NikeTalk › NikeTalk Forums › The Lounge › Sports & Training › 2017-18 New York Jets off-season thread / Beachum & Catanzaro signed
New Posts  All Forums:Forum Nav:

2017-18 New York Jets off-season thread / Beachum & Catanzaro signed - Page 49

post #1441 of 5773
roll.gif

NY Knicks | NY Jets | NY Yankees

 

"When I die I want the Knicks/Jets to carry my casket so they can let me down one last time"

 

Reply

NY Knicks | NY Jets | NY Yankees

 

"When I die I want the Knicks/Jets to carry my casket so they can let me down one last time"

 

Reply
post #1442 of 5773
Quote:
Originally Posted by ElijahDukes View Post

Found this towel on the ground at Sunday's game, a bunch of people had it. Thought y'all might get a kick out of it roll.gif


smokin.gif

Cleaning house means firing Rex too.
post #1443 of 5773
What you guys think of Brian Kelly, if we dont get Harbaugh (which we prob wont), I want him
post #1444 of 5773
Lmfao I'm also a huge ND fan so I say being in kelly wath him run a chip Kelly style offense

All in all I'm gunna miss rex and all the greatness he brought this lousy franchise in the last 5 years
post #1445 of 5773
Hopefully they send Rex out in a positive note and squish the Phish today!
post #1446 of 5773
playing for Rex today smokin.gif
Yanks Knicks Jets
Reply
Yanks Knicks Jets
Reply
post #1447 of 5773
i wish rex was staying
post #1448 of 5773
I wish Rex was staying too but best of luck to where he's heading

The problem I have is that I have no idea what our list of head coaching candidates looks like
post #1449 of 5773
yeah i just feel like we'll be in this mess again in 3 years.
post #1450 of 5773
Thread Starter 
Hoping Woody swerves Idzik by only firing him and keeps Rex aboard.
New York Yankees | New York Jets
Reply
New York Yankees | New York Jets
Reply
post #1451 of 5773
Geno showing those flashes roll.gif

NY Knicks | NY Jets | NY Yankees

 

"When I die I want the Knicks/Jets to carry my casket so they can let me down one last time"

 

Reply

NY Knicks | NY Jets | NY Yankees

 

"When I die I want the Knicks/Jets to carry my casket so they can let me down one last time"

 

Reply
post #1452 of 5773
We're currently at the 4th pick right
post #1453 of 5773
We can't even tank properly. Forget about drafting a QB mean.gif
Twitter: @fenixconnexion
Reply
Twitter: @fenixconnexion
Reply
post #1454 of 5773
So we're does that put us in the draft
post #1455 of 5773
Quote:
Originally Posted by Murkn3m View Post

So we're does that put us in the draft

6th I believe.


Good win today, love beating a hated rival.

Don't care about draft stats
post #1456 of 5773
Yep, 6th overall.

NY Knicks | NY Jets | NY Yankees

 

"When I die I want the Knicks/Jets to carry my casket so they can let me down one last time"

 

Reply

NY Knicks | NY Jets | NY Yankees

 

"When I die I want the Knicks/Jets to carry my casket so they can let me down one last time"

 

Reply
post #1457 of 5773

They indeed played for Rex today. Another bad season :{. We gotta turn it around and soon I hope. I don't want Rex to go. Idzik needs to be canned. Geno gotta go still....

#TAN #LOT


The space between her ears is greater than the space between her legs....
http://niketalk.com/t/526399/beh235-collection-sneaker-storytellers 
 

Reply

#TAN #LOT


The space between her ears is greater than the space between her legs....
http://niketalk.com/t/526399/beh235-collection-sneaker-storytellers 
 

Reply
post #1458 of 5773
It sucks but if you're really gonna "clean house" everyone's gotta go, including Rex.

NY Knicks | NY Jets | NY Yankees

 

"When I die I want the Knicks/Jets to carry my casket so they can let me down one last time"

 

Reply

NY Knicks | NY Jets | NY Yankees

 

"When I die I want the Knicks/Jets to carry my casket so they can let me down one last time"

 

Reply
post #1459 of 5773
ideal cleaning house would be woody selling the team
post #1460 of 5773
With the sixth overall pick, I see us drafting another defensive player, which if true, I hope Rex stays
YANKEES | JETS | KNICKS | RANGERS | ORANGE
Reply
YANKEES | JETS | KNICKS | RANGERS | ORANGE
Reply
post #1461 of 5773
Quote:
Originally Posted by nickmaz96 View Post

It sucks but if you're really gonna "clean house" everyone's gotta go, including Rex.

Yup, partial cleaning never works

 

Quote:
Originally Posted by JohnnyRedStorm View Post

ideal cleaning house would be woody selling the team

This

#TAN #LOT


The space between her ears is greater than the space between her legs....
http://niketalk.com/t/526399/beh235-collection-sneaker-storytellers 
 

Reply

#TAN #LOT


The space between her ears is greater than the space between her legs....
http://niketalk.com/t/526399/beh235-collection-sneaker-storytellers 
 

Reply
post #1462 of 5773

my thing about firing rex is who out there can you consider a for sure upgrade?

 

if he indeed does get fired though, i would love for the 49ers to pick him up.     when rex has had talent his teams have gone on deep playoff runs even with mediocre qb play.  he's gotten the most out of bad teams with minimal talent and he's never lost the locker room.  

 

also he's never thrown his crappy gm or owner under the bus. 

 

rex on a decent team with a competent gm will flourish wherever it is imo

post #1463 of 5773
^^^ agreed true jets fan speaking
post #1464 of 5773
Quote:
Originally Posted by Cedric Ceballos View Post
 

my thing about firing rex is who out there can you consider a for sure upgrade?

 

if he indeed does get fired though, i would love for the 49ers to pick him up.     when rex has had talent his teams have gone on deep playoff runs even with mediocre qb play.  he's gotten the most out of bad teams with minimal talent and he's never lost the locker room.  

 

also he's never thrown his crappy gm or owner under the bus. 

 

rex on a decent team with a competent gm will flourish wherever it is imo

Agreed. The surefire upgrade is the million dollar question.

#TAN #LOT


The space between her ears is greater than the space between her legs....
http://niketalk.com/t/526399/beh235-collection-sneaker-storytellers 
 

Reply

#TAN #LOT


The space between her ears is greater than the space between her legs....
http://niketalk.com/t/526399/beh235-collection-sneaker-storytellers 
 

Reply
post #1465 of 5773
4th OC and 3rd GM if he stays...two highly drafted QBs that regressed under him.


DC yes, HC nope.
post #1466 of 5773
Honestly Geno had no business being drafted. no coach would've made him a better pro by now. He is who he is. Sanchez as well. Could Sanchez have been serviceable, sure, but he has problems reading defenses and doesn't like getting hit. I blame Schottenheimer's play calling and the neutering of Sanchez's weapons more than I blame Rex. Wherever Rex goes, he's gonna do well.
post #1467 of 5773

B-b-but we loved Geno tho...:lol

#TAN #LOT


The space between her ears is greater than the space between her legs....
http://niketalk.com/t/526399/beh235-collection-sneaker-storytellers 
 

Reply

#TAN #LOT


The space between her ears is greater than the space between her legs....
http://niketalk.com/t/526399/beh235-collection-sneaker-storytellers 
 

Reply
post #1468 of 5773
mortreport
Jets owner Woody Johnson will move swiftly Monday to fire both John Idzik and Rex Ryan, per sources. Johnson won't keep Ryan hanging on fate
12/28/14, 11:38 PM

 

**** Idzik

 

Rex tho |I

NY Knicks | NY Jets | NY Yankees

 

"When I die I want the Knicks/Jets to carry my casket so they can let me down one last time"

 

Reply

NY Knicks | NY Jets | NY Yankees

 

"When I die I want the Knicks/Jets to carry my casket so they can let me down one last time"

 

Reply
post #1469 of 5773
frown.gif really hope that isnt true for Rex...
Twitter: @fenixconnexion
Reply
Twitter: @fenixconnexion
Reply
post #1470 of 5773

To be honest, Idzik was the one that messed it up. I would tell Rex to keep his hands off the offense completely. He can at least keep the defense solid. He goes, we have to worry about the defense moreso. I'd feel more comfortable having him than not. 

#TAN #LOT


The space between her ears is greater than the space between her legs....
http://niketalk.com/t/526399/beh235-collection-sneaker-storytellers 
 

Reply

#TAN #LOT


The space between her ears is greater than the space between her legs....
http://niketalk.com/t/526399/beh235-collection-sneaker-storytellers 
 

Reply
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Sports & Training
NikeTalk › NikeTalk Forums › The Lounge › Sports & Training › 2017-18 New York Jets off-season thread / Beachum & Catanzaro signed