NikeTalk › NikeTalk Forums › The Lounge › Music › **Official Meek Mill Thread****Dreamchasers IV September 2016**
New Posts  All Forums:Forum Nav:

**Official Meek Mill Thread****Dreamchasers IV September 2016** - Page 282

post #8431 of 14602

This dude dropped Tyga name in a verse as some type of weight holder......yeah, it's a wrap.
IG: theboxstacker
Twitter: tpdatruth
Reply
IG: theboxstacker
Twitter: tpdatruth
Reply
post #8432 of 14602
Quote:
Originally Posted by Pastor GLO View Post
 

the way the industry is, vibing to someones music doesnt mean they cool

 

In this situation it means they're family.

post #8433 of 14602
Quote:
Originally Posted by MrDeeds View Post
 

 

To be fair do you think Wayne would be cool with them playing Meek's diss while he's in the building.

Theres been a long list of DJs that have gotten hands put on them for making those type of mistakes.

wayne isnt in the beef so why would he be mad at a meek diss 

 

thats real feminine,im saying just because drake is on ym doesnt mean him and wayne have the best friendship 

it might just be strictly business

post #8434 of 14602
Quote:
Originally Posted by Pastor GLO View Post

wayne isnt in the beef so why would he be mad at a meek diss 

thats real feminine,im saying just because drake is on ym doesnt mean him and wayne have the best friendship 
it might just be strictly business
shhhhhhhh silence my child
post #8435 of 14602
Quote:
Originally Posted by Pastor GLO View Post
 
Quote:
Originally Posted by MrDeeds View Post
 

 

To be fair do you think Wayne would be cool with them playing Meek's diss while he's in the building.

Theres been a long list of DJs that have gotten hands put on them for making those type of mistakes.

wayne isnt in the beef so why would he be mad at a meek diss 

 

thats real feminine,im saying just because drake is on ym doesnt mean him and wayne have the best friendship 

it might just be strictly business

 

You don't get it.

"Males shouldn't be jealous that's a female trait"
Reply
"Males shouldn't be jealous that's a female trait"
Reply
post #8436 of 14602

While I'm glad he's presumably putting out another song so we can get the 3rd Drake record, if I was Meek, I'd step away from this.

 

The memes and **** have already shifted public perception to give Drake the W. This is over in the public's eye's. Meek could drop a modern day Ether or Hit Em Up and it wouldn't matter, so he's not doing himself any favors by dropping lackluster disses.

 

If he knew he wasn't built for this rap battle ****, he shoulda just came out right after Charged Up and said "I'm not trying to beef, Drake caught feelings and can't debunk that he has co-writers." and left it at that and you would have had to respect it.

post #8437 of 14602
Quote:
Originally Posted by MrForce1 View Post

This dude dropped Tyga name in a verse as some type of weight holder......yeah, it's a wrap.
that's the same **** I said. Tyga not ******* with Drake, but dudes being sued twice by not making payments and defaulting in a house. Tyga should be ******* with Drake. LoL
post #8438 of 14602
I was thinking the same thing. I hope Meek makes another diss, but if I were him I would just keep it moving and plot my next career move/try and beat Drake up when I see him.
rev
Reply
rev
Reply
post #8439 of 14602
Quote:
Originally Posted by Keko Jones View Post
 
Quote:
Originally Posted by MrForce1 View Post

This dude dropped Tyga name in a verse as some type of weight holder......yeah, it's a wrap.
that's the same **** I said. Tyga not ******* with Drake, but dudes being sued twice by not making payments and defaulting in a house. Tyga should be ******* with Drake. LoL

 

It's obvious its the other way around.  I think Tyga reached out multiple times trying to get dude on his album and Drake wasn't going.

"Males shouldn't be jealous that's a female trait"
Reply
"Males shouldn't be jealous that's a female trait"
Reply
post #8440 of 14602
Quote:
Originally Posted by creamOfDacrops View Post

Lmfao @ Meek venting and cursing to a bunch of 16 year old white girls and their parents.

:rollin

post #8441 of 14602

Trigger fingers turn to wedgie fingers

post #8442 of 14602
Quote:
Originally Posted by Keko Jones View Post


shhhhhhhh silence my child

you work for ovo?

post #8443 of 14602

He needs to get Drake's powerpoint team.  Meek ain't got no memes or nothing.  He could have at least had a shirt on with Drake's face in a urinal.

 

He's not making this entertaining at all.  It's kind of sad.

"Males shouldn't be jealous that's a female trait"
Reply
"Males shouldn't be jealous that's a female trait"
Reply
post #8444 of 14602
meanwhile a video Wayne rapping Back to back drops just in time lmao
post #8445 of 14602
Quote:
Originally Posted by stopcappin View Post

meanwhile a video Wayne rapping Back to back drops just in time lmao

Sheesh

post #8446 of 14602
I think Meek saying he want dat 3Peat
post #8447 of 14602

Meek really in Desperation mode right now lmaooooo.  Just give up bruh.

Quote:
Originally Posted by FLESH PRINCE View Post
 

 

If he knew he wasn't built for this rap battle ****, he shoulda just came out right after Charged Up and said "I'm not trying to beef, Drake caught feelings and can't debunk that he has co-writers." and left it at that and you would have had to respect it.

 

THIS.   Bruh shoulda just bowed out a long time ago.  He's making it worse and worse for himself.  Obviously he aint built for this war with Drake smh

KAΨ - ΦNΠ

Reply

KAΨ - ΦNΠ

Reply
post #8448 of 14602
Mam ... This **** is getting pathetic now. Dude reminds me like someone that I be watching on TB that is doing so horrible but think he is killing it, the **** gets me so uncomfortable to the point that I can look anymore ... Meek you have to quit
post #8449 of 14602

Meek needs a vacation, he isn't thinking straight.  He needs to have someone delete all his social media accounts and just sit in a room listening to Jay-Z's "It was all good just a week ago".

"Males shouldn't be jealous that's a female trait"
Reply
"Males shouldn't be jealous that's a female trait"
Reply
post #8450 of 14602

meek shouldve got a ghost comedian

 

ask mike epps for some jokes and turned it into a song

post #8451 of 14602
Meek should have ran with the whole piss angle and made a diss song with a bunch of r.kelly instrumentals.
post #8452 of 14602
Meek shouldve gotten an agent who can plan the next moves for himself.
post #8453 of 14602

This is really just getting awkward to watch.  Like you start to feel embarassed just watching it smh

KAΨ - ΦNΠ

Reply

KAΨ - ΦNΠ

Reply
post #8454 of 14602
videos of wayne rapping back to back for anybody who cares lol
https://instagram.com/p/536q8AN6Cq/?taken-by=dreammiamifl
post #8455 of 14602
If meek would've walked out there with a frizzy shirt on y'all would've clowned him for that, or if he did the memes first lol. At this point its either put up or shut up but I respect the fact he ain't letting this die. And the nerve of u dudes saying 16 year old white girls in the crowd like them ain't the same 16 year old white girls that are responsible for drake and Nicki selling in the 1st place. Half them 16 year old white girls drake fans but they Nicki and wayne fans too. Only meek song they know is the new joint with Nicki n cb.
Outta this world jupitar jack
Reply
Outta this world jupitar jack
Reply
post #8456 of 14602
roll.gif at the "Meek should've..." comments.
He pauses shaving and he tells himself that he is the bomb
Reply
He pauses shaving and he tells himself that he is the bomb
Reply
post #8457 of 14602
Quote:
Originally Posted by Willchamberlain View Post

If meek would've walked out there with a frizzy shirt on y'all would've clowned him for that, or if he did the memes first lol. At this point its either put up or shut up but I respect the fact he ain't letting this die. And the nerve of u dudes saying 16 year old white girls in the crowd like them ain't the same 16 year old white girls that are responsible for drake and Nicki selling in the 1st place. Half them 16 year old white girls drake fans but they Nicki and wayne fans too. Only meek song they know is the new joint with Nicki n cb.

 

Which begs the question of why he's even on tour with her.  Drake is a better fit.

"Males shouldn't be jealous that's a female trait"
Reply
"Males shouldn't be jealous that's a female trait"
Reply
post #8458 of 14602
wait....... Meek said he going to give drake a wedgie when he see him















LMAOOOOOOOOOOOOOOOOO
post #8459 of 14602
Even Benzino put up a better fight against Eminem....and Drake is like 1/4 of Eminem. This is so damn sad laugh.giflaugh.gif
Houston Texans Seattle Seahawks Houston Rockets
Seattle Supersonics Houston Oilers
Reply
Houston Texans Seattle Seahawks Houston Rockets
Seattle Supersonics Houston Oilers
Reply
post #8460 of 14602
Quote:
Originally Posted by Willchamberlain View Post

If meek would've walked out there with a frizzy shirt on y'all would've clowned him for that, or if he did the memes first lol. At this point its either put up or shut up but I respect the fact he ain't letting this die. And the nerve of u dudes saying 16 year old white girls in the crowd like them ain't the same 16 year old white girls that are responsible for drake and Nicki selling in the 1st place. Half them 16 year old white girls drake fans but they Nicki and wayne fans too. Only meek song they know is the new joint with Nicki n cb.
^Hes right.

Meek should've targeted the hippie group.
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Music
NikeTalk › NikeTalk Forums › The Lounge › Music › **Official Meek Mill Thread****Dreamchasers IV September 2016**