NikeTalk › NikeTalk Forums › The Lounge › Music › **Official Meek Mill Thread****Dreamchasers IV September 2016**
New Posts  All Forums:Forum Nav:

**Official Meek Mill Thread****Dreamchasers IV September 2016** - Page 343

post #10261 of 14221
Jays a bum
He's scum
Trash *** rapper
With no style of his own
ALWays gotta steal someone else flow or style
And try and capitalize
Can't stay relevant himself
So he leeches off other people
He's a leech
And he a god damn snake
post #10262 of 14221
Quote:
Originally Posted by nawghtyhare View Post

Jays a bum
He's scum
Trash *** rapper
With no style of his own
ALWays gotta steal someone else flow or style
And try and capitalize
Can't stay relevant himself
So he leeches off other people
He's a leech
And he a god damn snake

beyonce-shooting-1.gif?w=535

post #10263 of 14221
This thread has been derailed into something stupendous.
I'm your new favorite producer, you just don't know it yet.
Reply
I'm your new favorite producer, you just don't know it yet.
Reply
post #10264 of 14221
Quote:
Originally Posted by Air Kalo View Post

This thread has been derailed into something stupendous.

 

This thread was derailed from the moment Meek sent that first tweet out.

"Males shouldn't be jealous that's a female trait"
Reply
"Males shouldn't be jealous that's a female trait"
Reply
post #10265 of 14221
Quote:
Originally Posted by MrDeeds View Post
 

 

This thread was derailed from the moment Meek sent that first tweet out.

Currently working on - The Sneakerhead Paradox 

 

Sign up for ebates 

 

http://www.ebates.com/rf.do?referrerid=aifAhxvt09XSa0u4%2Bj50sQ%3D%3D&eeid=28187

Reply

Currently working on - The Sneakerhead Paradox 

 

Sign up for ebates 

 

http://www.ebates.com/rf.do?referrerid=aifAhxvt09XSa0u4%2Bj50sQ%3D%3D&eeid=28187

Reply
post #10266 of 14221

in the spirit of TBT - here are some REAL diss tracks - 

 

Meek and noobs take notice 

 

Camron - You got to Love it - 

 

 

 

Kurrupt - Calling out Names  ( dmx, ja rule) lol

 

and the top 3 diss track of all time IMO 

 

Eazy E - Real Mutha$*#$ing Gs   :Nthat

 

arguably the only proper Dre diss track 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

they sure dont make them like this anymore 

Currently working on - The Sneakerhead Paradox 

 

Sign up for ebates 

 

http://www.ebates.com/rf.do?referrerid=aifAhxvt09XSa0u4%2Bj50sQ%3D%3D&eeid=28187

Reply

Currently working on - The Sneakerhead Paradox 

 

Sign up for ebates 

 

http://www.ebates.com/rf.do?referrerid=aifAhxvt09XSa0u4%2Bj50sQ%3D%3D&eeid=28187

Reply
post #10267 of 14221
And on his own album cover he was a she thang roll.gifpimp.gif
Houston Texans Seattle Seahawks Houston Rockets
Seattle Supersonics Houston Oilers
Reply
Houston Texans Seattle Seahawks Houston Rockets
Seattle Supersonics Houston Oilers
Reply
post #10268 of 14221

incase anyone was wondering 

 

Rozay ft Meek - Worlds Finest

 

Meeks first line - where we buy rollies and treat them like trophies

 

im done with this dude 

 

Remind yourself. Nobody built like you, you design yourself !

FLYERS-PHILLIES-SIXERS-EAGLES

 

IG : PIZZO23

 

Team T.A.N   

 

 

 

 

Reply

 

Remind yourself. Nobody built like you, you design yourself !

FLYERS-PHILLIES-SIXERS-EAGLES

 

IG : PIZZO23

 

Team T.A.N   

 

 

 

 

Reply
post #10269 of 14221
remember when this was the gold standard

tumblr_lrt1xySBKN1r3vy2io1_250.gif
tumblr_n65h8sew891ttsew5o1_400.gif

now its just a bunch of skinnies, fakes, and blond fessers. mean.gif
That's what people say...
Reply
That's what people say...
Reply
post #10270 of 14221
I'd cuff italia
Outta this world jupitar jack
Reply
Outta this world jupitar jack
Reply
post #10271 of 14221

tumblr_nly46fF88s1rdyfv3o1_500.gif

post #10272 of 14221

best post  ITT TBH  ^^^^^ 

Currently working on - The Sneakerhead Paradox 

 

Sign up for ebates 

 

http://www.ebates.com/rf.do?referrerid=aifAhxvt09XSa0u4%2Bj50sQ%3D%3D&eeid=28187

Reply

Currently working on - The Sneakerhead Paradox 

 

Sign up for ebates 

 

http://www.ebates.com/rf.do?referrerid=aifAhxvt09XSa0u4%2Bj50sQ%3D%3D&eeid=28187

Reply
post #10273 of 14221
Quote:
Originally Posted by joeOh29 View Post


and the top 3 diss track of all time IMO 

Not even better than


not to mention Takeover, 2nd Round Knockout, The ***** In Yoo or No Vaseline
post #10274 of 14221
IMO, No Vaseline has to be on the list of greatest Diss tracks
"A battle of wits...with me? That's not what you want..."

#NTDENIM for life
Reply
"A battle of wits...with me? That's not what you want..."

#NTDENIM for life
Reply
post #10275 of 14221

fell in love with italia back in middle school, top 5 all time

 

now she all skinny and washed 

post #10276 of 14221
the way she moans mean.gif mannnnn
Team Cleveland OG member #5
Reply
Team Cleveland OG member #5
Reply
post #10277 of 14221

Meek waited out the storm just to re-appear and get washed away... 

#TEAMAdidas

YEEZY BOOST 350 V2 'BELUGA' - US 11 - $800 OBO
Reply
#TEAMAdidas

YEEZY BOOST 350 V2 'BELUGA' - US 11 - $800 OBO
Reply
post #10278 of 14221
Quote:
Originally Posted by xxpizzo View Post
 

incase anyone was wondering 

 

Rozay ft Meek - Worlds Finest

 

Meeks first line - where we buy rollies and treat them like trophies

 

im done with this dude 


bra its a ****** watch lol smh

Team Cleveland OG member #5
Reply
Team Cleveland OG member #5
Reply
post #10279 of 14221
Quote:
Originally Posted by 301216baller View Post
 
Quote:
Originally Posted by xxpizzo View Post
 

incase anyone was wondering 

 

Rozay ft Meek - Worlds Finest

 

Meeks first line - where we buy rollies and treat them like trophies

 

im done with this dude 


bra its a ****** watch lol smh

and your point is ? all this dude raps about man we get it he has a rollies spit some ******* bars for once

 

literally almost every song has a rollie reference its getting old and i know im not the only one who agrees 

 

Remind yourself. Nobody built like you, you design yourself !

FLYERS-PHILLIES-SIXERS-EAGLES

 

IG : PIZZO23

 

Team T.A.N   

 

 

 

 

Reply

 

Remind yourself. Nobody built like you, you design yourself !

FLYERS-PHILLIES-SIXERS-EAGLES

 

IG : PIZZO23

 

Team T.A.N   

 

 

 

 

Reply
post #10280 of 14221
Quote:
Originally Posted by xxpizzo View Post
 

and your point is ? all this dude raps about man we get it he has a rollies spit some ******* bars for once

 

literally almost every song has a rollie reference its getting old and i know im not the only one who agrees 

 

QFT

 

 

in case anyone still cares 

found this 

 

http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshh71C4sB553F287JmD

 

 

Preach remix... you be the judge

 

all i heard was money, women, balenciagas 


Edited by joeOh29 - 9/4/15 at 11:19am

Currently working on - The Sneakerhead Paradox 

 

Sign up for ebates 

 

http://www.ebates.com/rf.do?referrerid=aifAhxvt09XSa0u4%2Bj50sQ%3D%3D&eeid=28187

Reply

Currently working on - The Sneakerhead Paradox 

 

Sign up for ebates 

 

http://www.ebates.com/rf.do?referrerid=aifAhxvt09XSa0u4%2Bj50sQ%3D%3D&eeid=28187

Reply
post #10281 of 14221
U shouldn't like rap in 2015 then. Y'all would hate Ross new tape then, he references dope on every song. We get it , its cool to hate son. Every mainstream artist got that 1 thing they say in damn near every song.
Outta this world jupitar jack
Reply
Outta this world jupitar jack
Reply
post #10282 of 14221

I will always listen to rap.  Honestly, Meek is saying the same things now as he did on DC2 and Dreams and Nightmares

 

my rolly dont tick tick tok , your **** sounds like a time bomb,,,,, boom 

Currently working on - The Sneakerhead Paradox 

 

Sign up for ebates 

 

http://www.ebates.com/rf.do?referrerid=aifAhxvt09XSa0u4%2Bj50sQ%3D%3D&eeid=28187

Reply

Currently working on - The Sneakerhead Paradox 

 

Sign up for ebates 

 

http://www.ebates.com/rf.do?referrerid=aifAhxvt09XSa0u4%2Bj50sQ%3D%3D&eeid=28187

Reply
post #10283 of 14221
Quote:
Originally Posted by xxpizzo View Post

incase anyone was wondering 

Rozay ft Meek - Worlds Finest

Meeks first line - where we buy rollies and treat them like trophies

im done with this dude 
bars breh Meek give us hood dudes something to look forward too when you out here grinding
Edited by JordanStrapDa45 - 9/4/15 at 2:35pm
post #10284 of 14221
Quote:
Originally Posted by xxpizzo View Post

and your point is ? all this dude raps about man we get it he has a rollies spit some ******* bars for once

 

literally almost every song has a rollie reference its getting old and i know im not the only one who agrees 

 




lmao naw bra I was agreeing with you..meek need to switch it up
Team Cleveland OG member #5
Reply
Team Cleveland OG member #5
Reply
post #10285 of 14221

:rollinmy bad 

 

Its cool to hear from time to time to inspire the young cats but its really all he raps about and its not even anything special to me at least the way he puts it into songs 

 

like wiz/spitta when they talk bout reference weed its different every time 

 

Remind yourself. Nobody built like you, you design yourself !

FLYERS-PHILLIES-SIXERS-EAGLES

 

IG : PIZZO23

 

Team T.A.N   

 

 

 

 

Reply

 

Remind yourself. Nobody built like you, you design yourself !

FLYERS-PHILLIES-SIXERS-EAGLES

 

IG : PIZZO23

 

Team T.A.N   

 

 

 

 

Reply
post #10286 of 14221
Yea I've been listening to Spitta for the longest but I'm not tired of him .
post #10287 of 14221
Man I just listened to this eclipse album and smh wish they would stop the coke rap. God damn that game for name dropping. If future say molly 1 more damn time bruh. If u don't wanna hea those bars don't listen to son cuz that's his thing its gonna happen.
Outta this world jupitar jack
Reply
Outta this world jupitar jack
Reply
post #10288 of 14221
This Meek Mill situation would have never happened if Max B was free already.

Free Max B
post #10289 of 14221


Is this foolio serious????
post #10290 of 14221
this is what happens when you don't deliver the finishing blow
goku complex mean.gif
That's what people say...
Reply
That's what people say...
Reply
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Music
NikeTalk › NikeTalk Forums › The Lounge › Music › **Official Meek Mill Thread****Dreamchasers IV September 2016**