NikeTalk › NikeTalk Forums › The Lounge › Music › **Official Meek Mill Thread****Dreamchasers IV September 2016**
New Posts  All Forums:Forum Nav:

**Official Meek Mill Thread****Dreamchasers IV September 2016** - Page 350

post #10471 of 14602
Quote:
Originally Posted by nawghtyhare View Post
 
People talking bout they don't like drake music anymore cause of that QM stuff
What's the difference
How people gonna trip cause other folks don't feel someone anymore

 

I feel the same way with both of them, its just music.

If you never liked a particular artists music then thats one thing but to act like someones actions today somehow changes how you felt about music that came out years ago is crazy.

"Males shouldn't be jealous that's a female trait"
Reply
"Males shouldn't be jealous that's a female trait"
Reply
post #10472 of 14602
😂😂 ****** talking bout the music don't sound the same no more. Proof that its just cool to not like son. That intro is what it is and been the same track for years, all of a sudden it ain't the same no more 😂. Y'all sounding cornier than meek now b.
Outta this world jupitar jack
Reply
Outta this world jupitar jack
Reply
post #10473 of 14602
Quote:
Originally Posted by Willchamberlain View Post

😂😂 ****** talking bout the music don't sound the same no more. Proof that its just cool to not like son. That intro is what it is and been the same track for years, all of a sudden it ain't the same no more 😂. Y'all sounding cornier than meek now b.

This world is so corny now laugh.gif

I swear the corny is taking over.
post #10474 of 14602
Dude said don't pick on me

roll.gif
post #10475 of 14602
Quote:
Originally Posted by mr jordan04 View Post

Some idiot in the crowd woulda came and sucker punched the **** outta you. You'd be lying there knocked out laugh.gif

No they wouldn't have. There was probably a few real tough guys there sprinkled among the crowd as Meek was just another artist on the bill that night. Meek knew where he was and that's why he said that. If the Elite Ark was still open and he said that there and threatened someone with a shooter, he wouldn't have made it out the building that night without a police escort.
post #10476 of 14602
It's Internet dudes talking tough bet you he put that sign down for the rest of the show. Every dude is a tough guy online than in person it's this I'm just playing ish smh.

Dudes outchea paying to see Meek to hold up a sign is stupid
Edited by JordanStrapDa45 - 9/8/15 at 8:51am
post #10477 of 14602
People would rather get punched in the face and get a check then just chillin and enjoying the music YOU
paid money to see. mean.gif this internet society is wild, it gives a voice to cowards and people that should never
even speak.

How lame is it to pay and see an artist you think is lame bring a cut out of another dudes face and just
hold it up through his whole show. sick.gif
post #10478 of 14602
Its the internet. Son was probably a fan and seen everybody else not liking him no more so he didn't wanna like him. Buncha followers I tell ya.
Outta this world jupitar jack
Reply
Outta this world jupitar jack
Reply
post #10479 of 14602

Meek mills is sensitive isn't he?

House music changed me...Dame Dash vs. French Pimps. I still bankhead bounce.
Reply
House music changed me...Dame Dash vs. French Pimps. I still bankhead bounce.
Reply
post #10480 of 14602
how is that corny? some of you dudes just want to ride the opposite wave any time anyone says anything on NT...

i had meek's album in my car...and i took it to the shop it was there for a week...during that time the diss tracks and meek's cornball **** happened...when i got the car back the only song i could listen to was rico and only because drake verse comes first...then i'd turn that **** off...


some times the artist is part of the attraction to his music...and if you turn into a corn ball you can't really accept nor respect what he has to say in his music...

at least drake acknowledges hes not a street dude, so you can't knock him for any of the soft stuff he do...


but i can still bump that intro....that's about the only track...
post #10481 of 14602
Quote:
Originally Posted by copped View Post

how is that corny? some of you dudes just want to ride the opposite wave any time anyone says anything on NT...

i had meek's album in my car...and i took it to the shop it was there for a week...during that time the diss tracks and meek's cornball **** happened...when i got the car back the only song i could listen to was rico and only because drake verse comes first...then i'd turn that **** off...


some times the artist is part of the attraction to his music...and if you turn into a corn ball you can't really accept nor respect what he has to say in his music...

at least drake acknowledges hes not a street dude, so you can't knock him for any of the soft stuff he do...


but i can still bump that intro....that's about the only track...

So you going to show up to his concert and pay money and bring a huge Drake picture and hold it
cause you think he's corny now?? I don't understand that mentality and never will. Why not just
ignore his music and keep it pushing? That's what I did, and I'm 100% with you on RICO. I'm just not
willing to show up and disrespect him for jokes, that is truly corny to me.
post #10482 of 14602
He wasnt the only artist on the bill you ******* idiots. Did ya'll even listen to the audio? It sounds like hes literally crying when he says dont pick on me.
22
Reply
22
Reply
post #10483 of 14602
^^^^ I see you mad breh let it go, as for me I wake up @ 5 am got a lift in while bumping Lord Knows and ate oatmeal with wheat toast life is good instead of hating on Meek you should just enjoy life
post #10484 of 14602
Quote:
Originally Posted by gregzzy23 View Post

He wasnt the only artist on the bill you ******* idiots. Did ya'll even listen to the audio? It sounds like hes literally crying when he says dont pick on me.

 

Sounds like they both lost.

One is a grown man holding a drake sign up at a concert and got punked by a 160lb sensitive rapper.

The other has lost all signs of street cred by continuously threatening to have his boys beat up fans.

"Males shouldn't be jealous that's a female trait"
Reply
"Males shouldn't be jealous that's a female trait"
Reply
post #10485 of 14602
Still corny. If u like the music u like the music, none of this ***** actions gonna make me say u know what this song don't sound good no more. U know what this intro ain't really that hype, nah imma boss ain't even nice no more.
Outta this world jupitar jack
Reply
Outta this world jupitar jack
Reply
post #10486 of 14602
Quote:
Originally Posted by Willchamberlain View Post

Still corny. If u like the music u like the music, none of this ***** actions gonna make me say u know what this song don't sound good no more. U know what this intro ain't really that hype, nah imma boss ain't even nice no more.

 

It's like people feel embarrassed to say they like or liked his music.

I'm not feeling certain things about him but the music that I like and have previously liked I still play and will continue to play.

"Males shouldn't be jealous that's a female trait"
Reply
"Males shouldn't be jealous that's a female trait"
Reply
post #10487 of 14602
@MrDeeds period! Dc1 still gonna get random spins from me and the intro gonna intro. I didn't really rock with the album like that before all this anyway but the songs I kept will still be in rotation. These monkey see monkey do dudes man I tell u. Ironically corny meek was right when he said what he said about the internet.
Outta this world jupitar jack
Reply
Outta this world jupitar jack
Reply
post #10488 of 14602

More Cheeks Less Meek!!!

post #10489 of 14602
Quote:
Originally Posted by ComptonPrince View Post
 

More Cheeks Less Meek!!!

PSN: imthebipolarbear / XBL: zBiPolarBear
 
 
Reply
PSN: imthebipolarbear / XBL: zBiPolarBear
 
 
Reply
post #10490 of 14602
Reported for derailment
post #10491 of 14602
Quote:
Originally Posted by ComptonPrince View Post

big-booty-gif-split-booty-gifs.gif

new bone, who dis?
post #10492 of 14602
Quote:
Originally Posted by ComptonPrince View Post
 

More Cheeks Less Meek!!!

 

:lol

 

In the Meek thread itself :lol

post #10493 of 14602
Well, this thread is making a comeback.
rev
Reply
rev
Reply
post #10494 of 14602
Quote:
Originally Posted by REVmatic32 View Post

Well, this thread is making a comeback.
HOL UP WAIT A MINUTE. YALL THOUGH IT WAS FINISHED?!........
post #10495 of 14602
So black girls cant be classy too? lmaoooo

Anyways Monster came on shuffle on my phone & it made me wonder this dude left that jawn off his album but kept Check instead sick.gif
post #10496 of 14602
Not sure why yall even respond to that clown JordanStrap
post #10497 of 14602
Quote:
Originally Posted by Dat Dude Chris View Post

So black girls cant be classy too? lmaoooo

Anyways Monster came on shuffle on my phone & it made me wonder this dude left that jawn off his album but kept Check instead sick.gif
Why he leave off that one with Sean and ferg
Big Sean went off on that
post #10498 of 14602
Quote:
Originally Posted by ScottHallWithAPick View Post

Not sure why yall even respond to that clown JordanStrap
Child please you just a groupie
post #10499 of 14602
Quote:
Originally Posted by ScottHallWithAPick View Post

Not sure why yall even respond to that clown JordanStrap

 

I was about to respond to the latest post but then I saw yours. 

 

Thanks man repped.

"If you have a critique for the resistance, for our resistance, then you better have an established record of critique of our oppression" - Jesse Williams

 

"Democracy isn't a spectator sport"

 

Reply

"If you have a critique for the resistance, for our resistance, then you better have an established record of critique of our oppression" - Jesse Williams

 

"Democracy isn't a spectator sport"

 

Reply
post #10500 of 14602
Quote:
Originally Posted by nawghtyhare View Post

Why he leave off that one with Sean and ferg
Big Sean went off on that

As much as Big Sean went off on that is about the same amount Ferg DIDN'T on the same song laugh.gif

I blame Ferg & Nicki for that being left off the album lol

That remixed Ice Cream beat song was fire too
I feel like them 3 love songs on the album replaced those 3 songs (Monster, B-Boy & Ice Cream) mean.gif
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Music
NikeTalk › NikeTalk Forums › The Lounge › Music › **Official Meek Mill Thread****Dreamchasers IV September 2016**