Atlanta Hawks @ The Boxing Ring

317
10
Joined Nov 23, 2006
Bout to be a good game, hopefully we can sneak out another W in this tough 10 game stretch we have. Rip is back, but he's still a lil banged up and I look forward to Marvin or Joe to take advantage. Horford should beast, let's go Hawks!






Sheed's first ejection of the season? :nerd:
 
2,936
13
Joined May 14, 2005
Quote:[hr][/hr]Atlanta Hawks @ The Octagon[hr][/hr]
....Da Upper Echelon Don....​

",,,cocked the baby 9mm, that N' gravy mine...*clanked him*-what was he thinkin on my corner when it's 'Pay-Me' time?"
 
1,951
30
Joined May 2, 2004
The d rotation is lookin very bad. smh.
TEAMATLANTAHAWKS​
I AM.. The Remix Album
 
1,895
10
Joined Aug 20, 2007
ezflash: neither do i but i just went with it. lol

cali dro: yea i know. jj isnt even doing anything.
rip hamilton is killen the hawks right now.

get it together before the lead gets out of hand.
TEAMATLANTAHAWKS​
 
1,895
10
Joined Aug 20, 2007
dummy: that links not working in either opera nor firefox.
what is it? any other links available. thanks.
TEAMATLANTAHAWKS​
 
317
10
Joined Nov 23, 2006
Game Thread properly named. Shelden bout to bicycle kick Nazh. :lol:



I'm watching it on NBA League Pass online for free. All you gotta do is register a username and everygame is free this week. :smokin
 
1,586
23
Joined Aug 8, 2004
^i put the link in my quicktime and it works fine.
GOLDEN STATE WARRIORS
Azubuike - Barnes - Belinelli - Biedrins - Croshere - Davis - Ellis
Harrington - Hudson - Jackson - Lasme - O'Bryant - Perovic - Pietrus - Wright
 
1,895
10
Joined Aug 20, 2007
damn its not working in my quicktime. its all good though im not even about to worry about that.
hows the game looking though?
TEAMATLANTAHAWKS​
 
1,951
30
Joined May 2, 2004
Acie is gonna be serious! I really hope he stays healthy.
TEAMATLANTAHAWKS​
I AM.. The Remix Album
 
1,895
10
Joined Aug 20, 2007
yea i see his numbers and im liking it. hes doing well today.
lets come out and go on a 12-0 run to start things off. 8)
TEAMATLANTAHAWKS​
 
11,237
185
Joined May 19, 2004
Marvin and Acie carried us that half.

Still too many damn turnovers...

Where you at, Joe? :nerd:
 
1,586
23
Joined Aug 8, 2004
^theres been a link in each game thread so far
GOLDEN STATE WARRIORS
Azubuike - Barnes - Belinelli - Biedrins - Croshere - Davis - Ellis
Harrington - Hudson - Jackson - Lasme - O'Bryant - Perovic - Pietrus - Wright
 
317
10
Joined Nov 23, 2006
Gotta leave it all on the floor this quarter. Refs don't try to take over the game now, word to Tim Donafedtime.
 
20,262
2,178
Joined Feb 16, 2006
91 up

7.7 sec left


*Hawks fell apart in the 4th, but overall that was a good performance for the young team.
For a dummy, you make a lot of sense​
"You Big Dummy'08."​
 
Top Bottom