NikeTalk › NikeTalk Forums › The Lounge › Music › **Official Meek Mill Thread****Dreamchasers IV September 2016**
New Posts  All Forums:Forum Nav:

**Official Meek Mill Thread****Dreamchasers IV September 2016** - Page 230

post #6871 of 14538
Quote:
Originally Posted by Edshoecator View Post


PM me where you're from.

I was showing my brimm homie our back and forth and when he saw the name he immediately said e. Jr? and I googled it and sure enough he got a song lol

Lil E a Crip how the hell he come up wit that?

post #6872 of 14538
Quote:
Originally Posted by ComptonPrince View Post

Lil E a Crip how the hell he come up wit that?

Lil e got a song called Compton prince or prince of Compton.
For Sale: Nike Air Yeezy 2 SP "Red October" size 9.5
$3,000 (USD) or best offer
  
Reply
For Sale: Nike Air Yeezy 2 SP "Red October" size 9.5
$3,000 (USD) or best offer
  
Reply
post #6873 of 14538
Quote:
Originally Posted by ComptonPrince View Post

You cant arrest a dead man 


Didn't get wacked till a few years later. They coulda made the arrest
post #6874 of 14538
Quote:
Originally Posted by gamble View Post


Didn't get wacked till a few years later. They coulda made the arrest

nobody knew then besides suge

post #6875 of 14538
Quote:
Originally Posted by gamble View Post


Didn't get wacked till a few years later. They coulda made the arrest

They had him in I guess u could say custody/questioning  for a min they let him go tho...

post #6876 of 14538
So that guy lane killed pac. And now he's dead. Street rules. What's the story about that guy who knocked out suge. Did suge ever get him back
post #6877 of 14538
Quote:
Originally Posted by bboy1983 View Post

So that guy lane killed pac. And now he's dead. Street rules. What's the story about that guy who knocked out suge. Did suge ever get him back

I dont know too much bout that lol I seen him in a club 1 night tho he was happy as can be I think he a barber...

 

Suge is a old man now with a lot less money than he had 20 years ago and alot of his goons is dead or in prison so he aint really the same BIG BAD SUGA BEAR that he use to be...

post #6878 of 14538
Quote:
Originally Posted by bboy1983 View Post

So that guy lane killed pac. And now he's dead. Street rules. What's the story about that guy who knocked out suge. Did suge ever get him back

My homie, greg, did that.

Greg wasn't active. We were car club homies and he always had my back and was just crazy. If you tested him, he would fight you. You pulled a gun on him, he'd shoot you lol.

That's my man. Had his sister my first years in education.

He used to have a shop off Broadway.
For Sale: Nike Air Yeezy 2 SP "Red October" size 9.5
$3,000 (USD) or best offer
  
Reply
For Sale: Nike Air Yeezy 2 SP "Red October" size 9.5
$3,000 (USD) or best offer
  
Reply
post #6879 of 14538
Quote:
Originally Posted by Edshoecator View Post


My homie, greg, did that.

Greg wasn't active. We were car club homies and he always had my back and was just crazy. If you tested him, he would fight you. You pulled a gun on him, he'd shoot you lol.

That's my man. Had his sister in my first years of education.

He used to have a shop off Broadway.

He a barber right or was? I seen him at Starz 1 night he was mad kool

post #6880 of 14538
Quote:
Originally Posted by ComptonPrince View Post
 

They had him in I guess u could say custody for a min they let him go tho...

didnt he snitch on suge thats why suge had to do time for violating probation

post #6881 of 14538
Quote:
Originally Posted by Pastor GLO View Post
 

didnt he snitch on suge thats why suge had to do time for violating probation

Nah the opposite he said Suge tried to save him rumor was Suge gave him $75k 

post #6882 of 14538
So it wasn't that dirty cop..who used to be a blood member..can I get a run down..lol..

Like I said..I don't know nothing about that gang life...
post #6883 of 14538
Yah. One time I seen one of his suge friends roll up in a brand new s55 to the hotel. I was doing valet. A co worker told me he rolls with suge. Some Armenian cat. Seemed like an ***. But he tipped me 50 and his car smelled like weed
post #6884 of 14538
Quote:
Originally Posted by ComptonPrince View Post

the way this dude is talking makes everyone think he was actually with PAC and DeathRow .. LMAO ...

You acting like Knight really wasn't about that life ....

SMH

I don't know if it was a setup or not ... One thing is for sure PAC was severely underpaid, whatever he got paid mostly went to his family and **** and DeathRow usually paid his debts ...

Besides that I don't know who PAC really was ... I don't see a pretend ***** snuffing and busting guns. A pretend ***** talk about doing those stuff but never have.

What I see is a ***** that has heart to be about that life but he still can get ran over by bigger and badder dudes.

But you, I'll pay to hear this cat in 60 minutes ... The untold story of Tupac Shakur.

LMAO
post #6885 of 14538
Quote:
Originally Posted by ComptonPrince View Post

He a barber right or was? I seen him at Starz 1 night he was mad kool

Yup. He's legit the nicest dude in l.a. We were one of the few doing nissans at the time so that's how we met.

Funny how small a city l.a. is.

I don't glorify my past cause I'm old *** man but I was with a certain crip gang on sunset when they snatched up Camrons jewels.

Jimmy brought all that attention on cam playing blood.
For Sale: Nike Air Yeezy 2 SP "Red October" size 9.5
$3,000 (USD) or best offer
  
Reply
For Sale: Nike Air Yeezy 2 SP "Red October" size 9.5
$3,000 (USD) or best offer
  
Reply
post #6886 of 14538
Quote:
Originally Posted by Edshoecator View Post
 
Quote:
Originally Posted by ComptonPrince View Post

He a barber right or was? I seen him at Starz 1 night he was mad kool

Yup. He's legit the nicest dude in l.a. We were one of the few doing nissans at the time so that's how we met.

Funny how small a city l.a. is.

I don't glorify my past cause I'm old *** man but I was with a certain crip gang on sunset when they snatched up Camrons jewels.

Jimmy brought all that attention on cam playing blood.

 

Man, not Killa?

He's one of the few I know that lived some of what he rapped.

He really was here in Chicago getting down.

"Males shouldn't be jealous that's a female trait"
Reply
"Males shouldn't be jealous that's a female trait"
Reply
post #6887 of 14538

look at this dude man, trying too hard

 

post #6888 of 14538
Quote:
Originally Posted by Edshoecator View Post


Yup. He's legit the nicest dude in l.a. We were one of the few doing nissans at the time so that's how we met.

Funny how small a city l.a. is.

I don't glorify my past cause I'm old *** man but I was with a certain crip gang on sunset when they snatched up Camrons jewels.

Jimmy brought all that attention on cam playing blood.

Jimmy a lame somoan  homies was wanted to rush that fool when Game brought him the hood 

post #6889 of 14538
Quote:
Originally Posted by bboy1983 View Post

Yah. One time I seen one of his suge friends roll up in a brand new s55 to the hotel. I was doing valet. A co worker told me he rolls with suge. Some Armenian cat. Seemed like an ***. But he tipped me 50 and his car smelled like weed

Armenians don't play in certain parts of l.a.

Long beach has almost every race of gang so be careful where you wander. Asians, Mexicans, crips, Cambodians, Samoans...the list goes on.
For Sale: Nike Air Yeezy 2 SP "Red October" size 9.5
$3,000 (USD) or best offer
  
Reply
For Sale: Nike Air Yeezy 2 SP "Red October" size 9.5
$3,000 (USD) or best offer
  
Reply
post #6890 of 14538
Quote:
Originally Posted by Keko Jones View Post

the way this dude is talking makes everyone think he was actually with PAC and DeathRow .. LMAO ...

You acting like Knight really wasn't about that life ....

SMH

I don't know if it was a setup or not ... One thing is for sure PAC was severely underpaid, whatever he got paid mostly went to his family and **** and DeathRow usually paid his debts ...

Besides that I don't know who PAC really was ... I don't see a pretend ***** snuffing and busting guns. A pretend ***** talk about doing those stuff but never have.

What I see is a ***** that has heart to be about that life but he still can get ran over by bigger and badder dudes.

But you, I'll pay to hear this cat in 60 minutes ... The untold story of Tupac Shakur.

LMAO

Yeah that's why I wouldn't call him a fraud..he lived what he talked..Pac was getting in trouble before he met suge..I don't cared if you liked him or not..you wasn't going to walk up on pac pop off without him doing something..you just don't hear those type of story about him..


But I don't know everything and their from the west coast..so I don't mind hearing what they have to say because I'm not over there getting info..
post #6891 of 14538
Quote:
Originally Posted by Edshoecator View Post


Armenians don't play in certain parts of l.a.

Long beach has almost every race of gang so be careful where you wander. Asians, Mexicans, crips, Cambodians, Samoans...the list goes on.

Them lil asain,Cambodians crips can get nasty

post #6892 of 14538
Quote:
Originally Posted by MrDeeds View Post

Man, not Killa?
He's one of the few I know that lived some of what he rapped.
He really was here in Chicago getting down.

They were looking for jimmy and cam stood out in traffic and got caught.

I miss those days...house of blues quik concerts...
For Sale: Nike Air Yeezy 2 SP "Red October" size 9.5
$3,000 (USD) or best offer
  
Reply
For Sale: Nike Air Yeezy 2 SP "Red October" size 9.5
$3,000 (USD) or best offer
  
Reply
post #6893 of 14538
Quote:
Originally Posted by Edshoecator View Post


They were looking for jimmy and cam stood out in traffic and got caught.

I miss those days...house of blues quik concerts...

2002-05 was :Nthat

post #6894 of 14538
Quote:
Originally Posted by ComptonPrince View Post

Jimmy a lame somoan  homies was wanted to rush that fool when Game brought him the hood 
So jimmy isn't a real blood? What the hells going on. I love dipset
post #6895 of 14538
Knowledge being dropped in here
Outta this world jupitar jack
Reply
Outta this world jupitar jack
Reply
post #6896 of 14538
Quote:
Originally Posted by Pastor GLO View Post

look at this dude man, trying too hard


Trying HARD???

LMAO - your hate is deep my brother ....

Why don't you just say you hate the way he conducts himself?

I see plenty of cats right now just acting the same way .. This dude was just acting like he was having a good time and **** ... He was talking the **** that happens on the street??

You just prove that you just hate the MAN!!!

I see him wearing a lot of red, but yet someone write there was no bloods in nyc and he wasnt a blood into he got to LA. LMAO!!!

Just saying ..
post #6897 of 14538
Quote:
Originally Posted by Willchamberlain View Post

Knowledge being dropped in here
post #6898 of 14538

I'm just happy our nt bs and cs can bury the hatchet and tell us stories... Tell us more about them 02-05 golden days
Outta this world jupitar jack
Reply
Outta this world jupitar jack
Reply
post #6899 of 14538
Quote:
Originally Posted by Keko Jones View Post


Trying HARD???

LMAO - your hate is deep my brother ....

Why don't you just say you hate the way he conducts himself?

I see plenty of cats right now just acting the same way .. This dude was just acting like he was having a good time and **** ... He was talking the **** that happens on the street??

You just prove that you just hate the MAN!!!

I see him wearing a lot of red, but yet someone write there was no bloods in nyc and he wasnt a blood into he got to LA. LMAO!!!

Just saying ..

him repping blood in ny means he was blood before he got to cali?

 

cmon b, how you blood doing the humpty

post #6900 of 14538
Quote:
Originally Posted by bboy1983 View Post


So jimmy isn't a real blood? What the hells going on. I love dipset

In NY im sure he prbly is but Cali cats wasn't really fellin him when I seen him that day they literally was talking bout beatin his as 

New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Music
NikeTalk › NikeTalk Forums › The Lounge › Music › **Official Meek Mill Thread****Dreamchasers IV September 2016**