Search results

  1. thapointguy

    THE OFFICIAL ADIDAS THREAD OF JAMES HARDEN - VOLUME 4 $130

    Got that issue you're taking about regarding the elastic band. Feels like there is a hard plastic between the mesh and elastic. The hard seam inside is rough in my foot too. The middle peak of the middle was pushing against my foot as well but it seem to went away after a few minutes. I think...
  2. thapointguy

    Nike Lebron 17

  3. thapointguy

    Nike Lebron 17

    Yeah mikedoodles911 getting all the credit :smh: The one that gave you credit edited because I posted it here and he's on here lol https://www.kicksonfire.com/nike-lebron-17-currency-first-look/
  4. thapointguy

    Nike Lebron 17

    @BMagni https://www.instagram.com/p/B3sZFhDAn9S/?igshid=werxdabi3w5d
  5. thapointguy

    Klay Thompson Signature Shoe By ANTA * KT5 ARE HERE*

    Lmao these are even more hideous. The crackled midsole is cool though.
  6. thapointguy

    Nike Zoom Kobe IV PROTRO Feb 2019

    Has flz too guys lol
  7. thapointguy

    Air Jordan xxxiv first info

    My pair has an odd bump on the heel, lateral side only, might be the eclipse plate's curvature. Was gonna get another on NDC to see if it's the same thing but they are out of most sizes. Should of ordered earlier when my size was there. I tried various insoles but still felt it. I'll wait for...
  8. thapointguy

    Nike Air Max Lebron 7 Retro

    Just aiming for the RC, unless some hit discount double check
  9. thapointguy

    Nike Lebron 17

    That's how it is on IG unfortunately. See it all the time. Some do give credit. I saw it thought maybe it was your IG account, you're not mikedoodles911? Lol
  10. thapointguy

    ADIDAS BBall Boost Thread - BYW, Crazy Explosive & Crazy Light & OTHER BBALL BOOST ADJACENT SNEAKERS

    Those don't look so bad but need to see clearer pictures. Ode to throwback 90s vibe is what I'm getting. Kinda feeling these byw x 2 as well
  11. thapointguy

    Under Armour Curry 7 HOVR + MICRO G

  12. thapointguy

    Nike KD 12

  13. thapointguy

    Nike KD 12

    Don C hurt by our comments earlier in the thread lol
  14. thapointguy

    Nike SNKRS App Nike.com/SNKRS

    New York - Boston anyways
  15. thapointguy

    Why is Popeyes so slow

    https://www.chewboom.com/2019/10/15/popeyes-unveils-new-5-voodoo-tenders-combo-deal/
  16. thapointguy

    THE OFFICIAL ADIDAS THREAD OF JAMES HARDEN - VOLUME 4 $130

    These are real nice. The midfoot strap is not too bad as I was worried from early reviews. The midfoot kinda snug still but should feel great after break-in. The materials on Barbershop is super nice but no ventilation. Lightstrike seems okay right now but they should feel great after a few more...
  17. thapointguy

    Nike Lebron 17

    Guess not a lot of people like the new colorway @BMagni posted yesterday.
  18. thapointguy

    Nike SNKRS App Nike.com/SNKRS

    Get more traffic violations than the shoes. These type of Easter egg hunt are never a good idea unless you are walking distance of the spot. I'll go if they are available in my city lol Also, this morning snkrs had trouble loading the payment page for me and if I got pass that it shows the...
  19. thapointguy

    THE OFFICIAL NIKE KOBE FOOTWEAR THREAD: KOBE AD NXT FF - August 24 - $200

    The replica black pair with the yellow swoosh outline should release instead of those lol
Top Bottom