NikeTalk › NikeTalk Forums › The Lounge › Sports & Training › [:: LAKERS OFFSEASON THREAD | Bye D'Lo, Hi PG??? ::]
New Posts  All Forums:Forum Nav:

[:: LAKERS OFFSEASON THREAD | Bye D'Lo, Hi PG??? ::] - Page 681

Poll Results: Do You Think in the Long Run trading D'Angelo to unload Mozgov and get the 27th pick will pay off?

 
  • 19% (21)
    Yes, I can see Magic's Vision
  • 26% (28)
    No, Magic has the same vision as Stevie Wonder
  • 8% (9)
    I think so but I'm not sure yet
  • 21% (23)
    If it lands us PG and another star in 2018 then absolutely yes
  • 5% (6)
    I Wish DLo the best but this is Ingram's Team and it wouldn't have worked anyways
  • 17% (19)
    Yeah but i'm sad we couldn't get at least a little more in return
106 Total Votes  
post #20401 of 23019
Quote:
Originally Posted by junglejim View Post

Clippers trying to trade for PG. Uh oh

doc still the gm....aint worried bout nothing

 

Jerry West aint on the job yet...is he? 

post #20402 of 23019
Clippers have even less to offer than we do
post #20403 of 23019
Quote:
Originally Posted by junglejim View Post

Clippers trying to trade for PG. Uh oh

What are they sending? They don't have any intriguing young players or picks.

 

He wants to come here and we have the assets, only thing stopping it is if Boston overpays and bets that he will sign there long term. Don't think that's happening, just wait em out.

psn: Uncle_Ant_
LAKESHOW
DODGERS
NINERS
Reply
psn: Uncle_Ant_
LAKESHOW
DODGERS
NINERS
Reply
post #20404 of 23019
Quote:
Originally Posted by ToneLow View Post

What are they sending? They don't have any intriguing young players or picks.

He wants to come here and we have the assets, only thing stopping it is if Boston overpays and bets that he will sign there long term. Don't think that's happening, just wait em out.

Would probably get a third team involved is my guess. Cp3, redick, Blake are free agents so they would have to agree to a sign and trade. Could try trading jamal or some other pieces for a mid round first round pick in a three team trade.

I think the Clippers would be the worst case scenario for us because he would be in a better situation in the city he wants.
post #20405 of 23019
Quote:
Originally Posted by junglejim View Post
 
Quote:
Originally Posted by ToneLow View Post

What are they sending? They don't have any intriguing young players or picks.

He wants to come here and we have the assets, only thing stopping it is if Boston overpays and bets that he will sign there long term. Don't think that's happening, just wait em out.

Would probably get a third team involved is my guess. Cp3, redick, Blake are free agents so they would have to agree to a sign and trade. Could try trading jamal or some other pieces for a mid round first round pick in a three team trade.

I think the Clippers would be the worst case scenario for us because he would be in a better situation in the city he wants.

I guess, but I don't see it. Jamal def isn't getting you a 1st.

psn: Uncle_Ant_
LAKESHOW
DODGERS
NINERS
Reply
psn: Uncle_Ant_
LAKESHOW
DODGERS
NINERS
Reply
post #20406 of 23019
I don't care who we pick. I am glad we kept it. But I really do feel like whoever we pick; it's a settle rather than an outright pick. But whatever. I welcome Ball if that's where it goes. Surround the boy with snipers.

I would be wary giving up too much to get Paul rt now. If they really wanna do it that badly they should try to get off a bad contract. I don't wanna give up Clarkson but I believe he has reached his ceiling.

If we can package Clarkson + deng/moz + future 1st and 2nd rounder
post #20407 of 23019
Clippers is kind of a best scenario because they'd have to give up a core piece, for sure lose in the playoffs and then he'd walk across the hall and we wouldn't have to give up anything. Clippers would hit rock bottom after that
post #20408 of 23019
Quote:
Originally Posted by leemelone View Post

Clippers is kind of a best scenario because they'd have to give up a core piece, for sure lose in the playoffs and then he'd walk across the hall and we wouldn't have to give up anything. Clippers would hit rock bottom after that

 

 

That's saying he for sure wouldnt sign an extension.  The Woj tweet just said he prefers to go to someone like the Lakers.  Doesn't mean he will 100% come here regardless of where he goes.

 

If Clarkson + 28th + future first round is enough to get it done they should pull the trigger now.  None of those assets will significant affect them in the future.

post #20409 of 23019
Quote:
Originally Posted by leemelone View Post

Clippers is kind of a best scenario because they'd have to give up a core piece, for sure lose in the playoffs and then he'd walk across the hall and we wouldn't have to give up anything. Clippers would hit rock bottom after that

Yup, that's why it makes no sense for them. If they had the assets to get him and keep the big 3 intact then it makes sense. Giving up CP or Blake is a lateral move at best. Fake news.

psn: Uncle_Ant_
LAKESHOW
DODGERS
NINERS
Reply
psn: Uncle_Ant_
LAKESHOW
DODGERS
NINERS
Reply
post #20410 of 23019
Suns want Lonzo eh.... we can work this in our favor.

Oh and we should have took Jerry West on as an advisor smh. He is gonna be a thorn in our sides for many years to come
post #20411 of 23019
Quote:
Originally Posted by KingJaffeJo View Post

Suns want Lonzo eh.... we can work this in our favor.

Oh and we should have took Jerry West on as an advisor smh. He is gonna be a thorn in our sides for many years to come

 

Good. Trade down to 4, use the extra pick from the suns to get PG.

post #20412 of 23019
Quote:
Originally Posted by KingJaffeJo View Post

\

Oh and we should have took Jerry West on as an advisor smh. He is gonna be a thorn in our sides for many years to come

hes 80 years old

post #20413 of 23019
I'm good. Let PG go wherever he wants. If he gets traded to a team and likes it there, more power to him. I don't think he moves the needle all crazy like that anyway.

I want Lonzo at 2. I'm not trading him to the Suns. Idc.
post #20414 of 23019

De'Aaron Fox is on ESPN radio right now if anyone is interested.

post #20415 of 23019
Anyone else think Tatum, DSJ, Monk, Jackson, Fox can all end up better players than Lonzo? Damn the top ten is really deep

Glad we have a pick.
post #20416 of 23019
I'm fine with Ball.

Ball/ DLO / PG / Ingram locks up all but maybe 20 minutes at the 1-3 for 5 years with a lot of versatility for position movement.

That allows you a wide latitude of pickiness for who you add to the bench.
TEAM A BUNCH OF THINGS
Twitter - @EssentialShow
Instagram - MarshallLaw518
Reply
TEAM A BUNCH OF THINGS
Twitter - @EssentialShow
Instagram - MarshallLaw518
Reply
post #20417 of 23019
Quote:
Originally Posted by Lizaker4Lizife View Post

Anyone else think Tatum, DSJ, Monk, Jackson, Fox can all end up better players than Lonzo? Damn the top ten is really deep

Glad we have a pick.

Sure. Draft is always a crap shoot.

But they could all flame out too. 2014 draft was supposed to be up there with 85, 96 & 03

The only one I don't think has a shot is Monk
TEAM A BUNCH OF THINGS
Twitter - @EssentialShow
Instagram - MarshallLaw518
Reply
TEAM A BUNCH OF THINGS
Twitter - @EssentialShow
Instagram - MarshallLaw518
Reply
post #20418 of 23019
Quote:
Originally Posted by Lizaker4Lizife View Post

Anyone else think Tatum, DSJ, Monk, Jackson, Fox can all end up better players than Lonzo? Damn the top ten is really deep

Glad we have a pick.

 

Very good chance. I really like Tatum and DSJ a lot.

post #20419 of 23019
Y'all should take Tatum. It would be a good fit. Do it!
Ravens, O's, Nuggets, Jazz
Reply
Ravens, O's, Nuggets, Jazz
Reply
post #20420 of 23019
Quote:
Originally Posted by Lizaker4Lizife View Post

Anyone else think Tatum, DSJ, Monk, Jackson, Fox can all end up better players than Lonzo? Damn the top ten is really deep

Glad we have a pick.

Nah. Think Zo has a chance to be the best player in the draft.
LA LAKERS | FLORIDA GATORS | LAS VEGAS RAIDERS
nthat.gifPSN: B1ackMambaK1ng | XBL: Gator Boy 24nthat.gif
 
Reply
LA LAKERS | FLORIDA GATORS | LAS VEGAS RAIDERS
nthat.gifPSN: B1ackMambaK1ng | XBL: Gator Boy 24nthat.gif
 
Reply
post #20421 of 23019

If we trade out I want DSJ. 

psn: Uncle_Ant_
LAKESHOW
DODGERS
NINERS
Reply
psn: Uncle_Ant_
LAKESHOW
DODGERS
NINERS
Reply
post #20422 of 23019
Quote:
Originally Posted by Mamba MVP View Post


Nah. Think Zo has a chance to be the best player in the draft.

 

He also has the biggest chance to be the worst top 5 pick in the draft as well.

post #20423 of 23019
Nah, that's Tatum.

They need to take the risk with Lonzo. I'd be disappointed if they went somewhere else.
post #20424 of 23019
Quote:
Originally Posted by junglejim View Post

He also has the biggest chance to be the worst top 5 pick in the draft as well.

Think that's JJ.
LA LAKERS | FLORIDA GATORS | LAS VEGAS RAIDERS
nthat.gifPSN: B1ackMambaK1ng | XBL: Gator Boy 24nthat.gif
 
Reply
LA LAKERS | FLORIDA GATORS | LAS VEGAS RAIDERS
nthat.gifPSN: B1ackMambaK1ng | XBL: Gator Boy 24nthat.gif
 
Reply
post #20425 of 23019
Quote:
Originally Posted by ToneLow View Post
 

If we trade out I want DSJ. 

 

I still can not fathom why he is projected to go so low.  I get he had an ACL injury, but jesus, dude has off the chart athleticism, great finishing touch, and a pretty good shot.

post #20426 of 23019
Quote:
Originally Posted by junglejim View Post
 
Quote:
Originally Posted by Mamba MVP View Post


Nah. Think Zo has a chance to be the best player in the draft.

 

He also has the biggest chance to be the worst top 5 pick in the draft as well.

biggest bust potential...as was d'lo and hes doing just well

post #20427 of 23019
Quote:
Originally Posted by junglejim View Post
 
Quote:
Originally Posted by ToneLow View Post
 

If we trade out I want DSJ. 

 

I still can not fathom why he is projected to go so low.  I get he had an ACL injury, but jesus, dude has off the chart athleticism, great finishing touch, and a pretty good shot.

Lots of concerns with his attitude, but I'm with you. Might be my favorite player in the draft.

psn: Uncle_Ant_
LAKESHOW
DODGERS
NINERS
Reply
psn: Uncle_Ant_
LAKESHOW
DODGERS
NINERS
Reply
post #20428 of 23019
Quote:
Originally Posted by LoveHateSelf View Post
 

biggest bust potential...as was d'lo and hes doing just well

 

This the same D'lo that everyone wants to trade damn near every day?

post #20429 of 23019
Quote:
Originally Posted by junglejim View Post
 
Quote:
Originally Posted by LoveHateSelf View Post
 

biggest bust potential...as was d'lo and hes doing just well

 

This the same D'lo that everyone wants to trade damn near every day?

not everyone

just those who work in barbershops 

 

but real talk, its cause aside from BI (who still has to play a 2nd year) d'lo is our best player 

post #20430 of 23019
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by SoHi 23 View Post

Nah, that's Tatum.

They need to take the risk with Lonzo. I'd be disappointed if they went somewhere else.

I think we understand by now who you want and that you would be upset with anything else laugh.gif
LAKERS - CHARGERS
COLE WORLD
Reply
LAKERS - CHARGERS
COLE WORLD
Reply
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Sports & Training
NikeTalk › NikeTalk Forums › The Lounge › Sports & Training › [:: LAKERS OFFSEASON THREAD | Bye D'Lo, Hi PG??? ::]