NikeTalk › NikeTalk Forums › The Lounge › Sports & Training › 2015-2016 NBA Regular Season - MDA to HOU - All-NBA - Harden snubbed - Anthony Davis is broke
New Posts  All Forums:Forum Nav:

2015-2016 NBA Regular Season - MDA to HOU - All-NBA - Harden snubbed - Anthony Davis is broke - Page 2642  

post #79231 of 93193
Reggie just wanna stick it to okc cuz he didn't get what he wants from former employer... happens in the real world man laugh.gif
post #79232 of 93193
This NBA season has been more testy than others. Guys definitely in their feels...

Wizards ain't immune either:
Quote:
"We bark too much. We say what we need to do. We scream at one another. We can even try to blame Witt if we want to but at the end of the day we still the ones playing," said Beal, who has had heated exchanges with Nene on the bench. "We still beat ourselves. We do dumb stuff on the floor like just not having a man in transition or not knowing where a guy is at half court or not knowing personnel. We just do dumb mental lapses that just mess up the game and end up hurting us in the long run. Everybody is a grown *** man, you either want to play or you don’t.

Bradley Beal after Wizards’ crippling loss to Kings: ‘To me, it felt like we gave up’

&

gortattweet.0.png

giphy.gif
post #79233 of 93193
Yep, KD mad laugh.gif
FS DS Nike Dunk High SB "YOTH" Size 10 http://imgur.com/a/XkjHy
FS DS Nike Dunk Low SB "Red Firecracker" Size 10 http://imgur.com/a/yXseb
FS DS Nike Dunk High SB "YOTH" Size 10 http://imgur.com/a/XkjHy
FS DS Nike Dunk Low SB "Red Firecracker" Size 10 http://imgur.com/a/yXseb
post #79234 of 93193
Okc full of bunch of marshmellows
post #79235 of 93193
the age of social media got this whip it nae nae generation on that struggle juice. Dudes acting more emotional than ever before.

Lakers tho...

Lakers tho...

post #79236 of 93193

gortat is right. dude is always injured and aint that nice , dude doesnt need to be calling anyone out. 

post #79237 of 93193
@leemelone gotta e Dlo's older bro laugh.gif.

He did wrong. It's a stain on his name. He has to work to improve his rep. He was actually caught recording it. Not just rumors. He owned up to it. He seems sincerely sorry. Move on.

3 things a man doesn't want on his name. A pedofile, rapist or snitch. Unfortunately, DLo has snitch on his name right now.
Ravens, O's, Nuggets, Jazz
Ravens, O's, Nuggets, Jazz
post #79238 of 93193
Damn man, what Reggie Jackson do to Russ & KD. This beef is deeper than basketball laugh.gif
Ravens, O's, Nuggets, Jazz
Ravens, O's, Nuggets, Jazz
post #79239 of 93193
Damn Kobe is 2/3 then
HURRICANES - DOLPHINS - HEAT - LIVERPOOL FC
HURRICANES - DOLPHINS - HEAT - LIVERPOOL FC
post #79240 of 93193
Quote:
Originally Posted by trey ohh five View Post

Damn Kobe is 2/3 then

1/3

case dropped boy boy

Lakers tho...

Lakers tho...

post #79241 of 93193
Quote:
Originally Posted by WavyCrocket View Post

Damn man, what Reggie Jackson do to Russ & KD. This beef is deeper than basketball laugh.gif

I'm sure it is. This is personal.

Not so much the showboating but REGGIE JACKSON showboating laugh.gif


Quote:
Originally Posted by trey ohh five View Post

Damn Kobe is 2/3 then

nah Kobe 5/7 glasses.gif
Da Angels.Da Lakers.Da Raiders
Da Angels.Da Lakers.Da Raiders
post #79242 of 93193
Quote:
Originally Posted by akajaedeuce View Post

I'm sure it is. This is personal.

Not so much the showboating but REGGIE JACKSON showboating laugh.gif

True.

It's people here that will tell you that the Thunder FO were idiots for giving up Reggie Jackson too laugh.gif.

I hope that whole Harden narrative died too.
Ravens, O's, Nuggets, Jazz
Ravens, O's, Nuggets, Jazz
post #79243 of 93193
That was sassy of Beta Durant, can't bark when you caught a DNP and you could have played
post #79244 of 93193
Quote:
Originally Posted by lakersman3000 View Post

gortat is right. dude is always injured and aint that nice , dude doesnt need to be calling anyone out. 

Injury has nothing to do with his effort. Beal cares.

There are other "veterans" on the team *cough* Nene *cough* who don't take basketball too seriously. Da proof is in da pudding.
post #79245 of 93193
BLOW UP the WASHington Wizards. This core is done. Can't waste Wall years. If we don't get KD then get whatever Sac wants for a DMC trade.
SKINS WIZ CAPS NATS
SKINS WIZ CAPS NATS
post #79246 of 93193
Hope Reggie Jackson dances even more the next time they meet

pimp.gifTEAM MBENGApimp.gif

 

Thank you for calling NT tech support, can i take your order please? 

 

nerd.gifAbout Menerd.gif 

pimp.gifTEAM MBENGApimp.gif

 

Thank you for calling NT tech support, can i take your order please? 

 

nerd.gifAbout Menerd.gif 

post #79247 of 93193

Yeah, it's been personal. It ain't really about the showboating, but the fact that it came from him and he grilled their bench while doing it. :lol

 

OKC squad felt like Reggie Shmurda went into business for himself last season and basically quit on them. There's stuff out there about how he went about things, and TBH I don't blame them for holding resentment towards dude. He's not a saint in all this.

 

I'm not from Detroit so I don't need to choose sides. Let 'em hate each other. The way I look at it is I'll definitely make time for OKC vs Detroit games next season (if KD stays). :hat 

…Veni, Vidi, Vici...

…Veni, Vidi, Vici...

post #79248 of 93193
Swear to god if the Knicks don't hire Thibs mean.gif



The Knicks aren't going to hire Thibs mean.giftired.gif
post #79249 of 93193
what's stopping a Pistons vs Thunder finals?

it is the Thunder's year afterall.
Da Angels.Da Lakers.Da Raiders
Da Angels.Da Lakers.Da Raiders
post #79250 of 93193
Quote:
Originally Posted by worldbeefreeg View Post

Swear to god if the Knicks don't hire Thibs mean.gif



The Knicks aren't going to hire Thibs mean.giftired.gif

Either the Knicks or the Wizards will end up with Mark Jackson mean.gif
post #79251 of 93193
Quote:
Originally Posted by akajaedeuce View Post

what's stopping a Pistons vs Thunder finals?

it is the Thunder's year afterall.

The Pistons ability to make it to the finals.

post #79252 of 93193
OKC roll.gifroll.gif

Reggie Jackson got them feeling a way laugh.gif
Edited by show time 96 - 3/31/16 at 11:21am
post #79253 of 93193
Quote:
Originally Posted by sea manup View Post

Hope Reggie Jackson dances even more the next time they meet

200w.gif

NY Knicks | NY Jets | NY Yankees

 

"When I die I want the Knicks/Jets to carry my casket so they can let me down one last time"

 

NY Knicks | NY Jets | NY Yankees

 

"When I die I want the Knicks/Jets to carry my casket so they can let me down one last time"

 

post #79254 of 93193
Quote:
Originally Posted by iLLoQuent aka DSK View Post

Yeah, it's been personal. It ain't really about the showboating, but the fact that it came from him and he grilled their bench while doing it. laugh.gif

OKC squad felt like Reggie Shmurda went into business for himself last season and basically quit on them. There's stuff out there about how he went about things, and TBH I don't blame them for holding resentment towards dude. He's not a saint in all this.

I'm not from Detroit so I don't need to choose sides. Let 'em hate each other. The way I look at it is I'll definitely make time for OKC vs Detroit games next season (if KD stays). pimp.gif  

This is true. I forgot Reggie was on his petty sht. But word is the OKC lockeroom can be very cliquey. Especially with Russ. So I can see how that caused some tension.

Either way....I'm glad everybody ain't all buddy buddy for once.
Ravens, O's, Nuggets, Jazz
Ravens, O's, Nuggets, Jazz
post #79255 of 93193
Wow KD was fed up laugh.giflaugh.gif
Houston Texans Seattle Seahawks Houston Rockets
Seattle Supersonics Houston Oilers
Houston Texans Seattle Seahawks Houston Rockets
Seattle Supersonics Houston Oilers
post #79256 of 93193
Quote:
Originally Posted by Peep Game View Post

Wow KD was fed up laugh.giflaugh.gif


what'd he do

post #79257 of 93193
Quote:
Originally Posted by trey ohh five View Post

Damn Kobe is 2/3 then

didn't kobe meet vanessa when she was 17?

3/3 nerd.gif
post #79258 of 93193
Sirius XM NBA Radio host: Kawhi Leonard is a 'system player', shouldn't be MVP runner-up
Quote:
It seems this whole "Kawhi Leonard is a system player" thing just won't die.

At first, it was OKC's Kevin Durant who called the San Antonio Spurs' star a "system player" few years ago (though he did apologize and say otherwise) but now it seems Gerald Brown, host of SiriusXM's NBA Radio, The Bottom Line Sports Show, who says Kawhi is indeed just a "system player" and isn't worthy of being the 2016 NBA MVP runner-up.

When talking about who would be the runner-up to the NBA MVP this season (assuming Stephen Curry win it), Brown absolutely says he cannot agree Leonard should get the nod. Again, he points to the Spurs' system is the only reason Kawhi is a star.

http://news4sanantonio.com/sports/spurs-zone/sirius-xm-nba-radio-host-kawhi-leonard-is-a-system-player-shouldnt-be-mvp-runner-up

eyes.gif
People still underrating Kawhi Leonard mean.gif
LA Dodgers, Anaheim Angels, Anaheim Ducks, LA Galaxy, LA Lakers, Carolina Panthers smokin.gif

Follow me on Twitter @therantingazn
LA Dodgers, Anaheim Angels, Anaheim Ducks, LA Galaxy, LA Lakers, Carolina Panthers smokin.gif

Follow me on Twitter @therantingazn
post #79259 of 93193
Quote:
Originally Posted by friscostylez View Post

Quote:
Originally Posted by trey ohh five View Post

Damn Kobe is 2/3 then

didn't kobe meet vanessa when she was 17?

3/3 nerd.gif

roll.gif
HURRICANES - DOLPHINS - HEAT - LIVERPOOL FC
HURRICANES - DOLPHINS - HEAT - LIVERPOOL FC
post #79260 of 93193
i like john wall. i think he's a genuine person, from his interviews and stuff. really sounds like a decent dude. might need a change of scenery too.

Lakers tho...

Lakers tho...

New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Sports & Training
This thread is locked  
NikeTalk › NikeTalk Forums › The Lounge › Sports & Training › 2015-2016 NBA Regular Season - MDA to HOU - All-NBA - Harden snubbed - Anthony Davis is broke