Recent content by spiceman80

  1. spiceman80

    Legit check cool grey 11s

    That sucks to hear, but thank you for letting me know.
  2. spiceman80

    Legit check cool grey 11s

    Anyone? Anyone?
  3. spiceman80

    Fools Wildin Thinking They Doing It Unappreciation Vol Get The @#*+ out

    I like how he's so stunned and in disbelief that the guy threw a beverage on him just like he did to that guy :rofl:
  4. spiceman80

    90 Day Fiance

    Yeah, it's wild flagrant :lol: Every time I look at it I'm like why didn't they at least fade the sides, and blend it. Nah, that's the God Valentine. A power top who's with another power top.
  5. spiceman80

    Legit check these Jordan 4 Military Blacks

    So this is what the legit check has turned into? Nobody responds to anything, :smh:
  6. spiceman80

    WHO declares Monkeypox outbreak a global emergency

    NO!!!!!
  7. spiceman80

    90 Day Fiance

  8. spiceman80

    90 Day Fiance

    A
  9. spiceman80

    Legit check cool grey 11s

    Can you guys legit check this pair l got from flight club? It was shipped from Hong Kong via GOAT.
  10. spiceman80

    Fools Wildin Thinking They Doing It Unappreciation Vol Get The @#*+ out

    I don't know who those chicks are, but even if they did hug you it still ain't worth $130 :smh:
  11. spiceman80

    Fools Wildin Thinking They Doing It Unappreciation Vol Get The @#*+ out

    It never is. The law forbids it, and you risk getting arrested and potentially having your child taken from you if you're the only caregiver. Do it at your own risk. Yeah. Without knowing this woman's story, first thing I would think of is applying for assistance. Second would be...
  12. spiceman80

    this car crash is very sad

    This drunk **** really baffles me every time they used it as an excuse. Being drunk automatically means you're going to drive 80-100 miles, and not attempt to follow any road road/laws? They almost always do, that's the ****ed up part.
  13. spiceman80

    FOOD THREAD VOL. GRUB LIFE

    I can practically taste that through the screen, gotdamn it looks good :pimp: That looks good as **** yo:nthat:
  14. spiceman80

    FOOD THREAD VOL. GRUB LIFE

    It's so weird to hear them call corner stores bodegas so commonly these past few years. You got Ock making your food yet it's called a bodega. Our corner stores in my area of Brooklyn wasn't only Latino. We had plenty of Arab owned/run stores too. We either called dude Ock, or Papi, then...
Top Bottom