NikeTalk › NikeTalk Forums › The Lounge › Music › **Official Meek Mill Thread****Dreamchasers IV September 2016**
New Posts  All Forums:Forum Nav:

**Official Meek Mill Thread****Dreamchasers IV September 2016** - Page 292

post #8731 of 14215

most of the hardcore rap fans are the corny dudes like Rosenberg 

post #8732 of 14215
I never had a convo with the drake type about dudes like pusha. We was talking about son in my barbershop a couple weeks ago and it was a few street cats and me.
Outta this world jupitar jack
Reply
Outta this world jupitar jack
Reply
post #8733 of 14215
Quote:
Originally Posted by Definition Of Dopeness View Post


laugh.giflaugh.gif You runnin' around here like you dont see B****vell, i'm a ******* gangster you better pay homage, you pissing me off.



Free the wave.


...and i see this isn't a Meek thread anymore, since i last logged in. laugh.gif

I can watch this dude all day man, pisses me off I ain't hop on the wave earlier. #FreeTheWave

post #8734 of 14215

jim jones going on stage with 50 was the downfall then it was officially over when stacks died

post #8735 of 14215
free the ***** guilty of kidnapping, robbery, and murder lol

#livesmatter....#sometimes

thread already derailed due to Tweet Mi-L's embarrassing behavior so I had to comment on all this Free Max nonsense
#TEAMAdidas

YEEZY BOOST 350 V2 'BELUGA' - US 11 - $800 OBO
Reply
#TEAMAdidas

YEEZY BOOST 350 V2 'BELUGA' - US 11 - $800 OBO
Reply
post #8736 of 14215

Edited by show time 96 - 8/5/15 at 10:42pm
post #8737 of 14215
Quote:
Originally Posted by show time 96 View Post


This the TAN we don't want to hear no Meek!!! 😂
post #8738 of 14215
I feel like people forgot Drake responded to Kendrick.
post #8739 of 14215
Laugh out loud.
post #8740 of 14215
Quote:
Originally Posted by DaBottom305 View Post

I feel like people forgot Drake responded to Kendrick.

Definitely had better bars than that "tuck a sensitive rapper in his pajama clothes" dudes cling to lol. Double/Triple entendres.

Juicy J washed Drake on this tho. Don't debate me laugh.gif

KAΨ - ΦNΠ

Reply

KAΨ - ΦNΠ

Reply
post #8741 of 14215
Quote:
Originally Posted by ShimmyHendrix View Post

Juicy J washed Drake on this tho. Don't debate me laugh.gif

 

bro... how you drunk before 10am?

#TEAMAdidas

YEEZY BOOST 350 V2 'BELUGA' - US 11 - $800 OBO
Reply
#TEAMAdidas

YEEZY BOOST 350 V2 'BELUGA' - US 11 - $800 OBO
Reply
post #8742 of 14215
Quote:
Originally Posted by ShimmyHendrix View Post

Quote:
Originally Posted by DaBottom305 View Post

I feel like people forgot Drake responded to Kendrick.

Definitely had better bars than that "tuck a sensitive rapper in his pajama clothes" dudes cling to lol. Double/Triple entendres.

Juicy J washed Drake on this tho. Don't debate me laugh.gif


Hell yeah Juicy washed him... damn Juicy came proper on this sick.gifpimp.gif

Never really messed with Juicy like that, but his last album was the best (to me) that dropped that year.

Still gets heavy play from me.

Will support Juicy J.
This is my signature...
Reply
This is my signature...
Reply
post #8743 of 14215

Juicy J been spitting struggle bars since the early 90's....

 

the fact that people like him now is a prime example of how pop culture loves dumbed down raps

#TEAMAdidas

YEEZY BOOST 350 V2 'BELUGA' - US 11 - $800 OBO
Reply
#TEAMAdidas

YEEZY BOOST 350 V2 'BELUGA' - US 11 - $800 OBO
Reply
post #8744 of 14215
Juicy did have the best verse on that song
Outta this world jupitar jack
Reply
Outta this world jupitar jack
Reply
post #8745 of 14215
Juicy J?

Yall serious?
Please wait...
Reply
Please wait...
Reply
post #8746 of 14215
I stopped asking they juicy j question. People really take dudes raps serious. I don't think i have a single one of his verses memorized lol
post #8747 of 14215

Juicy J tho? Don't get me wrong, i used to listen to Three 6 Mafia.. but...

 

 

SIZE SWAP:

 

My Oxford Tan 350's size 5.5 FOR YOUR Oxford Tan 350's size 5

 

 

Reply

 

SIZE SWAP:

 

My Oxford Tan 350's size 5.5 FOR YOUR Oxford Tan 350's size 5

 

 

Reply
post #8748 of 14215
That was one Drake's best verses.

"We still keepin' it White like Barry"

Juicy finished on a strong note but nah.
rev
Reply
rev
Reply
post #8749 of 14215
Meek diss still trash but the "I Just Wanna Know" part growing on me pimp.gif.

If he woulda used that and ran with it as a concept for a regular song and not an all over the place diss, it would've made a fire track for a mixtape

KAΨ - ΦNΠ

Reply

KAΨ - ΦNΠ

Reply
post #8750 of 14215
Quote:
Originally Posted by 011781 View Post
 

Juicy J been spitting struggle bars since the early 90's....

 

the fact that people like him now is a prime example of how pop culture loves dumbed down raps

rubba band business 1&2  are classics

post #8751 of 14215
I play Meek's song all the time, I rarely play Drake's. I think Drake's had better disses but the more I listened to it, it's a typical radio Drake song. I know more broads that like Back to Back than men. Even the punchlines are aimed at the female audience to singalong.

As for Meek, I love the beat and I love the flow. I think the first verse is great. The mumbling is stupid but when you make out what he's saying, I love it. First verse is definitely good. The biggest problem with the song is the hype he created, he doesn't really say **** in the second verse and the mumbling. To be fair though, Drake isn't saying **** on his song either. The end of the first verse when he starts off with your girl's tour is great. Most of the second verse, he's not saying **** either. Just like Meek. That's why this beef frustrates me. Drake's disses were not great but I liked them. Social media took it and made better disses and meme's than Drake.


Now when that sh*t went down with Chris, you wrote a check
In New Orleans wore my chain to get respect (you a fraud)

So what that tell me? You a pu**y and a fan
Say the wrong sh*t you know the shooters at your neck
I just wanna know, if you ain’t write that running through the six sh*t
Tell us who the f**k was Quentin running through the six with?
Running through the six with my woes
Counting money you know how it goes
All the real live forever baby
And the fake get exposed
Ni***s writing for you cause you know you never did shi*t
When I threw that hook out, I was tryin' to catch a big fish
We the type of ni***s to tie your mother up
F**k your sister in the a** and hit your brother up, p***y
You really sweet, I call you buttercup
You fu***ng dork you changed the style because you studied us
Coming with the same flow
Switching up your lingo
We just want a refund, this ain’t what we paid for
Every time that we come, we get what we came for
Spitting another n****s sh*t, but you claim you king though?
For Sale: Nike KD 7 size 13 worn
$100 (USD) or best offer
  
Reply
For Sale: Nike KD 7 size 13 worn
$100 (USD) or best offer
  
Reply
post #8752 of 14215
Yeah fam Yall are two of few lol. Everybody jamming back to back
post #8753 of 14215
Quote:
Originally Posted by MrWavez View Post

Yeah fam Yall are two of few lol. Everybody jamming back to back

laugh.gif

The "im not a fan of either" guys roll.gif
post #8754 of 14215
Quote:
Originally Posted by MrWavez View Post

Yeah fam Yall are two of few lol. Everybody jamming back to back

I'm definitely one of the few. One song sounds like a diss song, one song sounds like a radio hit. When it comes to disses, I don't want a catchy *** song aimed at women. I love the bars he said at the end of verse 1 but I can't listen to Drake like that. If I didn't listen to rap, I would have no clue Drake's song was a diss record. I think Drake had better and wittier disses in his song but not by much. That's why I wanted to hear 3Peat because Back to Back wasn't anything special.

Quote:
Originally Posted by JAYFIEND View Post

Quote:
Originally Posted by MrWavez View Post

Yeah fam Yall are two of few lol. Everybody jamming back to back

laugh.gif

The "im not a fan of either" guys roll.gif

What's that mean? You saying I'm really a Meek fan or something? Feel free to check my posts when Meek dropped his album. I said he was trash and his album was trash. Downloaded it and deleted within a day.
For Sale: Nike KD 7 size 13 worn
$100 (USD) or best offer
  
Reply
For Sale: Nike KD 7 size 13 worn
$100 (USD) or best offer
  
Reply
post #8755 of 14215
Quote:
Originally Posted by MrWavez View Post

Yeah fam Yall are two of few lol. Everybody jamming back to back

Back to Back is definitely a better diss. I like it more. Meeks joint as a whole is hot garbage, but bits and pieces of it have grown on me a lil. (Specifically some of the first part before he crashed and burned sick.gif )

Meek isnt in my Top rappers list or anything but I definitely enjoy his work when he's focused.

KAΨ - ΦNΠ

Reply

KAΨ - ΦNΠ

Reply
post #8756 of 14215
I don't really hear the "aimed at women" theme to it but I feel you. It's not the traditional diss track
post #8757 of 14215

either that or you guys are setting the bar too high for these two. Almost everyone I know that saying this beef is weak (which it kind of is) are because they're comparing it to old school beef (almost always mention ether, takeover, etc.)

 

SIZE SWAP:

 

My Oxford Tan 350's size 5.5 FOR YOUR Oxford Tan 350's size 5

 

 

Reply

 

SIZE SWAP:

 

My Oxford Tan 350's size 5.5 FOR YOUR Oxford Tan 350's size 5

 

 

Reply
post #8758 of 14215
Quote:
Originally Posted by vinotwofour View Post

either that or you guys are setting the bar too high for these two. Almost everyone I know that saying this beef is weak (which it kind of is) are because they're comparing it to old school beef (almost always mention ether, takeover, etc.)

Word, like there wasn't beefs in between jay z vs nas and now lol like when it was 50 vs game I don't remember anyone being like "well jay z vs nas...." Etc
post #8759 of 14215

people saying the beef is weak because a "singing *****" is beating a "street rapper"

 

back to back is fire

post #8760 of 14215
Quote:
Originally Posted by Ballerific703 View Post

I play Meek's song all the time, I rarely play Drake's. I think Drake's had better disses but the more I listened to it, it's a typical radio Drake song. I know more broads that like Back to Back than men. Even the punchlines are aimed at the female audience to singalong.

As for Meek, I love the beat and I love the flow. I think the first verse is great. The mumbling is stupid but when you make out what he's saying, I love it. First verse is definitely good. The biggest problem with the song is the hype he created, he doesn't really say **** in the second verse and the mumbling. To be fair though, Drake isn't saying **** on his song either. The end of the first verse when he starts off with your girl's tour is great. Most of the second verse, he's not saying **** either. Just like Meek. That's why this beef frustrates me. Drake's disses were not great but I liked them. Social media took it and made better disses and meme's than Drake.


Now when that sh*t went down with Chris, you wrote a check
In New Orleans wore my chain to get respect (you a fraud)

So what that tell me? You a pu**y and a fan
Say the wrong sh*t you know the shooters at your neck
I just wanna know, if you ain’t write that running through the six sh*t
Tell us who the f**k was Quentin running through the six with?
Running through the six with my woes
Counting money you know how it goes
All the real live forever baby
And the fake get exposed
Ni***s writing for you cause you know you never did shi*t
When I threw that hook out, I was tryin' to catch a big fish
We the type of ni***s to tie your mother up
F**k your sister in the a** and hit your brother up, p***y
You really sweet, I call you buttercup
You fu***ng dork you changed the style because you studied us
Coming with the same flow
Switching up your lingo
We just want a refund, this ain’t what we paid for
Every time that we come, we get what we came for
Spitting another n****s sh*t, but you claim you king though?

"Coming with the same flow
Switching up your lingo"

Thats really funny coming from a ***** that only got one type of flow. Meeks diss was trash. Ain't no saving it
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Music
NikeTalk › NikeTalk Forums › The Lounge › Music › **Official Meek Mill Thread****Dreamchasers IV September 2016**