NikeTalk › NikeTalk Forums › The Lounge › Sports & Training › NFL Discussion Thread: Pats win SB XLIX. Offseason begins
New Posts  All Forums:Forum Nav:

NFL Discussion Thread: Pats win SB XLIX. Offseason begins - Page 933  

post #27961 of 89953
Quote:
Originally Posted by Air Spider 777 View Post

Agreed. lol



Speaking of jerseys. I am going to buy a Luck jersey off the NFL Shop, the Nike Game jerseys, how do those run as far as sizing goes? Little bigger, smaller? Dont want to get a large and look like I bought a small. lol

Don't waste your money. Watt is gonna end his career tomorrow night.
post #27962 of 89953
Quote:
Originally Posted by Jewbacca2 View Post

Don't waste your money. Watt is gonna end his career tomorrow night.


Well I already wasted enough money. Bought tickets in row 2 section 140 for the MNF game against the Giants. So I need to get that jersey. lol


And damn you Jewbacca for saying that lol.
Team Mopar
Indianapolis Colts
Team Mopar
Indianapolis Colts
post #27963 of 89953
DRC throwing up the 0 when that clown got no ring cept the one full of hair in his tub
Hard Knocks Open Tough Locks

Areyouin729
2002-2009
Hard Knocks Open Tough Locks

Areyouin729
2002-2009
post #27964 of 89953
Eagles fans hate that DRC quit on the Eagles and then balled out in Denver. He looks pretty damn good in NY right now too.
post #27965 of 89953
...
post #27966 of 89953
Quote:
Originally Posted by Ballerific703 View Post

Eagles fans hate that DRC quit on the Eagles and then balled out in Denver. He looks pretty damn good in NY right now too.

Was about to say this laugh.gif
post #27967 of 89953
But Prince has rings?

Point isn't who is in the picture, just who they play for. A WINNER. Vikes fans know what a Super Bowl jab consists of, come back if you need further assistance.
mpls
mpls
post #27968 of 89953

10632761_798386533541370_7998692554308792489_n.jpg?oh=3daff40c19ca6b27702e92223ac9351e&oe=54CD7A2B

mean.gif Sacramento Kings - San Diego Chargers mean.gif

Instagram - @N_Webster15

997 Turbo

mean.gif Sacramento Kings - San Diego Chargers mean.gif

Instagram - @N_Webster15

997 Turbo

post #27969 of 89953
Quote:
Originally Posted by dmxfury View Post

Tomlin banned ping pong at some point as well. Not sure if he gets it laugh.gif

Tomlin banned player humping too

post #27970 of 89953
He's use to being the one doing the non-consensual humping.
post #27971 of 89953
Maybe that's what he meant by retiring to travel the world and write
Hard Knocks Open Tough Locks

Areyouin729
2002-2009
Hard Knocks Open Tough Locks

Areyouin729
2002-2009
post #27972 of 89953
Hey now DC.....


But yeah that gif always disturbs me laugh.gif
TEAM ECONOMICS

From Smith to Friedman, we know what's up


Official Member of the Steeler Nation
IX X XIII XIV XL XLIII Champions
TEAM ECONOMICS

From Smith to Friedman, we know what's up


Official Member of the Steeler Nation
IX X XIII XIV XL XLIII Champions
post #27973 of 89953
Quote:
Originally Posted by Ballerific703 View Post

Eagles fans hate that DRC quit on the Eagles and then balled out in Denver. He looks pretty damn good in NY right now too.


Nah.. We just hate anyone involved in the team that year.. Got nothing to do with Denver..


Him being on the Giants just means we dislike him like every other division rival
post #27974 of 89953
Dream team
post #27975 of 89953
Quote:
Originally Posted by VA757VA View Post

Dream team


Vince young mean.gif


Should have known nothing good ever comes out of texas
post #27976 of 89953
Quote:
Originally Posted by itsaboutthattime View Post

Quote:
Originally Posted by VA757VA View Post

Dream team


Vince young mean.gif


Should have known nothing good ever comes out of texas

The state as a whole or the university? One answer means we gotta scrap, the other gets you a rep.
Houston Rockets | Houston Texans | Houston Astros | Texas Aggies
Houston Rockets | Houston Texans | Houston Astros | Texas Aggies
post #27977 of 89953
Quote:
Originally Posted by do work son View Post

Quote:
Originally Posted by itsaboutthattime View Post

Quote:
Originally Posted by VA757VA View Post

Dream team


Vince young mean.gif


Should have known nothing good ever comes out of texas

The state as a whole or the university? One answer means we gotta scrap, the other gets you a rep.


Mainly referring to UT, Cowboys and george w. Bush.. But I'm sure if I think about it I can extend that list
post #27978 of 89953
they got good tex-mex in texas, as well as good beer can chicken laugh.gif
Boston Bruins | New England Patriots | Boston Red Sox | Georgetown Hoyas | Michigan Wolverines |
Arsenal FC | Huevos Rancheros Hockey | USMNT
Boston Bruins | New England Patriots | Boston Red Sox | Georgetown Hoyas | Michigan Wolverines |
Arsenal FC | Huevos Rancheros Hockey | USMNT
post #27979 of 89953
Texas>the rest of the United States combined
Team Mopar
"Mother warned me that there would be men like you driving cars like that."
Team Mopar
"Mother warned me that there would be men like you driving cars like that."
post #27980 of 89953
Quote:
Originally Posted by SneakerPro View Post

Texas>the rest of the United States combined

post #27981 of 89953
Quote:
Originally Posted by SneakerPro View Post

Texas>the rest of the United States combined


roll.gif
post #27982 of 89953
Quote:
Originally Posted by itsaboutthattime View Post

Should have known nothing good ever comes out of texas

Except for Earl Thomas.
post #27983 of 89953
Quote:
Originally Posted by itsaboutthattime View Post

Should have known nothing good ever comes out of texas

Crabtree
post #27984 of 89953
Quote:
Originally Posted by ii FLaSh ii View Post

Quote:
Originally Posted by itsaboutthattime View Post

Should have known nothing good ever comes out of texas

Crabtree

he said good not mediocre
PSN: Aiinatural
Go Hawks, Mariners, Ducks
PSN: Aiinatural
Go Hawks, Mariners, Ducks
post #27985 of 89953
This is kinda random but Justin Gilbert has been food this year.

Like get this dude a side of butter and jelly.
Team Mopar
"Mother warned me that there would be men like you driving cars like that."
Team Mopar
"Mother warned me that there would be men like you driving cars like that."
post #27986 of 89953
serious question...what corner has come in rookie year, and not been food?
post #27987 of 89953
Quote:
Originally Posted by keeL252 View Post

serious question...what corner has come in rookie year, and not been food?


Honestly? Sherman.
post #27988 of 89953
Dmac was All Pro rookie year. 82 tackles 7 picks 17 deflects and 2 FF, started every game and he played something like 1100 snaps laugh.gif

It's funny tho cause he slowly regressed at the Corner spot after that and now is a top Safety
post #27989 of 89953
Jason Verrett has played pretty well when he has seen the field
Hard Knocks Open Tough Locks

Areyouin729
2002-2009
Hard Knocks Open Tough Locks

Areyouin729
2002-2009
post #27990 of 89953
Quote:
Originally Posted by StillIn729 View Post

Jason Verrett has played pretty well when he has seen the field

He's been okay.
It definitely helps you look better playing against Geno Smith and rookie Blake Bortles.

We'll see how he looks against more potent offenses as division games are starting soon (excluding this weekends blowout against the Raiders).

Let's see him try to keep up with Emmanuel in the slot laugh.gif
LOS ANGELES LAKERS - SAN DIEGO CHARGERS
MARGOT ROBBIE
COLE WORLD
LOS ANGELES LAKERS - SAN DIEGO CHARGERS
MARGOT ROBBIE
COLE WORLD
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Sports & Training
This thread is locked  
NikeTalk › NikeTalk Forums › The Lounge › Sports & Training › NFL Discussion Thread: Pats win SB XLIX. Offseason begins