NikeTalk › NikeTalk Forums › The Lounge › Sports & Training › 2015-2016 NBA Regular Season - MDA to HOU - All-NBA - Harden snubbed - Anthony Davis is broke
New Posts  All Forums:Forum Nav:

2015-2016 NBA Regular Season - MDA to HOU - All-NBA - Harden snubbed - Anthony Davis is broke - Page 1416  

post #42451 of 93193
Quote:
Originally Posted by Antidope View Post

https://twitter.com/statisticsnba/status/688939014565437440

Michael Beasley had 63 points, 19 rebounds, & 13 assists in the Chinese All-Star game
I mentioned this before, it is sad how he has fallen off man. In this area, when those dudes were younger EVERYONE just knew Beasley was the next best thing to come out of DC. We just know Beasley > Durant. I am talking about the High School years. He has all world talent still, I just hope he is able to turn it around man
post #42452 of 93193
Quote:
Originally Posted by DCAllAmerican View Post

Re: Kristas Porzingis having guard skills

Much like others have said, this is WAY overblown. I don't look at his and see "guard skills." I simply see a EuroPean big man that is able to shoot, face up, and drive the ball to the basket. That doesn't constitute as guard skills. He isn't breaking down defenders off the dribble like wing players with legit guard skills (LeBron, Odom, Pippen) and no where near big men that can actually do the same (Odom, Anthony Mason, Boris Diaw, Darius Miles).

But it is just typical New York hype. Dude is legit though, but guard skills, Nah man. He has no more guard skills than Joakim Noah in his prime (aside from the shooting).

And just because a big man can push the ball up the court off of a missed shot doesn't mean he has GUARD skills.

 

joakim shot so funny to watch tho. argee with all of this. i just feel bad for melo. dude went from leader to a nobody overnight cuz of porzingis lol.

PSN: TEKtheMAESTRO || Twitter: TEKtheMAESTRO || Everything: TEKtheMAESTRO

 

PSN: TEKtheMAESTRO || Twitter: TEKtheMAESTRO || Everything: TEKtheMAESTRO

 

post #42453 of 93193
Quote:
Originally Posted by TEKtheMAESTRO View Post
 

 

joakim shot so funny to watch tho. argee with all of this. i just feel bad for melo. dude went from leader to a nobody overnight cuz of porzingis lol.

The Knicks are cool right now. Of course they need more pieces. I am a fan of Calderon, but at this point I think he is best suited as a backup PG. But I also like Langston Galloway. So I think they need to upgrade at the PG position. Would be nice to see Conley go there next year like rumor has it.

 

I like their team honestly man. Not saying they will win it all or anything but I just like the structure of their team

post #42454 of 93193
Quote:
Originally Posted by DCAllAmerican View Post
 

The Knicks are cool right now. Of course they need more pieces. I am a fan of Calderon, but at this point I think he is best suited as a backup PG. But I also like Langston Galloway. So I think they need to upgrade at the PG position. Would be nice to see Conley go there next year like rumor has it.

 

I like their team honestly man. Not saying they will win it all or anything but I just like the structure of their team

 

still feel bad for melo. a rookie shows up and steals all ur spotlight in under half a season. gotta make u feel washed up

PSN: TEKtheMAESTRO || Twitter: TEKtheMAESTRO || Everything: TEKtheMAESTRO

 

PSN: TEKtheMAESTRO || Twitter: TEKtheMAESTRO || Everything: TEKtheMAESTRO

 

post #42455 of 93193
*dreaming of Porzingis in Chicago

*sigh
post #42456 of 93193
Quote:
Originally Posted by amel223 View Post

*dreaming of Porzingis in Chicago

*sigh

^ Have you ever changed your avatar?

post #42457 of 93193
Lol yes. For a little while.
post #42458 of 93193
Quote:
Originally Posted by TEKtheMAESTRO View Post
 

 

still feel bad for melo. a rookie shows up and steals all ur spotlight in under half a season. gotta make u feel washed up

its sad that u guys think the players have the same sorry mentalities u guys do.  dude finally has a legit teammate was playing real well before he got hurt and u think hes worried about the spotlight smh

post #42459 of 93193
Quote:
Originally Posted by TEKtheMAESTRO View Post

Quote:
Originally Posted by DCAllAmerican View Post

 
The Knicks are cool right now. Of course they need more pieces. I am a fan of Calderon, but at this point I think he is best suited as a backup PG. But I also like Langston Galloway. So I think they need to upgrade at the PG position. Would be nice to see Conley go there next year like rumor has it.

I like their team honestly man. Not saying they will win it all or anything but I just like the structure of their team

still feel bad for melo. a rookie shows up and steals all ur spotlight in under half a season. gotta make u feel washed up

laugh.gif yeah feeling bad for the 2nd highest paid player in the league and having one of his best seasons ever. Alright
post #42460 of 93193
Quote:
Originally Posted by RoOk View Post


laugh.gif yeah feeling bad for the 2nd highest paid player in the league and having one of his best seasons ever. Alright

 

yea... melo definitely not the 2nd highest paid player. cuz kobe got the most, and it was a big ordeal when joe johnson got paid more than lebron. so i dunno where u pulled that from. laugh on :lol

 

Quote:
Originally Posted by clyde the glide View Post
 

its sad that u guys think the players have the same sorry mentalities u guys do.  dude finally has a legit teammate was playing real well before he got hurt and u think hes worried about the spotlight smh

 

sorry mentality? i have a sorry mentality cuz i like melo as a person/player and hate to see his shine get snatched after carrying the team damn near by himself for years? melo always been the underdog of the stars in his draft class. hes the only one with nothing to show for all his hype. he stayed with the knicks for money instead of leaving to get a ring. and now even the shine is gone. if u think a competitive person such as melo don't feel like "damn" even a little bit ur kidding yourself. but who cares at the end of the day? fact is,  porzingis is TAKING that torch from melo. and i feel bad for him. call it what u want.

PSN: TEKtheMAESTRO || Twitter: TEKtheMAESTRO || Everything: TEKtheMAESTRO

 

PSN: TEKtheMAESTRO || Twitter: TEKtheMAESTRO || Everything: TEKtheMAESTRO

 

post #42461 of 93193
Quote:
Originally Posted by DCAllAmerican View Post

I mentioned this before, it is sad how he has fallen off man. In this area, when those dudes were younger EVERYONE just knew Beasley was the next best thing to come out of DC. We just know Beasley > Durant. I am talking about the High School years. He has all world talent still, I just hope he is able to turn it around man

When I was younger playing AAU, I played for years under a guy who basically coached and ran with DC Assault. The name Kevin Durant lowkey never came up. I was like in 6th, 7th grade, at the time. All he would tell us is how great Mike Beasley is and how he's a shoe in to dominate the NBA and that he was that special as a player.

NEW JAMAL CRISTOPHER "i Yai Yai" available now.

 

https://soundcloud.com/jamalcristopher/i-yai-yai

NEW JAMAL CRISTOPHER "i Yai Yai" available now.

 

https://soundcloud.com/jamalcristopher/i-yai-yai

post #42462 of 93193



Ish Smith effect

NEW JAMAL CRISTOPHER "i Yai Yai" available now.

 

https://soundcloud.com/jamalcristopher/i-yai-yai

NEW JAMAL CRISTOPHER "i Yai Yai" available now.

 

https://soundcloud.com/jamalcristopher/i-yai-yai

post #42463 of 93193
CZA81--WkAAKmYZ.jpg

Lowkey looking even better than the London squad...

Someone go give Lillard a hug laugh.gif
post #42464 of 93193
Quote:
Originally Posted by shoeking2102 View Post


When I was younger playing AAU, I played for years under a guy who basically coached and ran with DC Assault. The name Kevin Durant lowkey never came up. I was like in 6th, 7th grade, at the time. All he would tell us is how great Mike Beasley is and how he's a shoe in to dominate the NBA and that he was that special as a player.

 

crazy. beasley couldnt get right, and spo couldnt coach him either (go figure) u ran AAU? what that crossover looking like tho b?

PSN: TEKtheMAESTRO || Twitter: TEKtheMAESTRO || Everything: TEKtheMAESTRO

 

PSN: TEKtheMAESTRO || Twitter: TEKtheMAESTRO || Everything: TEKtheMAESTRO

 

post #42465 of 93193
Quote:
Originally Posted by Rolaholic View Post

CZA81--WkAAKmYZ.jpg

Lowkey looking even better than the London squad...

Who's the boderline guy on that picture, that got excited once Kobe pulled out, who's spot he was going to take.
post #42466 of 93193
Quote:
Originally Posted by TEKtheMAESTRO View Post
 

 

yea... melo definitely not the 2nd highest paid player. cuz kobe got the most, and it was a big ordeal when joe johnson got paid more than lebron. so i dunno where u pulled that from. laugh on :lol

 

 

sorry mentality? i have a sorry mentality cuz i like melo as a person/player and hate to see his shine get snatched after carrying the team damn near by himself for years? melo always been the underdog of the stars in his draft class. hes the only one with nothing to show for all his hype. he stayed with the knicks for money instead of leaving to get a ring. and now even the shine is gone. if u think a competitive person such as melo don't feel like "damn" even a little bit ur kidding yourself. but who cares at the end of the day? fact is,  porzingis is TAKING that torch from melo. and i feel bad for him. call it what u want.

worried about all the wrong things and u still dont get it lol feel bad for a guy who finally has a teammate with some potential

post #42467 of 93193

5 Warriors sheesh

San Antonio Spurs: MCMXCIX, MMIII, MMV, MMVII, MMXIV


I Never Cried When _____ Died, But I Definitely Will When Hov Does

San Antonio Spurs: MCMXCIX, MMIII, MMV, MMVII, MMXIV


I Never Cried When _____ Died, But I Definitely Will When Hov Does

post #42468 of 93193
Forgot Faried was in the league

"WHO WILL SURVIVE IN AMERICA" ~ Gil Scott

"WHO WILL SURVIVE IN AMERICA" ~ Gil Scott

post #42469 of 93193

Who wants to project who the obvious cuts will be?

San Antonio Spurs: MCMXCIX, MMIII, MMV, MMVII, MMXIV


I Never Cried When _____ Died, But I Definitely Will When Hov Does

San Antonio Spurs: MCMXCIX, MMIII, MMV, MMVII, MMXIV


I Never Cried When _____ Died, But I Definitely Will When Hov Does

post #42470 of 93193
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by Antidope View Post

This MLK schedule stinks. Time to just remove the Hawks and Grizzlies from it and treat this day like Christmas.

No.

post #42471 of 93193
Quote:
Originally Posted by Big J 33 View Post
 
Quote:
Originally Posted by Antidope View Post

This MLK schedule stinks. Time to just remove the Hawks and Grizzlies from it and treat this day like Christmas.

No.

Care to explain why?

San Antonio Spurs: MCMXCIX, MMIII, MMV, MMVII, MMXIV


I Never Cried When _____ Died, But I Definitely Will When Hov Does

San Antonio Spurs: MCMXCIX, MMIII, MMV, MMVII, MMXIV


I Never Cried When _____ Died, But I Definitely Will When Hov Does

post #42472 of 93193
Quote:
Originally Posted by Antidope View Post

Who wants to project who the obvious cuts will be?
I'm surprised Wall got another invite and he accepted. laugh.gif
post #42473 of 93193
Quote:
Originally Posted by clyde the glide View Post
 

worried about all the wrong things and u still dont get it lol feel bad for a guy who finally has a teammate with some potential

lmao so true . dude worried about melo getting his shine instead of finally having a decent squad to help him. 

post #42474 of 93193
Quote:
Originally Posted by Antidope View Post

5 Warriors sheesh

4/5 Warriors starting lineup laugh.gif
post #42475 of 93193
Quote:
Originally Posted by PMatic View Post


I'm surprised Wall got another invite and he accepted. laugh.gif

 

all facts

 

Quote:
Originally Posted by Antidope View Post
 

5 Warriors sheesh

 

yea, they need to fix that. klay still looking funny in the light after that finals performance last season

 

Quote:
Originally Posted by OlDirtyReseller View Post

Forgot Faried was in the league

 

disrespectful lmao

PSN: TEKtheMAESTRO || Twitter: TEKtheMAESTRO || Everything: TEKtheMAESTRO

 

PSN: TEKtheMAESTRO || Twitter: TEKtheMAESTRO || Everything: TEKtheMAESTRO

 

post #42476 of 93193
Quote:
Originally Posted by lakersman3000 View Post
 

lmao so true . dude worried about melo getting his shine instead of finally having a decent squad to help him. 

you both make the mistake of thinking i care about the knicks. i dont. i dont care about him having a decent teammate cuz i dont care about the team. 

PSN: TEKtheMAESTRO || Twitter: TEKtheMAESTRO || Everything: TEKtheMAESTRO

 

PSN: TEKtheMAESTRO || Twitter: TEKtheMAESTRO || Everything: TEKtheMAESTRO

 

post #42477 of 93193
Quote:
Originally Posted by Antidope View Post

Who wants to project who the obvious cuts will be?

Can't really see Gay,Beal,Hayward or Derozan making it. Feel like Faried,Conley and Barnes would be on the outside looking in. I'd suggest Iggy as well but Im guessing his experience is gonna earn him a spot
post #42478 of 93193
Thread Starter 

Atlanta and Memphis both have a connection and significance to Dr. King, it seems only right that they get a national TV game.

 

Memphis hosts an annual MLK Celebration http://www.nba.com/grizzlies/news/mlk-celebration-day-151229 as well.

 

You're only complaining because of your dislike of Atlanta and because the Spurs aren't on the schedule. It's well-known MLK hated San Antonio.. he wrote about it in his Letters from a Birmingham Jail

post #42479 of 93193
Quote:
Originally Posted by Rolaholic View Post

CZA81--WkAAKmYZ.jpg

Lowkey looking even better than the London squad...

Someone go give Lillard a hug laugh.gif

I tried to make a team with 12 guys and had to leave off guys who would normally def make it smh team is beyond stackex
post #42480 of 93193

yeah i cant complain about warriors vs cavs, plus a few other games im interested in. this schedule is garbage? i disagree..... 

New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Sports & Training
This thread is locked  
NikeTalk › NikeTalk Forums › The Lounge › Sports & Training › 2015-2016 NBA Regular Season - MDA to HOU - All-NBA - Harden snubbed - Anthony Davis is broke