jordan 13 cp pe check

Discussion in 'Archive: Jordan Brand Price/Fake Checks' started by mightymike, Nov 27, 2015.

  1. mightymike

    mightymike

    11
    12
    Joined
    Jul 8, 2014
    I just bought a pair of the cp pe 13s. sorry but im a noob on the forum. when I got the kicks in the mail. these are supposed to be brand new never worn and when I looked in the shoe where the sole is, there was no shoe size sticker. can anyone confirm that their Jordan 13 cp pe's didn't have a shoe size sticker in theirs either. I know they gotta be real. or am I just the only dude that didn't get a size sticker inside my sole. I don't have much time to browse the forums to look for an answer. please help. thanks
     
  2. frankw

    frankw

    2,925
    914
    Joined
    Mar 24, 2014
    1. you bought from where?

    2. they always have size sticker on the insole if they are DS. I personally remove them on every shoe that i bought.

    3. post pic of the shoes if you want a legit check.
     
  3. mightymike

    mightymike

    11
    12
    Joined
    Jul 8, 2014
    i got them from nike.com, that's why I was saying im pretty sure they are real but I know damn near every shoe I had ever bought from nike/jb has size sitckers on soles. im at work right now. I cant upload any pics at the moment. that's the only thing that threw me off was the size sticker not there. I opened the box, it has the nike fulfillment page and all that good stuff and packed very nice, box not damage. everything looks legit. I was wondering if anyone else that bought the 13 cp pe had no size sticker on their pair.
     
  4. timmybrixxx

    timmybrixxx

    9,588
    3,463
    Joined
    Mar 25, 2013
    You got them personally from NDC or from someone who said they did? If you ordered them personally from NDC, its no biggie..If you picked them up second hand you need to post pix to be 100 either way..
     
  5. mightymike

    mightymike

    11
    12
    Joined
    Jul 8, 2014
    yes, I got them from nike.com myself. this was not a second hand transaction. got the link from their nike store twitter link. yeah. I was thinking it wasn't a big deal. Im just paranoid. I don't wanna spend my 200 bucks and got catfished.