NikeTalk › NikeTalk Forums › The Kicks › Other Brands › Adidas NMD thread
New Posts  All Forums:Forum Nav:

Adidas NMD thread - Page 1947

post #58381 of 58552
Quote:
Originally Posted by dragontales View Post
 

no hype on today's releases.  

 

guess these ain't fire.

 

onto the next.


I had a feeling it was going to be like that. I woke up, made my breakfast and then ordered the zebra xr1 with no issue. Well except my CC company declining my card because of suspicious activity, but I got that squared away.

post #58382 of 58552
Quote:
Originally Posted by floodarea View Post
 

XR1s just ain't doing it anymore for me for whatever reason

 

I thought I was really gonna like the Triple Black and Zebra ones but upon seeing them in person I felt really let down

 

I copped a couple of Inikis today instead :p

The Zebra's didn't look good in person? Just ordered them, but I guess I'll see how they look on feet.

post #58383 of 58552
Black CS1 Gum Pack. pretty much all sizes. GO!

https://rockcitykicks.com/products/adidas-nmd-city-sock-black-gum
post #58384 of 58552
Tried my best to get nmd shock pink women pk 5.5 but finishline and adidas had tons of errors. any chance of restock?
post #58385 of 58552
Quote:
Originally Posted by mr1j View Post




https://www.jdsports.co.uk/product/black-adidas-originals-nmd-xr1/240755/

Consolation prize for those who missed out on the MasterMinds.

Love mine
post #58386 of 58552
Quote:
Originally Posted by farfadav View Post

Tried my best to get nmd shock pink women pk 5.5 but finishline and adidas had tons of errors. any chance of restock?

Yup about 3 hours after. Was the release that bad?
post #58387 of 58552
STNDRD in NOLA French Quarter

post #58388 of 58552
Quote:
Originally Posted by uEih View Post

Yup about 3 hours after. Was the release that bad?
I dont know if its cuz her size was the smallest but it just kept saying nothing in cart and making me input info over and over on finishline and adc did not have size available at 11am. I was pissed lol. hoping it shows up
post #58389 of 58552
The xr1 og look dope. Passed on all the releases today. Zeebras looked cool tho
post #58390 of 58552
Quote:
Originally Posted by bashmilk View Post

Passed on all the releases today.

 

 

not just you it seems

post #58391 of 58552

FS:

NMD PK White Camo 4us

Reply

FS:

NMD PK White Camo 4us

Reply
post #58392 of 58552
post #58393 of 58552
post #58394 of 58552

Ugh, I want those white/gum CS1s--just not enough to pay $40 shipping. 

post #58395 of 58552
post #58396 of 58552
Quote:

damn, size 7 is the smallest they got?

I'm never gonna find a size 5 for my wife..... mean.gif
T.G.I.F. - Thank God I'm Filipino wink.gif

Golden State Warriors
Reply
T.G.I.F. - Thank God I'm Filipino wink.gif

Golden State Warriors
Reply
post #58397 of 58552

guys can I get a legit check?

 

 

 

 

 

 


Edited by boost248 - 4/21/17 at 10:25am
post #58398 of 58552
post #58399 of 58552
Quote:


First time customers get 10% off.  So below retail.

post #58400 of 58552
Touché
post #58401 of 58552
Quote:

copped thanks repped

post #58402 of 58552


Got mine from Worldbox yesterday. So comfortable! I do love them, but my girl started laughing at me and said it looks like I got orthopedic shoes on my feet.
post #58403 of 58552
post #58404 of 58552
Need the nmd pinks for my girl (the offspring ones) . Lady footlocker still have em in Stock?
Twitter/Instagram: @theFwordsguy
Reply
Twitter/Instagram: @theFwordsguy
Reply
post #58405 of 58552
Quote:
Originally Posted by ShadyKay NT View Post

Need the nmd pinks for my girl (the offspring ones) . Lady footlocker still have em in Stock?

I called about a week ago and mine was out of stock the first day they released it. What size are you looking for?
post #58406 of 58552
Quote:
Originally Posted by uEih View Post

Quote:
Originally Posted by ShadyKay NT View Post

Need the nmd pinks for my girl (the offspring ones) . Lady footlocker still have em in Stock?

I called about a week ago and mine was out of stock the first day they released it. What size are you looking for?

Sz 6
Twitter/Instagram: @theFwordsguy
Reply
Twitter/Instagram: @theFwordsguy
Reply
post #58407 of 58552
Quote:
Originally Posted by ShadyKay NT View Post

Sz 6

Damn, I was gonna say I have a 7.5 that I need to return and would OOP you but looks like it's not gonna happen.
post #58408 of 58552
Quote:
Originally Posted by ShadyKay NT View Post

Need the nmd pinks for my girl (the offspring ones) . Lady footlocker still have em in Stock?
I went to Footlocker this morning and copped a pair for my girl.

For Sale:

 

Kobe 8 SS "Christmas". Size 11, 9.5/10 Condition. $150.

 

*Will trade for a size 12*

 

PM for details.

Reply

For Sale:

 

Kobe 8 SS "Christmas". Size 11, 9.5/10 Condition. $150.

 

*Will trade for a size 12*

 

PM for details.

Reply
post #58409 of 58552
Quote:
Originally Posted by Doxen5703 View Post

Quote:
Originally Posted by ShadyKay NT View Post

Need the nmd pinks for my girl (the offspring ones) . Lady footlocker still have em in Stock?
I went to Footlocker this morning and copped a pair for my girl.

Good news. Planning to hit up the mall Saturday. I'll let you guys know how it goes haha.
Twitter/Instagram: @theFwordsguy
Reply
Twitter/Instagram: @theFwordsguy
Reply
post #58410 of 58552
Quote:
Originally Posted by ShadyKay NT View Post

Good news. Planning to hit up the mall Saturday. I'll let you guys know how it goes haha.

Why don't you call around? It'll probably save you a trip
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Other Brands
NikeTalk › NikeTalk Forums › The Kicks › Other Brands › Adidas NMD thread