Search results

  1. ajwings23

    Nike x OFF-WHITE Collection Thread - “The 20” Collection

    Nice one, just find a store that will swap sizes and you should be good
  2. ajwings23

    Nike Air Safari ID 5/22/2012

    Damn
  3. ajwings23

    Nike Air Safari ID 5/22/2012

    Damn I need to take a look at my pair again.
  4. ajwings23

    THE OFFICIAL AIR MAX 1 THREAD

    The good old days man, I miss that.
  5. ajwings23

    Your Next Vacation Destination.....?

    Depending on which carrier you have, T-Mobile is great because I have my phone on roaming even while I am home and I don’t pay extra. No need to buy currency from your bank, it’s cheaper to get that with your dollars in Paris, I know. Food wise, eat what you can afford. I Eat what most...
  6. ajwings23

    Nike Air Safari ID 5/22/2012

    whatever your actual size is, keep that. My other pairs are all true to size
  7. ajwings23

    G O A T + Flight Club Merger

    Oh damn, lmao.
  8. ajwings23

    Your Next Vacation Destination.....?

    Where are you flying from? Three days is not a long time to really see much. Unless you are taking one vacay/trip and going to all those places then sure, even then, jetlagg will always get you. A week maybe should do.
  9. ajwings23

    Your Next Vacation Destination.....?

    it's worth it
  10. ajwings23

    G O A T + Flight Club Merger

    Oh word, what state are you? I always get a UPs label here in Cali. When I ship anything pass 5pm on a Thursday, which is when UPS picks up outgoing mail from most location, i know for sure I will see my funds until Monday.
  11. ajwings23

    G O A T + Flight Club Merger

    lmao, I couldn't agree more
  12. ajwings23

    G O A T + Flight Club Merger

    Well, I don't know which people you got at FC and what they are talking about, G O A T acquired FC not the other way around. StockX prices have been low sometimes when I compare prices, not a place I will sell any shoes for sure.
  13. ajwings23

    G O A T + Flight Club Merger

    lol I said years ago, I actually stopped buying kicks for like three years. Wanted the Pigeon SB so bad I paid extra for them, looks like prices are going down now. Besides that, I try to maintain the same, can't get them, I just let it go. There will always be another wave.
  14. ajwings23

    G O A T + Flight Club Merger

    G O A T making major moves, I think they are definitely one to keep an eye on. I don't remember the last time i went to Flight Club, definitely not to buy anything, more like wanted to try on something to see how they fit. Flight Club just didn't evolve in my opinion, they could have done much...
  15. ajwings23

    G O A T + Flight Club Merger

    I have never seen that, Livestrong era was dope, those yellow bands lol.
  16. ajwings23

    G O A T + Flight Club Merger

    Care to elaborate on how they supposedly in good position? I think any one company could be that good that they don't buy other companies.
  17. ajwings23

    G O A T + Flight Club Merger

    I know what you mean, but I always looked at it as cheaper than Flight Club fees.
  18. ajwings23

    G O A T + Flight Club Merger

    Gots to fam
  19. ajwings23

    G O A T + Flight Club Merger

    True that, I always take a gamble when I buy from ebay, I just flag fake kicks when I see it, with ebay you always gotta know what you are buying, which is not a good feeling. At least with StockX and G O A T, you know you are getting legit.
  20. ajwings23

    G O A T + Flight Club Merger

    it sure will, B&M charges more than 9.5%, sellers sell high to make a profit from most B&M because of the 20%+ deduction's after sales. If G O A T changes that in store process to match what they have online it will be golden. G O A T had a drop off option last year here in LA which did away...
Top Bottom
  AdBlock Detected

Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks some useful and important features of our website. For the best possible site experience please take a moment to disable your AdBlocker or head over to our upgrade page to donate for an ad-free experience Upgrade now