NikeTalk › NikeTalk Forums › The Lounge › General › The Flash (CW Series) thread, season 3 (10/4/16), Trailer posted
New Posts  All Forums:Forum Nav:

The Flash (CW Series) thread, season 3 (10/4/16), Trailer posted - Page 145

post #4321 of 4360

post #4322 of 4360
that's how Black Bolts costume should be, glowing and all laugh.gif


post #4323 of 4360
Man y'all picked up on that HR taking Iris spot quick laugh.gif

Yeah that's my theory too. HR sacrifices himself to save Iris and the team which then motivates the scientist girl to fully complete and build the cannon with enough power to stop savitar.

Gotta say the reveal was weak IMO. Savitar is just a Flash created clone that goes mad. I mean better than the real version but hands down best reveal was S2s masked man being Jay Garrick, although the Eobard Thawne/Harrison Wells reveal and backstory was cool too.

I'm waiting to see Flash incorporate reverse Flash suit in a ring tech.
ig-djlunchbox
"I wanna move to Dubai so I ain’t never have to kick it with none of you guys."
• Miχ τhε Lεαη ωiτh Hørchαtα •
•Pøps.Føød.Shœs.Rεpεατ•
Reply
ig-djlunchbox
"I wanna move to Dubai so I ain’t never have to kick it with none of you guys."
• Miχ τhε Lεαη ωiτh Hørchαtα •
•Pøps.Føød.Shœs.Rεpεατ•
Reply
post #4324 of 4360
Quote:
Originally Posted by maxdunker View Post


I'm waiting to see Flash incorporate reverse Flash suit in a ring tech.


Sisqo should have found a way to replicate it already.


post #4325 of 4360
damn... ya'll want they ring incorporated already....

I just want him to get a new suit.... LOL
T.G.I.F. - Thank God I'm Filipino wink.gif

Golden State Warriors
Reply
T.G.I.F. - Thank God I'm Filipino wink.gif

Golden State Warriors
Reply
post #4326 of 4360
I don't follow how HR could take Iris' spot
post #4327 of 4360
Me either but I don't care that much. HR just isn't a good substitute a d it low key sends the message Iris dying was a big thing and we really want her back but we can kill this Wells cuz he's from another reality anyway.

If anything it's time they reveal who was HR's genius partner on his Earth. Maybe that can be a shocking reveal when he shows up for revenge.
Quote:
Originally Posted by RFX45 View Post

that's how Black Bolts costume should be, glowing and all laugh.gif


Probably just me but the way the blue and yellow is glowing looks really corny to me. Like a neon sign.

It's the exact opposite of what a BB costume should look like in that regard. Zig zag design? Sure but the brightness and glowing, nah.
post #4328 of 4360
Quote:
Originally Posted by Raider5 View Post

I don't follow how HR could take Iris' spot

The original vision of the future didn't have flash chasing Savitar around trying to catch him. He's just there having the drawn out convo with flash before he stabs Iris.

However remember time travel is finicky so the butterfly effect has happened. While everything has relatively stayed the course leading up to the death things they did changed that moment. instead of Barry seeing the story about him stopping the bank robbers it was the same story except Kid Flash was given the nod.

So all this minute changes provided an opportunity that wasn't available in the previous version of the future that Barry saw. This time Iris watched Barry trying to duke it out with Savitar something that wasn't shown to have occurred prior. In that moment HR using that cloaking tech could have as Iris told her to run and swapped places with her.

It'll be revealed tonight but trust Iris is not the real casualty.
ig-djlunchbox
"I wanna move to Dubai so I ain’t never have to kick it with none of you guys."
• Miχ τhε Lεαη ωiτh Hørchαtα •
•Pøps.Føød.Shœs.Rεpεατ•
Reply
ig-djlunchbox
"I wanna move to Dubai so I ain’t never have to kick it with none of you guys."
• Miχ τhε Lεαη ωiτh Hørchαtα •
•Pøps.Føød.Shœs.Rεpεατ•
Reply
post #4329 of 4360
post #4330 of 4360
Welp there goes that theory mean.gif

This means more time travel or does Iris just stay dead?
ig-djlunchbox
"I wanna move to Dubai so I ain’t never have to kick it with none of you guys."
• Miχ τhε Lεαη ωiτh Hørchαtα •
•Pøps.Føød.Shœs.Rεpεατ•
Reply
ig-djlunchbox
"I wanna move to Dubai so I ain’t never have to kick it with none of you guys."
• Miχ τhε Lεαη ωiτh Hørchαtα •
•Pøps.Føød.Shœs.Rεpεατ•
Reply
post #4331 of 4360
its funny that dudes #1 rule is to just stop time travelling and dude just can't help it the first thing he does in last weeks episode laugh.gif
post #4332 of 4360
Going to be more time travel watch lol
post #4333 of 4360
Quote:
Originally Posted by maxdunker View Post

Quote:
Originally Posted by Raider5 View Post

I don't follow how HR could take Iris' spot

The original vision of the future didn't have flash chasing Savitar around trying to catch him. He's just there having the drawn out convo with flash before he stabs Iris.

However remember time travel is finicky so the butterfly effect has happened. While everything has relatively stayed the course leading up to the death things they did changed that moment. instead of Barry seeing the story about him stopping the bank robbers it was the same story except Kid Flash was given the nod.

So all this minute changes provided an opportunity that wasn't available in the previous version of the future that Barry saw. This time Iris watched Barry trying to duke it out with Savitar something that wasn't shown to have occurred prior. In that moment HR using that cloaking tech could have as Iris told her to run and swapped places with her.

It'll be revealed tonight but trust Iris is not the real casualty.

Welp it appears your theory was correct for now
Chicago x Nigeria

Jordan Retro 12 Black/Red Size 12 DS for sale PM me
Reply
Chicago x Nigeria

Jordan Retro 12 Black/Red Size 12 DS for sale PM me
Reply
post #4334 of 4360
This season was Arrow season 4 bad
post #4335 of 4360
This season of Flash was TRASH!! Especially after that ending! sick.gifsick.gifsick.gif
warning: SPOILER! (Click to show)

So y'all jus let Barry jus go into the Speed Force prison because of FlashPoint?! Seems fitting but he and company stopped Iris from being killed, promise to marry her and jus say....."welp gotta go....I'm sorry baby."

F*** is that?! Who writes this bs?! Most def not watching if Barry isn't in Season 4!

"When Life gives you lemons...squeeze those lemons and yell at life; B**** may i have another! Then youll be fine."

 

 

#TeamWearWhatYaLikeAndHowYouLikeIt
Looking for Puma Disc Blaze x Bape Green...

Reply

"When Life gives you lemons...squeeze those lemons and yell at life; B**** may i have another! Then youll be fine."

 

 

#TeamWearWhatYaLikeAndHowYouLikeIt
Looking for Puma Disc Blaze x Bape Green...

Reply
post #4336 of 4360
Haven't watched the finale yet but not much they could do to save this season in one episode.
post #4337 of 4360
that ending was very eh
post #4338 of 4360
1st half already took me out of it. All that build up and menace and murder when they could have just strolled savitar into team flash with a conversation and work together. This is goofy.
post #4339 of 4360
I missed the ep (will watch now) but caught the very end when he said goodbye to Cisco and Joe.

I thought he was killing himself. I would've been right twice. Speed force prison is just dumb. It's like a weak *** chekov's gun when they introduced it to describe what happened to Savitar, what Earth-w/e Jay Garrick had to do it to save Wallt, now here.

Meh.

EDIT

Wow, finale was worse than I thought.

Just the paint by #a approach; bring back Gypsy, bring back Jay, kill the expendable guy from another universe.

I actually liked the idea of evil Barry turning good, maybe being a Flash on Earth-2 or Earth-3 laugh.gif

That final fight indifferent.gif Wally and Jay just disappear so that Katelyn can get her character arc scene and for Iris of all ppl to shoot a speedster in the back. Plus how dumb is Barry, just turning his back cuz he thought he knocked him out?

Wonder why he didn't phase in to Savitar's suit earlier. He did phase like a whole train or building or some ****.
Edited by Master Zik - 5/24/17 at 6:30pm
post #4340 of 4360
Quote:
Originally Posted by Master Zik View Post

I missed the ep (will watch now) but caught the very end when he said goodbye to Cisco and Joe.

I thought he was killing himself. I would've been right twice. Speed force prison is just dumb. It's like a weak was chekov's gun when they introduced it to describe what happened to Savitar, what Earth-w/e Jay Garrick had to do it to save Wallt, now here.

Meh.

EDIT

Wow, finale was worse than I thought.

Just the paint by #a approach; bring back Gypsy, bring back Jay, kill the expendable guy from another universe.

I actually liked the idea of evil Barry turning good, maybe being a Flash on Earth-2 or Earth-3 laugh.gif

That final fight indifferent.gif Wally and Jay just disappear so that Katelyn can get her character arc scene and for Iris of all ppl to shoot a speedster in the back. Plus how dumb is Barry, just turning his back cuz he thought he knocked him out?

Wonder why he didn't phase in to Savitar's suit earlier. He did phase like a whole train or building or some ****.

From all my years of watching superhero shows or shows with menacing villains in it, I've always learned......

Never turn your back on a villain! NEVAH! Most dumbest part in the finale

"When Life gives you lemons...squeeze those lemons and yell at life; B**** may i have another! Then youll be fine."

 

 

#TeamWearWhatYaLikeAndHowYouLikeIt
Looking for Puma Disc Blaze x Bape Green...

Reply

"When Life gives you lemons...squeeze those lemons and yell at life; B**** may i have another! Then youll be fine."

 

 

#TeamWearWhatYaLikeAndHowYouLikeIt
Looking for Puma Disc Blaze x Bape Green...

Reply
post #4341 of 4360

That finale is the perfect culmination to this season......predictable and underwhelming. So now Bruce Snow.....I mean Caitlyn Snow is off the show now? 

post #4342 of 4360
Definitely a letdown season. the whole "Flashpoint" aspect should have been stretched beyond 1 episode. The ending was terrabad.

I'm not versed in the Flash universe so now that he's defeated pretty much all the main arch rival speedsters now what? Who do we really want to see him go up against?
ig-djlunchbox
"I wanna move to Dubai so I ain’t never have to kick it with none of you guys."
• Miχ τhε Lεαη ωiτh Hørchαtα •
•Pøps.Føød.Shœs.Rεpεατ•
Reply
ig-djlunchbox
"I wanna move to Dubai so I ain’t never have to kick it with none of you guys."
• Miχ τhε Lεαη ωiτh Hørchαtα •
•Pøps.Føød.Shœs.Rεpεατ•
Reply
post #4343 of 4360
they said next seasons villain won't be a speedster and on the Abra Kadabra, many speculates it would be one of the person he mentioned, Devoe also known as the Thinker
post #4344 of 4360
Yeah, it's Devoe.

Or a amalgam of Devoe and the other guys in the comics who have been the Thinker.
post #4345 of 4360
Final was eh.

I feel like Devoe was mentioned before yesterday's episode....but I could be wrong.
I wanna get into the Flash universe, what's a good graphic novel to read?
Arsenal FC - Gooner For Life http://twitter.com/NY_Philosophy PSN: TheMastamind89
Reply
Arsenal FC - Gooner For Life http://twitter.com/NY_Philosophy PSN: TheMastamind89
Reply
post #4346 of 4360
He was name dropped along with Reverse Flash, Zoom, and Savitar in the Abra Kadabra ep by him.
post #4347 of 4360
Season was Trash fellas glad it's over.
TEAM DENVER NUGGETS
Reply
TEAM DENVER NUGGETS
Reply
post #4348 of 4360
Also, how exactly is not being stuck in the speed force not a prison for Barry?

Jay, Wally, and Savitar all said it was horrible. It can't be cuz he willingly went cuz Jay willingly took Wally's spot.
post #4349 of 4360
Barry's Time and speed force rules are always stupid as ****. Hell for everyone else and they shouldn't do it but he gets a kind figure that looks like his happy, living mother with peaceful walks in the park. That was a rubbish season.
post #4350 of 4360
Quote:
Originally Posted by Master Zik View Post

Also, how exactly is not being stuck in the speed force not a prison for Barry?

Jay, Wally, and Savitar all said it was horrible. It can't be cuz he willingly went cuz Jay willingly took Wally's spot.

His Mom said it would be fine which I found ridiculous laugh.gif

Quote:
Originally Posted by aepps20 View Post

Season was Trash fellas glad it's over.

It's already hard enough to write sensible stories for speedsters but they don't help themselves with the overall story arcs. The Savitar reveal was the only good thing.

Please stop requiring everyone to receive pep talks to run faster or use their powers.
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: General
NikeTalk › NikeTalk Forums › The Lounge › General › The Flash (CW Series) thread, season 3 (10/4/16), Trailer posted