NikeTalk › NikeTalk Forums › The Lounge › Sports & Training › 2015-2016 NBA Regular Season - MDA to HOU - All-NBA - Harden snubbed - Anthony Davis is broke
New Posts  All Forums:Forum Nav:

2015-2016 NBA Regular Season - MDA to HOU - All-NBA - Harden snubbed - Anthony Davis is broke - Page 2501  

post #75001 of 93193
Quote:
Originally Posted by bballkid11 View Post

Quote:
Originally Posted by The Collector View Post

Wizards are streaking. Looking good tonight. Need a Chicago and Pistons loss.

Not tonight my guy! Stones!!

Game was lit. Giannis is big as hell in person. Muscular too. Juicing. Lol.

Lakers tho...

Lakers tho...

post #75002 of 93193
Quote:
Originally Posted by Freeze View Post

Pistons lit af. Bruh. Lost my voice.

3 in a row. Fire.

Let's get iiitttt!
post #75003 of 93193
Quote:
Originally Posted by The Collector View Post

I see you. Hopefully the Kings man up tonight.

I just want the Pacers out and Wizards and Pistons in man.
post #75004 of 93193
Quote:
Originally Posted by JumpmanFromDaBay View Post


He's been trash all year

but he has kobes skillset. 

post #75005 of 93193

GSW like to travel

post #75006 of 93193
Quote:
Originally Posted by lakersman3000 View Post

Quote:
Originally Posted by JumpmanFromDaBay View Post

He's been trash all year
but he has kobes skillset. 

Never said he did
post #75007 of 93193
Quote:
Originally Posted by JumpmanFromDaBay View Post


Never said he did

i didnt say you did. someone else here said that one day. 

post #75008 of 93193

ricky and kat byke :hat

pimp.gifTEAM MBENGApimp.gif

 

Thank you for calling NT tech support, can i take your order please? 

 

nerd.gifAbout Menerd.gif 

pimp.gifTEAM MBENGApimp.gif

 

Thank you for calling NT tech support, can i take your order please? 

 

nerd.gifAbout Menerd.gif 

post #75009 of 93193
laugh.gif KAT just kept bouncing up and outta control like he got powered on a trampoline.
VIKINGS | TIMBERWOLVES | TWINS | MARINERS | HUSKIES | SHARKS
VIKINGS | TIMBERWOLVES | TWINS | MARINERS | HUSKIES | SHARKS
post #75010 of 93193
Spurs lost? laugh.gif

Wooooow
post #75011 of 93193
Quote:
Originally Posted by lakersman3000 View Post

Quote:
Originally Posted by JumpmanFromDaBay View Post

Never said he did
i didnt say you did. someone else here said that one day. 

Even when he's playing with the bench he disappears mean.gif
post #75012 of 93193
Quote:
Originally Posted by sea manup View Post


got your 10,000th rep last night & the 75,000th post in this thread tonight

your sn deserves to be hung in the rafters

NY Knicks | NY Jets | NY Yankees

 

"When I die I want the Knicks/Jets to carry my casket so they can let me down one last time"

 

NY Knicks | NY Jets | NY Yankees

 

"When I die I want the Knicks/Jets to carry my casket so they can let me down one last time"

 

post #75013 of 93193
post #75014 of 93193
Steve Kerr and Draymond green complain

A lot

NEW JAMAL CRISTOPHER "i Yai Yai" available now.

 

https://soundcloud.com/jamalcristopher/i-yai-yai

NEW JAMAL CRISTOPHER "i Yai Yai" available now.

 

https://soundcloud.com/jamalcristopher/i-yai-yai

post #75015 of 93193
Quote:
Originally Posted by shoeking2102 View Post

Steve Kerr and Draymond green complain

A lot


you aint lyin

post #75016 of 93193
Quote:
Originally Posted by show time 96 View Post

Dude we gotta resolve this. We gotta start posting youtube videos with the player controls

San Antonio Spurs: MCMXCIX, MMIII, MMV, MMVII, MMXIV


I Never Cried When _____ Died, But I Definitely Will When Hov Does

San Antonio Spurs: MCMXCIX, MMIII, MMV, MMVII, MMXIV


I Never Cried When _____ Died, But I Definitely Will When Hov Does

post #75017 of 93193
DAGGER!
post #75018 of 93193

The Talking Stick Resort Arena

 

Really?

post #75019 of 93193
Quote:
Originally Posted by Antidope View Post
 

Dude we gotta resolve this. We gotta start posting youtube videos with the player controls

I've had it about a week ago

 

Not even mad about it anymore

post #75020 of 93193
TWolves like hold onto jerseys mean.gif
post #75021 of 93193
Quote:
Originally Posted by shoeking2102 View Post

Steve Kerr and Draymond green complain

A lot

They do
post #75022 of 93193
Pistons gotta start playing better, should have won this without a last second lucky tip

3 in a row tho.

Bulls and wizards need to keep losing and I don't think I wanna play cavs first round
Lookin to get a discover card? Contact me and sign up under me and $100 FREE when you get approved. GET 10-15% cashback on NDC FNL FTL, etc etc
Lookin to get a discover card? Contact me and sign up under me and $100 FREE when you get approved. GET 10-15% cashback on NDC FNL FTL, etc etc
post #75023 of 93193
Quote:
Originally Posted by Vincent Van Ho View Post

I've had it about a week ago

Not even mad about it anymore

That's good to know
post #75024 of 93193
Quote:
Originally Posted by Zyzz View Post

Pistons gotta start playing better, should have won this without a last second lucky tip

3 in a row tho.

Bulls and wizards need to keep losing and I don't think I wanna play cavs first round

I want to pass Indy and face Raps.
post #75025 of 93193
Quote:
Originally Posted by kidkain

Moving to the 2 spot is all it took

Positions are just titles tho. When it's all said and done he will go down as the goat pf
post #75026 of 93193
Quote:
Originally Posted by bballkid11 View Post

I want to pass Indy and face Raps.

Lol how about just getting into the playoffs first?
post #75027 of 93193
Pace, Wiz, Bulls and Pistons win tonight. Only 2 spots between 4. Desperation setting in. Grind!
post #75028 of 93193
Quote:
Originally Posted by Vincent Van Ho View Post

The Talking Stick Resort Arena

Really?

Welcome to last year.
post #75029 of 93193
Stick talk pimp.gif
post #75030 of 93193
Twolves going blow for blow with the champs is bringing a tear to my eyes bros

My squads pimp.gif

GSW the now pimp.gif

T wolves the future no Hendrix pimp.gif
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Sports & Training
This thread is locked  
NikeTalk › NikeTalk Forums › The Lounge › Sports & Training › 2015-2016 NBA Regular Season - MDA to HOU - All-NBA - Harden snubbed - Anthony Davis is broke