Air Jordan 4 x Levi's

Discussion in 'Jordan Brand' started by AIRMAXDISCIPLE, Nov 3, 2017.

  1. airforce1king

    airforce1king

    5,547
    1,784
    Joined
    Aug 12, 2001
    I just bought so much stuff off eBay yesterday lol. But definitely gonna do that. Thanks boss!!!
     
  2. ModernMade

    ModernMade

    401
    48
    Joined
    Jul 29, 2012
    .
     
    Last edited: Jul 11, 2018
  3. bcummings2

    bcummings2

    25
    24
    Joined
    Sep 11, 2005
    Good looking out. Went against my better judgement and copped the white ones for $465.
     
    ModernMade likes this.
  4. ModernMade

    ModernMade

    401
    48
    Joined
    Jul 29, 2012
    Bump for legit check
     

    Attached Files:

    riceeeeeeeeee likes this.
  5. sdiori

    sdiori

    3,352
    2,348
    Joined
    Apr 13, 2012
    Resale sliding...which is a good thing.

    Forgot I had a “low” bid on StockX for $385 which was just accepted.
     
  6. riceeeeeeeeee

    riceeeeeeeeee

    1,720
    630
    Joined
    Aug 3, 2011
    got the blues for 570 shipped. now on to the kaws.
     
  7. charmcitykid

    charmcitykid

    10,336
    2,900
    Joined
    Dec 12, 2007
    i'm thinking about offing black kaws for blue denims sz 10.5 ds... :nerd:
     
  8. riceeeeeeeeee

    riceeeeeeeeee

    1,720
    630
    Joined
    Aug 3, 2011
    Cash out and get on ebay w/15% off right now from known seller? Or trade if you had a extra pair yeah. Tbh, the blue denim>black kaws
     
  9. hoffu

    hoffu

    157
    207
    Joined
    Nov 22, 2017
    Think I'll pass on whatever you're smoking. :tongue:
     
    diorandjordans likes this.
  10. pipsquick33

    pipsquick33

    120
    51
    Joined
    May 17, 2017
    Not so long ago, StockX mistakenly charged me for a black trucker jacket I didn't bid on. Not sure if I would be happy I didn't just let a $200 (sans shipping) item won slide, lol! Might have regrets down the road but who knows if someday these jackets particularly the blue ones which I prefer over the blacks, prices would plummet. Let's see...
     
  11. Getting_Busy_Since_89

    Getting_Busy_Since_89

    2,057
    1,178
    Joined
    Dec 30, 2013
    jacket is tough and makes the shoe easier to wear and match. i think its very difficult matcuing the blue denims perfectly unless wearing exact denim
     
  12. sneaksfiend

    sneaksfiend

    2,795
    451
    Joined
    Feb 14, 2014
    Please don't do it!!!!!!

    I have both and easily kaws >>>> no comparison
     
  13. pipsquick33

    pipsquick33

    120
    51
    Joined
    May 17, 2017
    Exactly, particularly I've let go of my black pairs since the plastic wings didn't cut it for me. I am still on a look out for the indigo Denim jacket to perfectly match my OG Denim 4s! It's a pain esp these resellers' prices are no joke!
     
  14. Lucky13s

    Lucky13s

    1,753
    2,535
    Joined
    Aug 2, 2017
    Really? Why? You can barely see the designs on the black pair, from any sort of distance it just looks like a regular pair of black 4s. I was extremely underwhelmed when I saw them in person.

    IMO: Gray Kaws > Blue Levis > Black Kaws. Hell, I may even like the White Levis more than the Black Kaws. Blasphemy, I know.
     
  15. Lucky13s

    Lucky13s

    1,753
    2,535
    Joined
    Aug 2, 2017
    I like the blue denims better, but I'd ask for cash on top, since the Black Kaws are worth significantly more. I'd take Blue Levis + $150-$200 in a heartbeat.
     
  16. sneaksfiend

    sneaksfiend

    2,795
    451
    Joined
    Feb 14, 2014
    IMO kaws are much better built. better materials. GITD sole. suede is lovely.
    to each their own though.
     
  17. charmcitykid

    charmcitykid

    10,336
    2,900
    Joined
    Dec 12, 2007
    :nerd:
     
  18. charmcitykid

    charmcitykid

    10,336
    2,900
    Joined
    Dec 12, 2007
    it's not a trade. selling the kaws and cop blue denims with some cash left over.
     
  19. riceeeeeeeeee

    riceeeeeeeeee

    1,720
    630
    Joined
    Aug 3, 2011
    Just save up the money tbh ^
     
  20. Al Anastasia

    Al Anastasia formerly mrbluprint

    5,924
    4,225
    Joined
    Sep 10, 2008
    No size 13’s ****
     
  21. pipsquick33

    pipsquick33

    120
    51
    Joined
    May 17, 2017
    See I am even going out of my way to trade in yet another pair but this time around my whites, lol!

    Told you am not liking the plastic thing so am letting this pair go

    [​IMG]
    Levi's x Jordan Retro 4 AO2571-100

    … in exchange for this pair
    [​IMG]
    Adidas NMD R1xBape BA7325

    Call me crazy but to each his own!



    *perfect match to my #heineken100 coaches jacket
     
  22. Ewing206

    Ewing206

    252
    168
    Joined
    Sep 10, 2017
    Horrible exchange but you're crazy so it's all good.
     
    charmcitykid likes this.
  23. alphadog

    alphadog

    519
    339
    Joined
    Jan 2, 2015
    Do whatever makes you happy
     
  24. Keath

    Keath

    272
    249
    Joined
    Mar 11, 2018
    Who cares what we think enjoy your life.


    But helll nah...