NikeTalk › NikeTalk Forums › The Lounge › Music › B.G. Appreciation
New Posts  All Forums:Forum Nav:

B.G. Appreciation - Page 2

post #31 of 55
Favorite rapper of all-time,I grew up in N.O. so BG/CMR was the soundtrack to my childhood lol.
post #32 of 55
Quote:
Originally Posted by King J View Post

Favorite rapper of all-time,I grew up in N.O. so BG/CMR was the soundtrack to my childhood lol.

This.

I really when BG was just starting...
post #33 of 55
Thread Starter 
First time seeing this pic

post #34 of 55
Damn he looks like an older Josh Smith with dreads
Houston Texans Seattle Seahawks Houston Rockets
Seattle Supersonics Houston Oilers
Reply
Houston Texans Seattle Seahawks Houston Rockets
Seattle Supersonics Houston Oilers
Reply
post #35 of 55
Damn is right
post #36 of 55
Thread Starter 
He look like if Game was from the south
post #37 of 55
Wasn't his son saying something about him coming home next year?
Outta this world jupitar jack
Reply
Outta this world jupitar jack
Reply
post #38 of 55
My cousin was locked up with him at Jesup prison, in Georgia
post #39 of 55
Didn't he get 9 and they said he would probably do 5-7?
post #40 of 55
I thought he got 14
Team Cleveland OG member #5
Reply
Team Cleveland OG member #5
Reply
post #41 of 55
Maybe he got 14 and they said he will do 9. I can't remember, I just know they said he wasn't gonna do the full time he was given.
post #42 of 55
Z-Ro and B.G. supposedly have a joint album coming. Z-Ro said in an interview that they have a whole bunch of tracks done and is just waiting. May be waiting for awhile laugh.gifmean.gif
Houston Texans Seattle Seahawks Houston Rockets
Seattle Supersonics Houston Oilers
Reply
Houston Texans Seattle Seahawks Houston Rockets
Seattle Supersonics Houston Oilers
Reply
post #43 of 55
Quote:
Originally Posted by Maximus Meridius View Post

First time seeing this pic


damn.

what he go in for in da first place?

https://instagram.com/Ninjahood_

Team Platano

 Da Wash Heightz B

 

 

Reply

https://instagram.com/Ninjahood_

Team Platano

 Da Wash Heightz B

 

 

Reply
post #44 of 55

pipe

post #45 of 55
Quote:
Originally Posted by ninjahood View Post

damn.

what he go in for in da first place?


https://www.google.com/amp/www.nola.com/articles/8700806/rapper_bg_sentenced_to_14_year.amp

 

 

Reply

 

 

Reply
post #46 of 55
Thread Starter 
That's dropping the same day as the Kiss/Fab tape.
Quote:
Originally Posted by rman402 View Post

Quote:
Originally Posted by ninjahood View Post

damn.

what he go in for in da first place?


https://www.google.com/amp/www.nola.com/articles/8700806/rapper_bg_sentenced_to_14_year.amp

He got 14 years for a gun and not talking? Whu
post #47 of 55
Quote:
Originally Posted by Maximus Meridius View Post

That's dropping the same day as the Kiss/Fab tape.
He got 14 years for a gun and not talking? Whu

Witness tampering as well

 

 

Reply

 

 

Reply
post #48 of 55
https://www.youtube.com/watch?v=pT_8smdaD2E

This should have been left on Paper Trail. Went sooooo hard.
post #49 of 55

best out of the hot boys *at the time

post #50 of 55

post #51 of 55
Thread Starter 
pimp.gif

post #52 of 55
smokin.gif
Houston Texans Seattle Seahawks Houston Rockets
Seattle Supersonics Houston Oilers
Reply
Houston Texans Seattle Seahawks Houston Rockets
Seattle Supersonics Houston Oilers
Reply
post #53 of 55



Looks like he got hit with some more time. Smh

 

 

Reply

 

 

Reply
post #54 of 55

im on the verge of disowning my cousin

 

dude said Vado is better than BG :x 

Team Cleveland OG member #5
Reply
Team Cleveland OG member #5
Reply
post #55 of 55
sick.gifsick.gif....I don't even know why he'd make that comparison, but the only thing he does better than B.G. is stay out of jail
Houston Texans Seattle Seahawks Houston Rockets
Seattle Supersonics Houston Oilers
Reply
Houston Texans Seattle Seahawks Houston Rockets
Seattle Supersonics Houston Oilers
Reply
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Music
NikeTalk › NikeTalk Forums › The Lounge › Music › B.G. Appreciation