NikeTalk › NikeTalk Forums › The Lounge › General › Wrestling Thread January 2nd-31st/NXT Takeover Tonight At 8PM ET/NTWT Royal Rumble Info On Page 1/Royal Rumble This Sunday
New Posts  All Forums:Forum Nav:

Wrestling Thread January 2nd-31st/NXT Takeover Tonight At 8PM ET/NTWT Royal Rumble Info On Page 1/Royal Rumble This Sunday - Page 268

post #8011 of 8033
I'd say yes, the majority would be good with the winner.
Hip Hop is dead. There is no "savior".
Reply
Hip Hop is dead. There is no "savior".
Reply
post #8012 of 8033
Quote:
Originally Posted by green rhino123 View Post

@brendasdeadbaby

Mans ain't lying tho. now they want to acknowledge the greatest athlete this century (male or female) thus far since lousey got destroyed.
post #8013 of 8033
Quote:
Originally Posted by brendasdeadbaby View Post

Mans ain't lying tho. now they want to acknowledge the greatest athlete this century (male or female) thus far since lousey got destroyed.


Brenda taking shots at Team Money Mayweather!!! eek.gif
Ken Patera For WWE Hall OF Fame
Reply
Ken Patera For WWE Hall OF Fame
Reply
post #8014 of 8033
Sup gentlemen and lady
post #8015 of 8033
Quote:
Originally Posted by green rhino123 View Post

Brenda taking shots at Team Money Mayweather!!! eek.gif

Serena's run is far FAR more impressive
post #8016 of 8033
Naka stomping out roode lol
post #8017 of 8033
Jules there's a new thread brah lol
Philadelphia Eagles / Philadelphia 76ers / Philadelphia Phillies
NTWT
Reply
Philadelphia Eagles / Philadelphia 76ers / Philadelphia Phillies
NTWT
Reply
post #8018 of 8033
Naomi, hey boo
Jamaica.Lakers.Yankees.FCBarcelona.Arsenal.NYCFC.WWE
Current WWE Champion

IG: Chennylou
Twitter: Chennylou
Reply
Jamaica.Lakers.Yankees.FCBarcelona.Arsenal.NYCFC.WWE
Current WWE Champion

IG: Chennylou
Twitter: Chennylou
Reply
post #8019 of 8033
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by Chennylou View Post

Naomi, hey boo
Old thread
post #8020 of 8033
I hate the flurry kick Naomie does, she needs to get them in the turnbuckle and do it
Jamaica.Lakers.Yankees.FCBarcelona.Arsenal.NYCFC.WWE
Current WWE Champion

IG: Chennylou
Twitter: Chennylou
Reply
Jamaica.Lakers.Yankees.FCBarcelona.Arsenal.NYCFC.WWE
Current WWE Champion

IG: Chennylou
Twitter: Chennylou
Reply
post #8021 of 8033
Little Caesars, I got the church kids watching it with me tonight so I'm praying Brock don't curse lol plus I don't have money to be spending on for the good stuff.
live everyday free and true
Reply
live everyday free and true
Reply
post #8022 of 8033
Hey guys. 7 or 7:30? This Knicks game won't end. laugh.gif
post #8023 of 8033
Oven roasted ribs w/ mango jerk sauce, coconut rice & peas, ginger apple collard green slaw. #sundaydinner #kitchenistasundays https://t.co/CMEwnv6xwJ
post #8024 of 8033
Quote:
Originally Posted by Mr DragonFly Jones View Post

Well the rumor is because they don't want the 10 chant taking over everything


Or something like that.
**** makes no damn sense b. mean.gif
Quote:
Originally Posted by Meangene45 View Post

Jobbers should never go over the talent.
Miz should have never beat Orton then. nerd.gif
Quote:
Originally Posted by fx2 View Post

tye needs this W
I knew he wouldn't win. He is that dude they keep down but the fans love.
Quote:
Originally Posted by casekicks View Post

Tye Dilly is the drizzling *****..Sanity's entrance is top notch..
Dawg I am gonna let this slide for the sake of us being in the same squad but you gotta calm down with the Tye Dilly slander Case.
Quote:
Originally Posted by 3dgarfly23 View Post

The chant is the only thing over
I requested an explaination to this train of thought but no one responded.
Quote:
Originally Posted by Meangene45 View Post

This 10 crap is horrible.
Better than not "ruining The Moneymaker." We base our opinions on who we like. laugh.gif
Quote:
Originally Posted by Mr DragonFly Jones View Post

@BigEgo24 pulling up on all yall for the continued Tye slander laugh.gif
They about to all get the...
Quote:
Originally Posted by fx2 View Post

has tye won 10 matches in nxt?
Yes. He won like 5 in a row at one point. laugh.gif
Quote:
Originally Posted by PLVN View Post

"The chant is over...not the guy"

Same thing they said about D Bry
Them smark statements.
Quote:
Originally Posted by PLVN View Post

Almas just needs to go full ingobernable
Dudes don't know about La Sombra b. mean.gif
Quote:
Originally Posted by casekicks View Post

Graves is easily the best commentator WWE has..
I been said this. Better late than never for this though.
Quote:
Originally Posted by Meangene45 View Post

This. That close line finisher is pure trash
Agreed. The big boot to Spinning Sidewalk Slam is even better than the finish.
Quote:
Originally Posted by Meangene45 View Post

Seth fired up OMG it's lit
That was dope. Didn't expect that.
Quote:
Originally Posted by toine2983 View Post

Takeover has been good so far.

All quality matches.
This is usually the case though.
Quote:
Originally Posted by JulesLives View Post

Mom pimp.gif
Always. Love my mom so damn much.
Quote:
Originally Posted by Meangene45 View Post

Sanity music starts out like ** **** music kind of.
It does. mean.gif
Quote:
Originally Posted by JulesLives View Post

I love the way she spaz out laugh.gif
Agreed. She is always in character and plays the crazy angle fairly well.
Quote:
Originally Posted by Chennylou View Post

Is it wrong that I think Billie Kay is dope?
Nah. She has her days but sometimes the NXT makeup people do her no favors.
Quote:
Originally Posted by fx2 View Post

peyton royce devil.gif
She can get it to with her big *** forehead.
Quote:
Originally Posted by NewZ05 View Post

Billie's stomach/fupa area always bothers me for some reason. It just looks off.
Also agreed. mean.giflaugh.gif
Quote:
Originally Posted by Meangene45 View Post

Looks like she will stab you in the neck for her next fix.

Quote:
Originally Posted by fx2 View Post

id shoot up with nikki cross though
mean.gifsick.gifeek.gif
Quote:
Originally Posted by jshortt View Post

I don't think there's anything sneaky about them Case. They're huge.
Yup. Me and dfly were discussing this recently. laugh.gif
Quote:
Originally Posted by DMan14 View Post

wouldnt mind getting some game used pants from nikki. know she doesnt wear panties underneath pimp.gif
sick.gif
Quote:
Originally Posted by PLVN View Post

I called dibs on Nikki Cross the other night so y'all can just chill with all that talk
Tell em PLVN. laugh.gif
Quote:
Originally Posted by gunnascott View Post

Billie Kay looks like she needs a bath. Oan who are these imitation Bella twins ?
They are womenz from Australia.
Quote:
Originally Posted by B Sox View Post

Oscar never going to lose.
Who can realistically beat her?!? I thought yesterday was the best chance to get the belt off of her.
Quote:
Originally Posted by Meangene45 View Post

Just 6?
These dudes ain't packing that meat. mean.giflaugh.gif
Quote:
Originally Posted by NewZ05 View Post

He got these washed up WCW lookin broads out there mean.gif
Yup, they weren't the business at all.
Quote:
Originally Posted by DangerousG View Post

Shinsuke looking motivated and showing some fire
About time. It was a good match but that pause did kinda mess up the vibe.
post #8025 of 8033
My guy Funaki
Break your back. Make you humble.
Reply
Break your back. Make you humble.
Reply
post #8026 of 8033
Edit.

Los Angeles Lakers

 

Reply

Los Angeles Lakers

 

Reply
post #8027 of 8033
Neville got this
Break your back. Make you humble.
Reply
Break your back. Make you humble.
Reply
post #8028 of 8033
Big E's knees sick.gif
Break your back. Make you humble.
Reply
Break your back. Make you humble.
Reply
post #8029 of 8033
What a waste. AJ needs to sneak in and win the rumble.
live everyday free and true
Reply
live everyday free and true
Reply
post #8030 of 8033
There is a new thread
TEAMlateNIGHTxTEAM LAKERSxRAIDER NATIONxOakland A'sxNTWT
Reply
TEAMlateNIGHTxTEAM LAKERSxRAIDER NATIONxOakland A'sxNTWT
Reply
post #8031 of 8033
I'll stay here in the cool dudes thread
Break your back. Make you humble.
Reply
Break your back. Make you humble.
Reply
post #8032 of 8033
YESSSSS PERFECT
Break your back. Make you humble.
Reply
Break your back. Make you humble.
Reply
post #8033 of 8033
No Nakamura
No Omega
No Angle

Suck it marks
Break your back. Make you humble.
Reply
Break your back. Make you humble.
Reply
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: General
NikeTalk › NikeTalk Forums › The Lounge › General › Wrestling Thread January 2nd-31st/NXT Takeover Tonight At 8PM ET/NTWT Royal Rumble Info On Page 1/Royal Rumble This Sunday