Flesh of My Flesh, Blood of My Blood APPRECIATION

47,314
89,420
Joined
Sep 18, 2003
Flesh_Of_My_Flesh.jpg


name a bad song on here
 
1,028
13
Joined
May 3, 2009
i remember back iin the day that my aunt almost aint let me buy this cd cuz dude is sittin in a tub o'blood.
laugh.gif


i was HEATED when i found out Slippin was edited even on the album.

but the edited version > unedited version.

thats a monumental achievement in itself.
 

lilstarz07

Banned
3,227
10
Joined
Jun 1, 2008
i just put this on my top 5 albums of all time list ... i dunno why but i rock with this cd so hard its not even funny no mo
 

AL Andretti

formerly mrbluprint
6,546
4,970
Joined
Sep 9, 2008
What happen to DMX ?

Homie had a promising career...
smh.gif


Anyway cd is definitely appreciated.
 
5,012
114
Joined
Aug 17, 2004
Am I the only one who loves "The Omen"?

THISISMARILYNMANSONDMXRUFFRYDERS-SWIZZBEATZ FTW
 
4,689
11
Joined
Oct 8, 2008
It's Dark and Hell is Hot > Any DMX album.

Stop Being Greedy
pimp.gif


Ruff Ryders Anthem
pimp.gif


Get At Me Dog
pimp.gif
 
5,012
114
Joined
Aug 17, 2004
I hate edited songs on unedited albums (see this, "Ain't That A B" off UGK's Dirty Money, etc)
 

mamaco

Banned
364
10
Joined
May 3, 2009
^Normally I would agree but Slippin is an obvious exception.

A rare example of an edited version>*
 
47,314
89,420
Joined
Sep 18, 2003
Originally Posted by KayCurrency

And then there was X>__________

the same album w/ Party Up?

no thanks.

this album featured a still hungry X and a hungry whiste-less swizz.
you possibly couldnt ask for more.

Bring Your Whole Crew >>>> And Then There Was X
 
24,037
1,924
Joined
May 18, 2005
skipped school to cop this album a week early.

its cool, might have heard it only 5 times tho, can't really say.
 
Top Bottom