Help me out Vol. Nevermind, it's been taken care of.

1,223
10
Joined Apr 25, 2004
Guy asks for my number, i never wanted to chill w him, so we just stopped texting. Except...he randomly sends out texts promoting a club. I kindly asked him to please stop texting me and this fool sent me the same text 6 %%$%$@!*%@+!% times!!!!! Like saying"naw +%*$!, have some more"



Blocking someone costs about $5 a month, give or take, so i don't really want to do that.
What else can i do?!
 
1,223
10
Joined Apr 25, 2004
Originally Posted by damnneardeadstock

damn it costs money to block someone?


change your number if it gets too annoying
Yep, now a days it does, it's gross.
I'm not about to change my number, and call/text everyoen saying i did so for one douche.


How exactly is nt gonna help me get back at him? I thought i could post his number and have you guys go to work but i know there will be one idiot who willsnitch and probably makes things worse
 
17,287
2,374
Joined Mar 14, 2006
NT def would put in work on bull.
I can see some of the texts now. But w/ that bein said, I aint got nothin to do tonight besides watch the gameso..........
 
1,223
10
Joined Apr 25, 2004
Originally Posted by chinoman1782

why did u give him ur number ?
First of all, i had no idea he was a club promoter when he asked for it.
He was kinda cute so i said why the hell not? FML.
 

heavinsent15

Banned
431
10
Joined Sep 7, 2008
Originally Posted by Rawk On

Originally Posted by chinoman1782

why did u give him ur number ?
First of all, i had no idea he was a club promoter when he asked for it.
He was kinda cute so i said why the hell not? FML.
smh at me for thinking OP was a dude...I knew something was wrong

yeah just give up the burden to NT
 
1,223
10
Joined Apr 25, 2004
Originally Posted by heaVINsent15

Originally Posted by Rawk On

Originally Posted by chinoman1782

why did u give him ur number ?
First of all, i had no idea he was a club promoter when he asked for it.
He was kinda cute so i said why the hell not? FML.
smh at me for thinking OP was a dude...I knew something was wrong

yeah just give up the burden to NT

It's the avy isn't it?


I want to...but if someone snitches and he comes on here he'll know its me and then probably kill my phone
 
2,049
10
Joined Sep 19, 2004
Just post it. By the end of tomorrow he'll get over 1,000 texts and will get the point.
 
3,041
10
Joined Jul 12, 2007
Put his phone number up.

Everyone hop on AIM and send IMs to his phone. Even if only 10 people do it, you can send him like 300 texts in 20 seconds.
 
1,223
10
Joined Apr 25, 2004
Originally Posted by chinoman1782

so u thought he was cute n u wanted him to hav it wut changed that u regret givin it up? ur # that is.
Why you so interested in this?

Originally Posted by Mangudai954

You sure your phone doesnt give you the option to just block his texts? Mine does.
I don't think iPhones have that option.
 

tmukg21

Banned
4,017
10
Joined Apr 23, 2008
i never wanted to chill w him,

why not delete his number?

what are leaving out the story?

*rereads*

 

heavinsent15

Banned
431
10
Joined Sep 7, 2008
Originally Posted by Rawk On

Originally Posted by heaVINsent15

Originally Posted by Rawk On

Originally Posted by chinoman1782

why did u give him ur number ?
First of all, i had no idea he was a club promoter when he asked for it.
He was kinda cute so i said why the hell not? FML.
smh at me for thinking OP was a dude...I knew something was wrong

yeah just give up the burden to NT

It's the avy isn't it?


I want to...but if someone snitches and he comes on here he'll know its me and then probably kill my phone
yeah the avy got me


start by unkindly asking him to stop then call him threateningly
...andif you think a youthful, asian boy from cali is kinda cute and wanna give him your number, why the hell not?
 
Top Bottom
  AdBlock Detected

Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks some useful and important features of our website. For the best possible site experience please take a moment to disable your AdBlocker or head over to our upgrade page to donate for an ad-free experience Upgrade now