NikeTalk › NikeTalk Forums › The Kicks › Other Brands › ADIDAS BOOST Thread - FAQs/Rumors/Sizing on page 1 *NO BUYING/SELLING/TRADING*
New Posts  All Forums:Forum Nav:

ADIDAS BOOST Thread - FAQs/Rumors/Sizing on page 1 *NO BUYING/SELLING/TRADING* - Page 4328

Poll Results: Rate the generations of UBs (best to worst)

 
  • 26% (156)
    1.0 > 2.0 > 3.0
  • 56% (339)
    1.0 > 3.0 > 2.0
  • 4% (27)
    2.0 > 1.0 > 3.0
  • 3% (18)
    2.0 > 3.0 > 1.0
  • 5% (35)
    3.0 > 1.0 > 2.0
  • 3% (20)
    3.0 > 2.0 >1.0
595 Total Votes  
post #129811 of 132615
Quote:
Originally Posted by Doza615 View Post


Hahaa haha.
Naw broo they're some old school lululemon pants. They got that look but they're stretchy and comfy broooo

Most hyped yoga pants...  But their stuff is pretty good tho...  I kinda want to buy their joggers :lol

post #129812 of 132615
Quote:
Originally Posted by therefill View Post
 

The Restocks app should just rename itself to "You Could've Bought These - But Not Really"

post #129813 of 132615
Bodega!? Damn too much gym time missed out....

Who am I kidding. I would've struck out on that all day long
Triple black UB
Interested in collabs size 10
Reply
Triple black UB
Interested in collabs size 10
Reply
post #129814 of 132615
Quote:
Originally Posted by pg62 View Post
 

UB RC

UB MG 3.0

NMD MMJ

NMD JP PK

NMD Hu Black

NMD XR1 PK White

Reply

UB RC

UB MG 3.0

NMD MMJ

NMD JP PK

NMD Hu Black

NMD XR1 PK White

Reply
post #129815 of 132615

crazy restock: one question - any 12.5 available on that restock?

post #129816 of 132615
Quote:
Originally Posted by chrisnuggets View Post
 

Someone photoshop SNS on VDs face  :rollin

post #129817 of 132615

If you refresh the page and hit the X fast enough you can pull up the size list to Add to cart

 

 

that old Footsite trick! :{

               nthat.gif                        "NEVER SETTLE"
Reply
               nthat.gif                        "NEVER SETTLE"
Reply
post #129818 of 132615

i missed guys:lol, was in a meeting

post #129819 of 132615
Quote:
Originally Posted by skep View Post

fees are always the same (except bad sellers)- 9.5% and a $5 per order, then 2.9% to withdraw funds unless you have an old account that fee is waived when doing wire transfer to bank acct.
the point system helps to keep people in line and prevent cancellations. i tried finding something on how the points work, but basically for each sale completed you earn 2 points, but if you cancel an order for any reason then you are deducted 10 points. if you have under 100 points then those seller fees will raise between 15-30% depending on how low your points are.
Cool bro thanks. I'm starting to grasp this. I don't know why I signed up to sell since I'm always buying.lol. But if they keep your funds there if you sell it's cool cause I'll just use that to grab what I want....
Triple black UB
Interested in collabs size 10
Reply
Triple black UB
Interested in collabs size 10
Reply
post #129820 of 132615
Quote:
Originally Posted by AirRaab View Post
 

If you refresh the page and hit the X fast enough you can pull up the size list to Add to cart

 

 

that old Footsite trick! :{

 

Did that ever work? I accidentally found that out during the the Oxford Tan Yeezy release on Footlocker to bypass the countdown, but there would be errors when you add to cart. 

Team Retail

Team Late

1st Team - All Ls

"Just one more pair and I'm done for the year." yeah right mean.gif 

Reply

Team Retail

Team Late

1st Team - All Ls

"Just one more pair and I'm done for the year." yeah right mean.gif 

Reply
post #129821 of 132615

let me know who needs a pair :lol

 

 

SIZE SWAP:

 

My Oxford Tan 350's size 5.5 FOR YOUR Oxford Tan 350's size 5

 

Reply

 

SIZE SWAP:

 

My Oxford Tan 350's size 5.5 FOR YOUR Oxford Tan 350's size 5

 

Reply
post #129822 of 132615
Quote:
Originally Posted by vinotwofour View Post
 

let me know who needs a pair :lol

 

 

MasterofW :lol

post #129823 of 132615
Quote:
Originally Posted by vinotwofour View Post
 

let me know who needs a pair :lol

 

Cop me one for retail shipped, I'll PP gift it to you :lol

post #129824 of 132615
Jesus Christ
post #129825 of 132615
Quote:
Originally Posted by vinotwofour View Post
 

let me know who needs a pair :lol

 

 

LOL - reminds me of Kithgate circa Dec 23

Insta - @troy_aleksander

 

WTB : 

- Sz 11 Beluga 350 v2

- Sz 11 TB UB 1.0

- Sz 11 Creams 1.0

Reply

Insta - @troy_aleksander

 

WTB : 

- Sz 11 Beluga 350 v2

- Sz 11 TB UB 1.0

- Sz 11 Creams 1.0

Reply
post #129826 of 132615
Quote:
Originally Posted by AirRaab View Post




Not Bad... grin.gif

Direct still has some of the white boost ones from before and the weird orange trim one. Think 40% disco. Did find a legit Euro retailer that had my size at 60% off. Few sizes left.

Quote:
Originally Posted by chrisnuggets View Post



nerd.gifroll.gif

Hate trying to checkout on bdga site. Always glitchy.
post #129827 of 132615

Hot damn LOL

post #129828 of 132615

Man nobody had a chance ... Let's see if Tank copped

post #129829 of 132615
Quote:
Originally Posted by DesD1 View Post
 

Man nobody had a chance ... Let's see if Tank copped

He probably did... 

post #129830 of 132615
What do you guys think will be the resale for the OG NMDs? Thinking about just copping from Kicks Crew for 315 now just in case I strike out sadderday
WTB: Kith x Adidas Ultra Boost Size 8 
Reply
WTB: Kith x Adidas Ultra Boost Size 8 
Reply
post #129831 of 132615
Quote:
Originally Posted by currytime View Post
 

I would take that if its legit TBH...  Good thing NMD doesnt really do anything for me so Retail or Bust...  

post #129832 of 132615

Started off 2016 like this

 

 

and ended 2016 with this

 

 

SIZE SWAP:

 

My Oxford Tan 350's size 5.5 FOR YOUR Oxford Tan 350's size 5

 

Reply

 

SIZE SWAP:

 

My Oxford Tan 350's size 5.5 FOR YOUR Oxford Tan 350's size 5

 

Reply
post #129833 of 132615

               nthat.gif                        "NEVER SETTLE"
Reply
               nthat.gif                        "NEVER SETTLE"
Reply
post #129834 of 132615
Quote:
Originally Posted by pg62 View Post
 
Quote:
Originally Posted by DesD1 View Post
 

Man nobody had a chance ... Let's see if Tank copped

He probably did... 

 

Haha nah I don't think it was even a real restock. I'll believe it when I see an order confirmation.

WTT: MY 4 PAIRS DS YEEZYS (CHOC 750 SIZE 9 + RED V2 9.5 + COPPER V2 9.5 + WHITE V2 9.5) FOR 3D RUNNERS SIZE 9 or 10

 

WTB: CNY UB SIZE 9/9.5

 

my sizing:

UB - 9.5/10

PK NMD - 9/8.5

CS1 - 9/9.5

Y-...

Reply

WTT: MY 4 PAIRS DS YEEZYS (CHOC 750 SIZE 9 + RED V2 9.5 + COPPER V2 9.5 + WHITE V2 9.5) FOR 3D RUNNERS SIZE 9 or 10

 

WTB: CNY UB SIZE 9/9.5

 

my sizing:

UB - 9.5/10

PK NMD - 9/8.5

CS1 - 9/9.5

Y-...

Reply
post #129835 of 132615
Quote:
Originally Posted by tankdayglo View Post
 
Quote:
Originally Posted by pg62 View Post
 
Quote:
Originally Posted by DesD1 View Post
 

Man nobody had a chance ... Let's see if Tank copped

He probably did... 

 

Haha nah I don't think it was even a real restock. I'll believe it when I see an order confirmation.

 

Then, nothing to see here folks ... :lol

post #129836 of 132615
Quote:
Originally Posted by AirRaab View Post
 

 

Not Bad... >D

 

http://www.kicksonfire.com/porsche-design-x-adidas-ultra-boost-triple-black/

 

I'm all in on these. Triple black PK + full length UB midsole + huge leather cage = instant cop. :Nthat

post #129837 of 132615
Quote:
Originally Posted by vinotwofour View Post
 

Started off 2016 like this

 

 

 

and ended 2016 with this

 

 

MBN...

 

I started with this...

 

 

Then ended with this... 

 

post #129838 of 132615




thoughts? Autocop for me smokin.gif:

primeknit x boost sheesh
Looing for Yeezy PB Size 12 Any version is fine
Reply
Looing for Yeezy PB Size 12 Any version is fine
Reply
post #129839 of 132615
Quote:
Originally Posted by vinotwofour View Post

Started off 2016 like this

and ended 2016 with this

Quote:
Originally Posted by pg62 View Post

MBN...

I started with this...

Then ended with this... 


I assume the first one for both is the SNS drop?
post #129840 of 132615

Luckily I already have SNS... If they were Wood Woods though... smh

FS:

Livestock Pure Boost ZG Knit [9.5 & 10] - $320

NMD PK OG 'Vintage White' [10] - $550

Yeezy Boost 350 V2 'Black/Copper' [12] - $575

Reply

FS:

Livestock Pure Boost ZG Knit [9.5 & 10] - $320

NMD PK OG 'Vintage White' [10] - $550

Yeezy Boost 350 V2 'Black/Copper' [12] - $575

Reply
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Other Brands
NikeTalk › NikeTalk Forums › The Kicks › Other Brands › ADIDAS BOOST Thread - FAQs/Rumors/Sizing on page 1 *NO BUYING/SELLING/TRADING*