYoung08 View Post




Ready for some lulz

Bruh
"Living like a baller loc, I'm having money and blowing hella Chronic smoke" pimp.gif
Reply
"Living like a baller loc, I'm having money and blowing hella Chronic smoke" pimp.gif
Reply
post #7 of 35
The robin one roll.gif
post #8 of 35

wow  at 16 :eek chillicothe lmao smh them freaks...boy do I know about females from there :rollin

Team Cleveland OG member #5
Reply
Team Cleveland OG member #5
Reply
post #9 of 35
25-flawless-responses-to-wrong-number-texts-22.jpg

roll.gifroll.gifroll.gif

I don't wanna die too young.
Reply

I don't wanna die too young.
Reply
post #10 of 35
Quote:
Originally Posted by 301216baller View Post
 

wow  at 16 :eek chillicothe lmao smh them freaks...boy do I know about females from there :rollin

It's Ohio period!

post #11 of 35
Number 2 was hilarious laugh.gif

Some of these might be fake though
NTWTs very own PODCAST!!! - NTWT PODCAST
Reply
NTWTs very own PODCAST!!! - NTWT PODCAST
Reply
post #12 of 35
Quote:
Originally Posted by Yeah View Post

25-flawless-responses-to-wrong-number-texts-22.jpg

roll.gifroll.gifroll.gif

ROFL
Add on XBL - JY Venom

Peep my Twitch - JY_Venom

Follow on - Instagram
For Sale: Size 12 - Air Jordan 2 - White / Red
$180 (USD) or best offer
For Sale: Sz 13 - AJKO - Sport Blue
$160 (USD) or best offer
For Sale: **PRICE DROP** sz. 13 Kobe IX EM "Easter"
$125 (USD) or best offer
Reply
Add on XBL - JY Venom

Peep my Twitch - JY_Venom

Follow on - Instagram
For Sale: Size 12 - Air Jordan 2 - White / Red
$180 (USD) or best offer
For Sale: Sz 13 - AJKO - Sport Blue
$160 (USD) or best offer
For Sale: **PRICE DROP** sz. 13 Kobe IX EM "Easter"
$125 (USD) or best offer
Reply
post #13 of 35
I loled at work. Nice

-UNDFT-
post #14 of 35
This is hilarious. I've done this a couple times. I created this whole scenario with someone being pregnant and not being a virgin anymore. After this dramatic, soap opera like convo, I tell the person they have the wrong number. Instantly got expletive texts sent to my phone. roll.gif

I'm going to hell for sure.
FS: NIKE X R.T. T-SHIRT - BLACK/WHITE IN XL - $65 SHIPPED
http://instagram.com/sneaker_p
Reply
FS: NIKE X R.T. T-SHIRT - BLACK/WHITE IN XL - $65 SHIPPED
http://instagram.com/sneaker_p
Reply
post #15 of 35
roll.gif

I'm dying right now.
post #16 of 35
"you should probably get ready for work." roll.gif
E q u i p o T R I c o l o r W$GT$
Reply
E q u i p o T R I c o l o r W$GT$
Reply
post #17 of 35
roll.gif
TMBLR | TWTTR | INSTGRM | FLCKR | PSN: AODalawa
 
Reply
TMBLR | TWTTR | INSTGRM | FLCKR | PSN: AODalawa
 
Reply
post #18 of 35
Some of those are hilarious laugh.gif
post #19 of 35
These are great! laugh.gif
...
Reply
...
Reply
post #20 of 35
the guy with the blue cover oh damn.
Instagram : johnny_kick
Reply
Instagram : johnny_kick
Reply
post #21 of 35
#26 though. The timing is ruthless. laugh.gif
post #22 of 35
Quote:
Originally Posted by zapatohead408 View Post

"you should probably get ready for work." roll.gif

Bruh, they spent hours chilling, thinking they were covered; only to get a text AT 4 telling them that roll.gifroll.gifroll.gif

Cold-blooded.
Team Young Dr0
... I prolly won't issue a refund either. I'll send an iPod though ...
Reply
Team Young Dr0
... I prolly won't issue a refund either. I'll send an iPod though ...
Reply
post #23 of 35
Quote:
Originally Posted by Yeah View Post

25-flawless-responses-to-wrong-number-texts-22.jpg

roll.gifroll.gifroll.gif
roll.gif

"I've been gettin my money i'm neva gonna stop" -Yung Marco

https://soundcloud.com/getdollazboi

Reply

"I've been gettin my money i'm neva gonna stop" -Yung Marco

https://soundcloud.com/getdollazboi

Reply
post #24 of 35
Quote:
Originally Posted by sneakerp View Post

This is hilarious. I've done this a couple times. I created this whole scenario with someone being pregnant and not being a virgin anymore. After this dramatic, soap opera like convo, I tell the person they have the wrong number. Instantly got expletive texts sent to my phone. roll.gif

I'm going to hell for sure.

Lol. Got me bout to do stuff like this in court all day.
post #25 of 35
Lol
post #26 of 35
25 is so random. roll.gif
@JFedeDPT

Help Brooklyn Youth: Athletes * Scholars * Community Leaders http://gobrooklyn.org
Reply
@JFedeDPT

Help Brooklyn Youth: Athletes * Scholars * Community Leaders http://gobrooklyn.org
Reply
post #27 of 35
did this to some random chick who texted me last summer ****** wit her all day she was trying to hang out with a bunch of friends later that night
post #28 of 35

teehee

post #29 of 35

These a golden!!.....:rollin

MANCHESTER UNITED l PITTSBURGH STEELERS l NY KNICKS

 

 

::2015 WANT TO BUY LIST: 

Kobe 8 Mambacurial sz. 10

Nike Foamposite Oregon sz. 9.5

Nike Flyknit Racer "Neo Turq" sz 10

Nike Air Max 90...

Reply

MANCHESTER UNITED l PITTSBURGH STEELERS l NY KNICKS

 

 

::2015 WANT TO BUY LIST: 

Kobe 8 Mambacurial sz. 10

Nike Foamposite Oregon sz. 9.5

Nike Flyknit Racer "Neo Turq" sz 10

Nike Air Max 90...

Reply
post #30 of 35
pretty damn funny, just spent the past hour looking at other links on that page, bunch of great stuff
thanks OP
Kenneth...stop looking at all of my posts and making fun of me at school
Reply
Kenneth...stop looking at all of my posts and making fun of me at school
Reply
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: General
NikeTalk › NikeTalk Forums › The Lounge › General › The 28 Most Flawless Responses To A Wrong Number Text