NikeTalk › NikeTalk Forums › The Lounge › Music › ** Official Rick Ross Thread "Rather You Than Me' Album March 17 2017 **
New Posts  All Forums:Forum Nav:

** Official Rick Ross Thread "Rather You Than Me' Album March 17 2017 ** - Page 44

post #1291 of 1326
Quote:
Originally Posted by Maximus Meridius View Post

Meek really did thing on Lamborghini Doors.

I thought the verse started off FIRE....then lost steam mid way thru.

Good song though. The energy was appreciated
Ravens, O's, Nuggets, Jazz
Reply
Ravens, O's, Nuggets, Jazz
Reply
post #1292 of 1326
Quote:
Originally Posted by MrWavez View Post

lol how old heads talk about the way this generation was raised like they ain't do it laugh.gifmean.gif

You can't be a crack baby without ya momma being on crack


david-stern-chokes-on-water-during-nets-clippers-game.gif
post #1293 of 1326
Beat on Scientology is crazy..one of the best beats ive heard in a while..ross did his thing on it too
Team Cleveland OG member #5
Reply
Team Cleveland OG member #5
Reply
post #1294 of 1326
Quote:
Originally Posted by Maximus Meridius View Post

Meek really did his thing on Lamborghini Doors.

one of the highlights of the album to me... That's what i wanna hear from him.
post #1295 of 1326
Scientology is my favorite joint on the album
Quote:
Originally Posted by MrWavez View Post

lol how old heads talk about the way this generation was raised like they ain't do it laugh.gifmean.gif

You can't be a crack baby without ya momma being on crack

Naw b, most of you kids dads skipped out, were caught up in the system or were the product of drugs pushed in our communities

and it's very evident
post #1296 of 1326
Man Rick Ross is such an infuriating rapper to me. Every single damn album is the same. The luxury raps with the smooth beats then he adds all these trap songs when imo his voice does not fit trap beats at all to me. I listened up to scientology so far and he was in rare form on Santorini and Apple of my eye but then it goes into Trap Trap Trap and I lose interest. I feel like he should of tried to get Jay on Santorini. I could just picture him spitting a decent 16 on that beat. **** was made for him.

Rick Ross is the king of luxury raps right now. I don't know why he tries to go into the trap rap for some reason. A Rick Ross album with smooth/luxury raps would be an instant classic.

/rant
post #1297 of 1326
Quote:
Originally Posted by ShotsRangOut View Post

Man Rick Ross is such an infuriating rapper to me. Every single damn album is the same. The luxury raps with the smooth beats then he adds all these trap songs when imo his voice does not fit trap beats at all to me. I listened up to scientology so far and he was in rare form on Santorini and Apple of my eye but then it goes into Trap Trap Trap and I lose interest. I feel like he should of tried to get Jay on Santorini. I could just picture him spitting a decent 16 on that beat. **** was made for him.

Rick Ross is the king of luxury raps right now. I don't know why he tries to go into the trap rap for some reason. A Rick Ross album with smooth/luxury raps would be an instant classic.

/rant

Jay Hova will always be the King

post #1298 of 1326
Who is Big Duck in LA?
post #1299 of 1326
Quote:
Originally Posted by Maximus Meridius View Post

That Free Weezy album was straight garbage. laugh.gif Son voice and lyrics was terrible.

please, joint had mad topical joints on it

while people say he's all punchlines

pick up your heart >

pure excellence
post #1300 of 1326
Quote:
Originally Posted by Maximus Meridius View Post

Who is Big Duck in LA?
GO COWBOYS
Reply
GO COWBOYS
Reply
post #1301 of 1326
Sanatori greece so beautiful make me wanna share a tear
Team Cleveland OG member #5
Reply
Team Cleveland OG member #5
Reply
post #1302 of 1326
Thread Starter 
Port Of Miami 2: Born To Kill confirmed to close out this year as it will be his 10th year in hip hop. full interview is on the bottom.






post #1303 of 1326
I am IN for PoM2. That album doesn't get its just due. I still listen to Blow at least once a month. smokin.gif
Edited by a blinkin - 3/21/17 at 8:48pm
He pauses shaving and he tells himself that he is the bomb
Reply
He pauses shaving and he tells himself that he is the bomb
Reply
post #1304 of 1326
Yea, PoM aged well. I still play it from time to time. Definitely in for a part 2.
post #1305 of 1326
pom2 can be real cinematic if he plays it how I see it in my head

him and gunplay should do a joint album
post #1306 of 1326
Quote:
Originally Posted by All Ready View Post

please, joint had mad topical joints on it

while people say he's all punchlines

pick up your heart >

pure excellence
I thought FWA was actually good pick up your heart is fire
"I Touch Work Like I'm Convertible Burt."
Reply
"I Touch Work Like I'm Convertible Burt."
Reply
post #1307 of 1326
Quote:
Originally Posted by Tha Flashy One View Post

Port Of Miami 2: Born To Kill confirmed to close out this year as it will be his 10th year in hip hop. full interview is on the bottom.






Thanks BK

Port Of Miami might be my favorite Ross album, definitely in for this.

post #1308 of 1326
Quote:
Originally Posted by ShotsRangOut View Post

Man Rick Ross is such an infuriating rapper to me. Every single damn album is the same. The luxury raps with the smooth beats then he adds all these trap songs when imo his voice does not fit trap beats at all to me. I listened up to scientology so far and he was in rare form on Santorini and Apple of my eye but then it goes into Trap Trap Trap and I lose interest. I feel like he should of tried to get Jay on Santorini. I could just picture him spitting a decent 16 on that beat. **** was made for him.

Rick Ross is the king of luxury raps right now. I don't know why he tries to go into the trap rap for some reason. A Rick Ross album with smooth/luxury raps would be an instant classic.

/rant
I don't know my g Rozay has ALOT and is featured on ALOT of trap bangers. I think he drives well in that lane as well but yes, luxury raps are his bread and butter. Santorini is on another level but I still think what that boy did on Mafia Music 2 is just sick.gifsick.gifsick.gif



- Preciate it.
post #1309 of 1326
Ross doesn't fit trap beats, yet BMF is a trap classic. Guess we hail that track because of Styles's verse laugh.gif
He pauses shaving and he tells himself that he is the bomb
Reply
He pauses shaving and he tells himself that he is the bomb
Reply
post #1310 of 1326
Quote:
Originally Posted by a blinkin View Post

Ross doesn't fit trap beats, yet BMF is a trap classic. Guess we hail that track because of Styles's verse laugh.gif

EXACTLY. I was thinking man Ross got a whole catalogue of trap songs what homie talkin about lol.



- Preciate it.
post #1311 of 1326
Quote:
Originally Posted by ualreadyknow23 View Post

Quote:
Originally Posted by a blinkin View Post

Ross doesn't fit trap beats, yet BMF is a trap classic. Guess we hail that track because of Styles's verse laugh.gif

EXACTLY. I was thinking man Ross got a whole catalogue of trap songs what homie talkin about lol.



- Preciate it.
GO COWBOYS
Reply
GO COWBOYS
Reply
post #1312 of 1326
Hell, his first hit was a Trap song lol
post #1313 of 1326
Quote:
Originally Posted by KOD843 View Post

Hell, his first hit was a Trap song lol

Smh lol
Team Cleveland OG member #5
Reply
Team Cleveland OG member #5
Reply
post #1314 of 1326
Let's just appreciate this classic pimp.gif

Prime Wayne and Jeezy, Ross talking that talk. pimp.gif
post #1315 of 1326
"You gotta pay for this, i remember when i used to pray for this"
Luxury tax was to cold
"I Touch Work Like I'm Convertible Burt."
Reply
"I Touch Work Like I'm Convertible Burt."
Reply
post #1316 of 1326
Quote:
Originally Posted by ConvertibleBurt View Post

"You gotta pay for this, i remember when i used to pray for this"
Luxury tax was to cold

Now everyday of my life I ball!!!

Wayne killed that ****
post #1317 of 1326
I swear, damn near made the song
"I Touch Work Like I'm Convertible Burt."
Reply
"I Touch Work Like I'm Convertible Burt."
Reply
post #1318 of 1326
Ty Dolla Sign really did his thing on that hook man....

Soulful
Ravens, O's, Nuggets, Jazz
Reply
Ravens, O's, Nuggets, Jazz
Reply
post #1319 of 1326
Quote:
Originally Posted by Rollinwithangel View Post

Quote:
Originally Posted by ConvertibleBurt View Post

"You gotta pay for this, i remember when i used to pray for this"
Luxury tax was to cold

Now everyday of my life I ball!!!

Wayne killed that ****


Big money in this *****, if you didn't knew
Big business, minus the business suit
Even I look in the mirror like, "Is it you?"
And I say, "I must be the hottest, if it isn't you



pimp.gifpimp.gif


and that fly *** Justice League beat
post #1320 of 1326
About to run this back again.
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Music
NikeTalk › NikeTalk Forums › The Lounge › Music › ** Official Rick Ross Thread "Rather You Than Me' Album March 17 2017 **