NikeTalk › NikeTalk Forums › The Kicks › Other Brands › ADIDAS BOOST Thread - PAGE 1 for INFO- *NO BUYING/SELLING/TRADING*
New Posts  All Forums:Forum Nav:

ADIDAS BOOST Thread - PAGE 1 for INFO- *NO BUYING/SELLING/TRADING* - Page 4334

Poll Results: Triple Black 3.0?

 
  • 60% (119)
    Cop
  • 21% (43)
    Pass
  • 17% (35)
    Have to see in person
197 Total Votes  
post #129991 of 153559
Quote:
Originally Posted by enciam View Post
 

anyone else have the toes going through on theirs?

 

 

im guessing you wear/worn this pair ALOT? lol

Instagram / @thesneakerotaku
Reply
Instagram / @thesneakerotaku
Reply
post #129992 of 153559
Quote:
Originally Posted by pg62 View Post

Ok...  Thanks so yeah, those are not samples...  LOL

Haha awesome, never knew 🙈
post #129993 of 153559

About to jump on those CNY Eqt for about 100above retail. I know I shouldn't be doing that they're half a size bigger but damn. it's a deal 

glasses.gif 

 

Still main goal for 2017 : WTB UB CNY LACES DS :) 

Reply

glasses.gif 

 

Still main goal for 2017 : WTB UB CNY LACES DS :) 

Reply
post #129994 of 153559

Quote:

 

Originally Posted by bbkangg View Post
 

Seen those go for 3k and up

 

 

Quote:
Originally Posted by UmpaHimself View Post
 

 

Yeah, it's a lot. But seems like he's really going all out with the Vlogging thing and that's the type of **** people want to see. Also, yes it's a crazy amount for shoes but if you are going to get them it's def on the lower end that I've seen. Especially in that size

 

The price he paid wasn't bad compared to the market. Still not worth it to me, especially with my income :rollin.

Quote:
Originally Posted by wuchi01 View Post

Everyone keep watching his vids and you'll help pay for them. Gonna laugh all the way to Bank.

 

Good on him for capitalizing on the boost wave. I have no problem paying him in views....

For trade: Ultra Boost OG (Size 10)
Reply
For trade: Ultra Boost OG (Size 10)
Reply
post #129995 of 153559

If you feel snug in your TTS UB, you cannot go wrong with half size up with the EQT. I don't know about the resell price of this CNY, I don't care because they will go in my collection :)

post #129996 of 153559
Quote:
Originally Posted by raffihxxx View Post

Quote:
Originally Posted by enciam View Post

 
anyone else have the toes going through on theirs?



im guessing you wear/worn this pair ALOT? lol

My big toe sticks out a little on mine. I don't know why Adidas didn't make the toe box a little higher.
post #129997 of 153559
Quote:
Originally Posted by asianhomevideos View Post

can someone message me the kith boost stock numbers?

How many times are you going to ask this? It's been answered a couple times for you already.
For Trade:
DS Triple Black Yeezy 750 Size 11
DS Choco Yeezy 750 Size 13

Looking for Yeezy 350s size 12.
Reply
For Trade:
DS Triple Black Yeezy 750 Size 11
DS Choco Yeezy 750 Size 13

Looking for Yeezy 350s size 12.
Reply
post #129998 of 153559
Quote:
Originally Posted by copordrop View Post
 

If you feel snug in your TTS UB, you cannot go wrong with half size up with the EQT. I don't know about the resell price of this CNY, I don't care because they will go in my collection :)

 

Merci mec, je vais les prendre, c'est vraiment pas mal et le vendeur a une très bon rep, et vraiment j'ai pas ce genre de couleur dans mon collection :P 

 

Au pire je les offre à mon frère il fait 9,5 :p

glasses.gif 

 

Still main goal for 2017 : WTB UB CNY LACES DS :) 

Reply

glasses.gif 

 

Still main goal for 2017 : WTB UB CNY LACES DS :) 

Reply
post #129999 of 153559

Cette langue me semble familière, du coup je me sens plus à l'aise :D

post #130000 of 153559
Quote:
Originally Posted by copordrop View Post
 

Cette langue me semble familière, du coup je me sens plus à l'aise :D

 

Il y a pas mal des français ici ... mais moi meme je suis pas fr  

glasses.gif 

 

Still main goal for 2017 : WTB UB CNY LACES DS :) 

Reply

glasses.gif 

 

Still main goal for 2017 : WTB UB CNY LACES DS :) 

Reply
post #130001 of 153559
Quote:
Originally Posted by DesD1 View Post
 

 

Merci mec, je vais les prendre, c'est vraiment pas mal et le vendeur a une très bon rep, et vraiment j'ai pas ce genre de couleur dans mon collection :P 

 

Au pire je les offre à mon frère il fait 9,5 :p

 

 

Had to use google translate to make sure I wasn't missing a drop :rollin

For trade: Ultra Boost OG (Size 10)
Reply
For trade: Ultra Boost OG (Size 10)
Reply
post #130002 of 153559

Je M'appelle pg62

post #130003 of 153559
Quote:
Originally Posted by gordyloc View Post
 

 

 

Had to use google translate to make sure I wasn't missing a drop :rollin

Man, my bro and I will start talking tagalog up in this motha  :rollin

post #130004 of 153559
Quote:
Originally Posted by gordyloc View Post
 
Quote:
Originally Posted by DesD1 View Post
 

 

Merci mec, je vais les prendre, c'est vraiment pas mal et le vendeur a une très bon rep, et vraiment j'ai pas ce genre de couleur dans mon collection :P 

 

Au pire je les offre à mon frère il fait 9,5 :p

 

 

 

Had to use google translate to make sure I wasn't missing a drop :rollin

 

 

Google translate was pretty solid lol , even though mec is more like dude/pal/mate haha

 

and I wouldn't do that man haha 

glasses.gif 

 

Still main goal for 2017 : WTB UB CNY LACES DS :) 

Reply

glasses.gif 

 

Still main goal for 2017 : WTB UB CNY LACES DS :) 

Reply
post #130005 of 153559
Quote:
Originally Posted by pg62 View Post
 
Quote:
Originally Posted by gordyloc View Post
 

 

 

 

Had to use google translate to make sure I wasn't missing a drop :rollin

Man, my bro and I will start talking tagalog up in this motha  :rollin

 

 

Bring it on 8):rollin

glasses.gif 

 

Still main goal for 2017 : WTB UB CNY LACES DS :) 

Reply

glasses.gif 

 

Still main goal for 2017 : WTB UB CNY LACES DS :) 

Reply
post #130006 of 153559
Quote:
Originally Posted by raffihxxx View Post
 

 

im guessing you wear/worn this pair ALOT? lol


hammered since august 2015.

 

may be it's time to say goodbye (ever seen a guy say goodbye to a shoe?)

 

or crack out the sewing kit

post #130007 of 153559
Quote:
Originally Posted by grc21 View Post
 

no one got that tattoo.. that's himself

 

thats still someone lol. Do you have "grc21" tattoo'ed on your arm as well? It's still a tattoo regret IMO

 

SIZE SWAP:

 

My Oxford Tan 350's size 5.5 FOR YOUR Oxford Tan 350's size 5

 

Reply

 

SIZE SWAP:

 

My Oxford Tan 350's size 5.5 FOR YOUR Oxford Tan 350's size 5

 

Reply
post #130008 of 153559
post #130009 of 153559
Quote:
Originally Posted by Sprite Remix View Post
 

frustrating trying to get my hands on a 9.5 triple black

 

intended on buying one of the 9.5's 23penny had up for a few days @ 339 but unfortunately was waiting on my new debit card and wasn't able to grab them

 

now im over here offering 400+ on goat/stockx/ebay smh.....

 

hate adidas for making such a generic shoe so limited and even more so of half sizes that command higher prices....but i have to have them :( 


Just black out a 1.0 or 3.0

 

Prices for those is cray.

 

I agree tho adidas should've GR those bad boys

post #130010 of 153559
Quote:
Originally Posted by pg62 View Post

Not bad price for resell...  Saw this on FB

https://www.kicks-crew.com/detail/17646/adidas-Ultra-Boost-CNY/Chinese-New-Year/BB3521/


kicks-crew 100% legit. I posted a week or 2 back. they also have the uncaged for like ~$280 shipped but only up to size 10
post #130011 of 153559
Quote:
Originally Posted by drisk34 View Post


kicks-crew 100% legit. I posted a week or 2 back. they also have the uncaged for like ~$280 shipped but only up to size 10

Yeah I figured they are legit...  Sounded familiar LOL  

post #130012 of 153559
Quote:
Originally Posted by drisk34 View Post


kicks-crew 100% legit. I posted a week or 2 back. they also have the uncaged for like ~$280 shipped but only up to size 10

 

 

Quote:
Originally Posted by pg62 View Post
 

Yeah I figured they are legit...  Sounded familiar LOL  

 

$45 shipping :\.

 

Still an okay price after shipping.

For trade: Ultra Boost OG (Size 10)
Reply
For trade: Ultra Boost OG (Size 10)
Reply
post #130013 of 153559

The box for the EQTs is real nice

Only ever hit on the 2015 pirate blacks

EDIT: Scored Red Stripe V2s 

Reply

Only ever hit on the 2015 pirate blacks

EDIT: Scored Red Stripe V2s 

Reply
post #130014 of 153559
Alright fellas... Bape nmd green camp or highsnobiety ub? I like them both equally and was looking to cop one for the month

Looking to buy:
 

 

Reply

Looking to buy:
 

 

Reply
post #130015 of 153559

i second that, will this release stateside?
post #130016 of 153559
I don't mind the shipping prices from Kicks Crew, but do they put the full value on the customs?
 
Would hate to get dinged on taxes/customs at the resell price afterwards.
post #130017 of 153559
Quote:
Originally Posted by slippycondios View Post

Alright fellas... Bape nmd green camp or highsnobiety ub? I like them both equally and was looking to cop one for the month

 

Are these even comparable?

 

HS.

Boost sneak peaks - IG: @letsboost 

https://www.instagram.com/letsboost/

Reply

Boost sneak peaks - IG: @letsboost 

https://www.instagram.com/letsboost/

Reply
post #130018 of 153559
Quote:
Originally Posted by slippycondios View Post

Alright fellas... Bape nmd green camp or highsnobiety ub? I like them both equally and was looking to cop one for the month

 

HS all day everyday 

Size 8 & 8.5

 

WTB: Adidas Ultra Boost- Burgundy 1.0, Olive 1.0, Solar Red 1.0, 3M 1.0

 

** NEW YORK KNICKS ** DALLAS COWBOYS ** CLEVELAND INDIANS **

Reply

Size 8 & 8.5

 

WTB: Adidas Ultra Boost- Burgundy 1.0, Olive 1.0, Solar Red 1.0, 3M 1.0

 

** NEW YORK KNICKS ** DALLAS COWBOYS ** CLEVELAND INDIANS **

Reply
post #130019 of 153559

highsnobiety ub >>>>>>>>>>>>>>>>

Instagram / @thesneakerotaku
Reply
Instagram / @thesneakerotaku
Reply
post #130020 of 153559

At what point do you retire a pair of Boosts from natural wear and tear?  

New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Other Brands
NikeTalk › NikeTalk Forums › The Kicks › Other Brands › ADIDAS BOOST Thread - PAGE 1 for INFO- *NO BUYING/SELLING/TRADING*