NikeTalk › NikeTalk Forums › The Lounge › Music › **Official Meek Mill Thread****Dreamchasers IV September 2016**
New Posts  All Forums:Forum Nav:

**Official Meek Mill Thread****Dreamchasers IV September 2016** - Page 191

post #5701 of 14543
Quote:
Originally Posted by WavyCrocket View Post

They saying Meek had a take home test and still failed. lol

laugh.gif
Quote:
Originally Posted by Mr Marcus View Post

Thankful my favorite rapper didn't get pissed on. Drake got Killa Seasoned in real life and just took it like a hooker on a Dubai trip

laugh.gif
Quote:
Originally Posted by Wr View Post

Scary that these young fans don't even care lol

I just shake my head mean.gif
post #5702 of 14543
His sister also released her diss before Meek. laugh.gif
post #5703 of 14543

If I was Meek I wouldn't respond further.  I'd save all my bars for when Guwop gets out of jail and spazzes on twitter again about how him and Waka used to run trains on Nicki.

"Males shouldn't be jealous that's a female trait"
Reply
"Males shouldn't be jealous that's a female trait"
Reply
post #5704 of 14543
Quote:
Originally Posted by Ballerific703 View Post


I think he has to respond. First verse was too much to let it slide.

why would he have to respond to the same thing Meek said literally a week ago

Meek just repeated it in a rap laugh.gif
post #5705 of 14543
Quote:
Originally Posted by Tha Flashy One View Post

so Meek says Drake got pee'd on, but is there even proof to even say it ever happened? seems like Meek is running on fumes at this point.

You want to see his piss stained pants or something laugh.gif

Apparently it's common knowledge in the industry.
post #5706 of 14543
Quote:
Originally Posted by Keko Jones View Post

I see The 7th Mile dude is still crying? LMAO ....

I don't know how dudes put so much stock into their favorite rappers. It ain't that serious bruh.

Meek taking a beating ... Not just from NT but mostly everyone that is following it. Announcers, Athletes, Internet, IG, etc.

You can call it whatever you want but when the masses are speaking everyone has to listen.
😂😂😂😂
post #5707 of 14543
Quote:
Originally Posted by Keko Jones View Post

I see The 7th Mile dude is still crying? LMAO ....

I don't know how dudes put so much stock into their favorite rappers. It ain't that serious bruh.

Meek taking a beating ... Not just from NT but mostly everyone that is following it. Announcers, Athletes, Internet, IG, etc.

You can call it whatever you want but when the masses are speaking everyone has to listen.

That's the problem, it's Meek Mill vs Everybody. He been getting dragged since he first even tweeted the **** about Drake, yall minds were made up before any diss track was ever made. Yall been hyping up EVERY single move Drake has made so far and bashing EVERYTHING Meek has done. He can't do nothing right in yall eyes. I see cats saying the only way he wins this is if he gets Nicki on a track but yall are the same dudes that'll say "oh he trash, he had to get his girl to save him" if he takes that route.
post #5708 of 14543
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by Magic1978 View Post

You want to see his piss stained pants or something laugh.gif

Apparently it's common knowledge in the industry.



not really, but proof is the only way to take what Meek said seriously. anybody could say this stuff on record.
post #5709 of 14543
Quote:
Originally Posted by The 7th Mile View Post

Quote:
Originally Posted by Keko Jones View Post

I see The 7th Mile dude is still crying? LMAO ....

I don't know how dudes put so much stock into their favorite rappers. It ain't that serious bruh.

Meek taking a beating ... Not just from NT but mostly everyone that is following it. Announcers, Athletes, Internet, IG, etc.

You can call it whatever you want but when the masses are speaking everyone has to listen.

That's the problem, it's Meek Mill vs Everybody. He been getting dragged since he first even tweeted the **** about Drake, yall minds were made up before any diss track was ever made. Yall been hyping up EVERY single move Drake has made so far and bashing EVERYTHING Meek has done. He can't do nothing right in yall eyes. I see cats saying the only way he wins this is if he gets Nicki on a track but yall are the same dudes that'll say "oh he trash, he had to get his girl to save him" if he takes that route.

You hurt

Everybody was saying Drake better respond when Meek first said something

Drake responded

The end, just admit that come back was terrible and move on
post #5710 of 14543
Quote:
Originally Posted by The 7th Mile View Post

That's the problem, it's Meek Mill vs Everybody. He been getting dragged since he first even tweeted the **** about Drake, yall minds were made up before any diss track was ever made. Yall been hyping up EVERY single move Drake has made so far and bashing EVERYTHING Meek has done. He can't do nothing right in yall eyes. I see cats saying the only way he wins this is if he gets Nicki on a track but yall are the same dudes that'll say "oh he trash, he had to get his girl to save him" if he takes that route.
man, that's like a Christian going to the Middle east ... He literally have to part the sea for dudes to believe. If he didn't have that type of power, simply put, he should stay the **** shut.
post #5711 of 14543
Quote:
Originally Posted by Tha Flashy One View Post

not really, but proof is the only way to take what Meek said seriously. anybody could say this stuff on record.

sometimes things dont need to be proven, you gotta remmeber we are the public, there is a certain level of ppl that knows this for a fact

Then again it could be false

But thats the world we live in, everything has to proved with a 'picture'

thank you instagram
Cool Calm Collected
Brooklyn Born
PSN: Dam_Its_Iceman
Reply
Cool Calm Collected
Brooklyn Born
PSN: Dam_Its_Iceman
Reply
post #5712 of 14543
Quote:
Originally Posted by The 7th Mile View Post

That's the problem, it's Meek Mill vs Everybody. He been getting dragged since he first even tweeted the **** about Drake, yall minds were made up before any diss track was ever made. Yall been hyping up EVERY single move Drake has made so far and bashing EVERYTHING Meek has done. He can't do nothing right in yall eyes. I see cats saying the only way he wins this is if he gets Nicki on a track but yall are the same dudes that'll say "oh he trash, he had to get his girl to save him" if he takes that route.
It's just music man chill out you don't have to be coming to MEEK defense as if you know him personally now if you do that's another story.....

MEEK made it seem like somebody deliberately pissed on him....
post #5713 of 14543
I just don't get why it's so hard for people to understand meek mill sucks. It's not about riding drake, we are talking about MEEK MILL.


MEEK


MILL

Like for the life of me I can't understand how I really thought this dude would drop heat. I have NEVER been able to tolerate a whole project by this dude since he came out. People are so mad everyone is "riding" drake but if it was an actual good rapper like j cole, or kendrick then I could see the anger, but we talking about MEEK MILLS.

He is who we thought he was. Like I said idk how he made us forget for a brief second
post #5714 of 14543
Quote:
Originally Posted by BradNSU View Post


We don't rock with MEEK like that down here people like him & listen to hhis music but that's bout it nobody riding for him like that... DRAKE ain't gotta be rocking a chain to feel protected when he got BABY on his team & BABY really got killas on his team...
Everybody disowning this guy after that mediocre record roll.gif
post #5715 of 14543
Quote:
Originally Posted by Mr Marcus View Post

He doesn't have to but I'm sure he probably still will. Like literally everybody is calling Meek a loser besides Philly and people who hate Drake.

When you instigate a beef and the opponent hits you with a warm up and a nice right jab...you don't come back with a warm up

Meek went for the rap entertainment King (which drake is) and missed badddd...real bad
Prolly the realest **** I ever read this am.
post #5716 of 14543
Quote:
Originally Posted by WaitWut View Post

Quote:
Originally Posted by bravo View Post

Quote:
Originally Posted by jdfrenchbread23 View Post

 
So just to be clear, this is okay?







These 2 videos gon have a r n shed some tears.


GOAT

GOATTTTTTTTTTTTTTT


ALLL TIMEEEEEEEEEEEEEEEEEEE


GREATESTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

never doubt this man ever

pimp.gif

GOAT????
I'm confused that's not Nas in those vids
post #5717 of 14543
Quote:
Originally Posted by heLiumcLinton View Post

You hurt

Everybody was saying Drake better respond when Meek first said something

Drake responded

The end, just admit that come back was terrible and move on

😂😂 that's the thing, he didn't respond to what originally brought us here. Did he address having Q Miller writing his rhymes? The reference tracks? Nah, he didn't have to because y'all was on his **** from the jump. Nobody was making memes about Drake at all, ****** were clowning Meek before Drake ever said anything to him. When he actually made tracks, yall gassed it up to an extreme level. Stop cheerleading for a second and look at the situation for what it really is.
post #5718 of 14543
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by 1C3M4M View Post

sometimes things dont need to be proven, you gotta remmeber we are the public, there is a certain level of ppl that knows this for a fact

Then again it could be false

But thats the world we live in, everything has to proved with a 'picture'

thank you instagram


it just sounds like a lame attempt to destroy someone's credibility, peeing on somebody by accident is kid stuff. Drake spoke actual facts about Meek & Nicki's relationship. Nicki's the bigger one in the whole relationship. Meek doesn't even have his own world wour.
post #5719 of 14543
Quote:
Originally Posted by BradNSU View Post

It's just music man chill out you don't have to be coming to MEEK defense as if you know him personally now if you do that's another story.....

MEEK made it seem like somebody deliberately pissed on him....

Why would it matter if it was deliberate or not? As long as he didn't get it in his eyes right? 😂😂 yall ****** are certified clowns
post #5720 of 14543

If Meek supposedly had the streets behind him then can you guys that are still supporting all his moves name one street banger that he has dropped in the last 2 years outside of the intro to his first album.

 

Everything in recent memory is garbage.  He hasn't even had any features that were notable.

"Males shouldn't be jealous that's a female trait"
Reply
"Males shouldn't be jealous that's a female trait"
Reply
post #5721 of 14543

At this point, ya'll aint even talm bout nothing. Drake won. That second verse on Back to Back >>>>>>> that whole 4 minute mumbling session. Are we forgetting who's a battle rapper, and who's not?

 

Ya'll keep saying Meek spitting facts, but what are they?

 

Ghostwriting? - This all he got. If they're just hooks, then meh to me. That does damage but not to entirely discredit Drake for everything he's made. Now if he was writing verses, another story. This aint the same as Wayne and Gillie.

 

Diddy slapping - No doubt the most impactful line on the song, but the **** didn't eem happen. People just don't like Drake so they ate it up when they heard about it. I'll say it again. Diddy and Drake in the same building, and not one pic of them being there or the aftermath of the situation? Nah.

 

The PeePee scandal - Now if the ***** was taking a golden shower of hits, cool, thats material to clown him on, but from a drunk *****. That **** don't eem matter. Also conflicting reports on who got Kelly'd on. Missed opportunity. Dude could've easily clarified that in the record.

 

Typical response is that I'm caping for Drake. I'm not. Dude aint eem my favorite rapper. Just call it for what it is. A L for Meek.

post #5722 of 14543
Thread Starter 
Twitter wants to know who is the guy who allegedly pissed on Drake, as per Meek Mill’s diss track “Wanna Know.” According to the MMG signee, the incident took place in a movie theater and the guy who “assaulted” Drizzy with his schlong was a friend of T.I.’s. Thanks to the Internet, we figured out the incident happened back in 2010 during the premiere of Takers, starring Tip and Chris Brown, among others. The T.I. affiliate who peed on Drake is Cap. We learned that the latter was drunk during the projection and decided to relieve himself in the aisle. However, he accidentally peed on the OVO Sound leader, who was sneered for failing to react.



Other than that, here’s some additional information about Cap. His real name is Terrance Beasley and he is first cousin of C-Rod. In 1998, when he was just 18-year-old, he was charged with felony murder, aggravated assault and possession of a firearm. The Tip affiliate killed Rodriguez Hamm, 17, following an argument at a birthday party November 22nd, 1998, at the Brewer Street home of the victim’s grandmother. He was sentenced to life.



Beasley was reportedly released in 2006 on parole due to the circumstances in his case pointing to self-defense. However, motion for a second trial was granted in 2009. Cap was sentenced again on August 24th, 2011 and is currently behind bars in Georgia prison on his original charges and sentence.



In an unrelated incident, Beasley, along with Killer Mike and others, was named in a 2010 lawsuit filed by an Atlanta studio recording technician, Norris Gresham, against rapper T.I. The victim claimed he was held hostage for over 12 hours at Echo Studios where he was beaten over a missing chain. The Hustle Gang head honcho himself was reportedly not present at the time of the incident.

Read more at: http://www.24urban.com/news/heres-tis-friend-who-peed-on-drake
post #5723 of 14543
Quote:
Originally Posted by The 7th Mile View Post

Why would it matter if it was deliberate or not? As long as he didn't get it in his eyes right? 😂😂 yall ****** are certified clowns
so if you are out with your man's and he accidentally pee on you are you stalling on him? Hell even a random ***** taking a piss are you just beating the bricks of him? You sound ignorant bruh ...
post #5724 of 14543
Quote:
Originally Posted by The 7th Mile View Post

Quote:
Originally Posted by heLiumcLinton View Post

You hurt

Everybody was saying Drake better respond when Meek first said something

Drake responded

The end, just admit that come back was terrible and move on

😂😂 that's the thing, he didn't respond to what originally brought us here.

I thought writing two records before Meek could write something was a response that he writes his stuff

No?
post #5725 of 14543
Quote:
Originally Posted by Keko Jones View Post

so if you are out with your man's and he accidentally pee on you are you stalling on him? Hell even a random ***** taking a piss are you just beating the bricks of him? You sound ignorant bruh ...


You have absolutely no self respect or pride at all laugh.gif
post #5726 of 14543
A ************ piss on me we brawling. Dude was pissing in a movie theater aisle NOT a bathroom he was violating. If you letting that slide somethings wrong.
Quote:
Originally Posted by The 7th Mile View Post

😂😂 that's the thing, he didn't respond to what originally brought us here. Did he address having Q Miller writing his rhymes? The reference tracks? Nah, he didn't have to because y'all was on his **** from the jump. Nobody was making memes about Drake at all, ****** were clowning Meek before Drake ever said anything to him. When he actually made tracks, yall gassed it up to an extreme level. Stop cheerleading for a second and look at the situation for what it really is.

You wasting your time slime, Drake won before it ever started between a rabid mostly female fan base and the media sway he has given his background Meek never had a shot.
post #5727 of 14543
Dudes are treating getting peed on like someone accidently bumping in to you

Pardon me for the urine stains and the smell.

Your dads failed roll.gif
post #5728 of 14543
Quote:
Originally Posted by MrDeeds View Post

If Meek supposedly had the streets behind him then can you guys that are still supporting all his moves name one street banger that he has dropped in the last 2 years outside of the intro to his first album.

Everything in recent memory is garbage.  He hasn't even had any features that were notable.

Levels
Monster
Heaven or Hell
post #5729 of 14543
Quote:
Originally Posted by tay1 View Post


The PeePee scandal - Now if the ***** was taking a golden shower of hits, cool, thats material to clown him on, but from a drunk *****. That **** don't eem matter. Also conflicting reports on who got Kelly'd on. Missed opportunity. Dude could've easily clarified that in the record.
.

You cant be serious.
A-Town, Georgia


Reply
A-Town, Georgia


Reply
post #5730 of 14543
Quote:
Originally Posted by CashBanks View Post

You wasting your time slime, Drake won before it ever started between a rabid mostly female fan base and the media sway he has given his background Meek never had a shot.

He did have a shot, too bad he was airballing on social networks for a week before he hit the rim
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Music
NikeTalk › NikeTalk Forums › The Lounge › Music › **Official Meek Mill Thread****Dreamchasers IV September 2016**