Search results

  1. lovemy23kicks

    GOOD ONLINE SITES TO BUY BAPE!?!?

    i cant find many online retailers who sell AUTHENTIC bape merchandise...maybe i jus dont know where to look. also im looking for reasonable prices. thanksall!!
  2. lovemy23kicks

    **AUDIO HEADS** MTX 9515-44 WIRING HELP

    what up nt. without anyone's particular opinion on MTX, i need preferably someone who is familiar with the thunder series. i have the woofer wired down toa 2 ohm load for my 1501d. BUT its not hitting the lows i want it to, and know it is capable of. im starting to think it has something to do...
  3. lovemy23kicks

    PC/LC on SPIZIKE KINGS COUNTY

    look legit to me but i need some other opinions b4 i pay. thanks NT
  4. lovemy23kicks

    AUDIO HEADS!!!! JL AUDIO W7 OR MTX 9500????

    whats good NT, i need some ppl who have heard or own these speakers to respond on this one. . i have already upgraded my alternator and i just finishedinstalling the new optima yellow cap that will run the system alone. the cars battery will not be affected. my dude swears by JL audio in terms...
  5. lovemy23kicks

    **lovemy23kicks** collection

    what up NT, ive been collecting for i think a year n a half now...put it this way, i started getting back into the shoe game when the playoff 8's droppedlast year lol so however long its been since then...lol anyway, enjoy!! comments welcome. front row is hoopin/beater kicks... **RECENT PICK...
  6. lovemy23kicks

    quick Suede/nubuck question

    what up nt, my black n chrome 8's are starting to lose a little life in the suede. i have read the care/maintenance post n understand u can use a littlebaby oil diluted with water to give it back some moisture. i just dont know the proportions. like 50/50, 70/30?? lol whats the best. lemme hear...
  7. lovemy23kicks

    *********Welcome to DC!!!!!***********

    what up NT, jus wanted to familiarize some ppl with a lil brand we have in DC named Aja Imani (JOY, FAITH). a few ppl have been askin me about it sooo ifigured it would just be easier to show.....its my favorite brand, its all hand painted originals. a little backround on it, the dude who...
  8. lovemy23kicks

    Bone Thugs-n-HArmony APPRECIATION POST

    What up NT? i was jus takin it back today listenin to my E 1999 cd......n that sparked me to have an all day marathon of the thuggish ruggish bone. as we speaki got "bone and biggie " on lol...... feel it or not, i think these dudes are prolly some of the most underrated artists ever. post how u...
  9. lovemy23kicks

    WHAT HAPPENED TO NT?????

    ALL THE OLD NT HEADS POST ON THIS FOR ME.....if you haven't been a member for over a month i really don't wanna hear from u. ok, so i was outta the loop with NT for a few months n just recently started posting again. when i left, the legit check forum was pristine, people would getstrikes for...
  10. lovemy23kicks

    INPUT ON THE V's FROM THE V/XVIII CDP

    ok, i dont no about anyone else, but i have been fiendin to see what the v's are gonna look like for the CDP. i have seen the wht n red 18's n they arefire to me, n with the 5's bein my fav jordan, it a definite cop for me.....i jus wanted to know if anyone has seen pics of the 5's or...
Top Bottom
  AdBlock Detected

Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks some useful and important features of our website. For the best possible site experience please take a moment to disable your AdBlocker or head over to our upgrade page to donate for an ad-free experience Upgrade now