[| -- Killa Cam aka Cam'ron aka KFC on 106 & Park Today 6PM EST (BET) -- |]

DYNAMICS

formerly diplomat tdot
28,304
3,297
Joined
Jun 26, 2002
pimp.gif
 
2,960
10
Joined
Mar 19, 2008
already watching. Btw that Maino song is terrible, I just heard it for the first time.
 

gabegrams

Banned
1,297
10
Joined
Sep 27, 2002
I'm tuned in, and I don't even eff with 106 like that. Only for big guests.

Edit: Shorty in the red was wold thick. STL.
glasses.gif
 
613
10
Joined
Sep 13, 2008
Originally Posted by geminifly

already watching. Btw that Maino song is terrible, I just heard it for the first time.


Hell yeah maino suck, thanks for the heads up i will watch this when it come's on on the westcoast.
 
613
10
Joined
Sep 13, 2008
Originally Posted by geminifly

already watching. Btw that Maino song is terrible, I just heard it for the first time.


Hell yeah maino suck, thanks for the heads up i will watch this when it come's on on the westcoast.
 
6,782
18
Joined
Dec 29, 2006
Times have changed.

4 Summers ago on NT, you would have seen not multiple post but multiple threads regrading a single Cam'ron BET appearance. Dude fell off.
 

DYNAMICS

formerly diplomat tdot
28,304
3,297
Joined
Jun 26, 2002
Originally Posted by ThrowedInDaGame

Times have changed.

4 Summers ago on NT, you would have seen not multiple post but multiple threads regrading a single Cam'ron BET appearance. Dude TV fell off.
fixed.
 
6,037
14
Joined
May 9, 2007
this is the first time in centuries that ive turned to 106.

i alreayd regret it cuz some neyo song is play8n with kanye and that girl that i recognize from a thread in general
smh.gif


eek.gif
oh %@+% cams comin right now

JAFFFFFFFFFEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!
4f925d3e87ef68debb22013568704f54a163f86.gif
 
5,520
182
Joined
Jun 13, 2006
YO! Seriously... this is the first time I watched 106 in ages. Cam glistenin' (pause)... he shinin'.

LeToya bitin' Solange?
The hood embracing Cudi?
Playaz Circle got the trunk banger for the summer
pimp.gif


DF!!!
 
2,960
10
Joined
Mar 19, 2008
they ask the absolute WORST questions on this show. They basically just asked this dude the same thing
8x just now! Rocsi knowledge of hip hop goes nowhere past '07.

yo does Cam need to holla at Groovey Lew or somebody, his gear has been looking
off lately. I remember he was top 5 best dressed at one point.
 
7,846
11
Joined
Jun 29, 2008
Playaz Circle is garbage.

Rocsi would get it something serious. Dudes sleeping on her.
 
2,936
13
Joined
May 14, 2005
Cam came out nervous. N' aint been on TV in years tho it seem like....

its crazy how I dont even watch BET no more, have no idea whats going on with the channel.
 
Top Bottom