Love & Hip Hop on VH1 - This Trailer WOW Monday 8 p.m.

Discussion in 'General' started by show time 96, Nov 20, 2018.

  1. show time 96

    show time 96

    22,412
    15,652
    Joined
    Apr 6, 2008


    Check the Trailer for the season this went up a notch :lol:
     
    Tony $now and mjwizkid like this.
  2. blastercombo

    blastercombo

    28,491
    15,898
    Joined
    Oct 10, 2013
    I’m always down some trash reality but this show is just way too staged/fake for me. Set spot for a show is to be interestingly annoying but believable. This show is just annoying outside of “Steebie” :lol: who’s run his course
     
  3. diego

    diego

    13,222
    5,395
    Joined
    Jun 5, 2008
    Leave it to NY to make Love and Hip Hop great again.
     
  4. tego calderon el abayarde

    tego calderon el abayarde

    3,166
    1,037
    Joined
    Jan 3, 2011
    The storylines are crazy.
     
  5. show time 96

    show time 96

    22,412
    15,652
    Joined
    Apr 6, 2008
    [​IMG]

    [​IMG]
     
  6. ctidda

    ctidda

    2,201
    723
    Joined
    Mar 14, 2013
    6768FA03-1408-4FE3-9080-BB79872DEA14.gif
    I Hate Love & Hip-Hop and those housewife shows bruh :smh:

    Bruh Juelez gotta lisp now? Outchea looking and sounding like my dude The Count from Sesame Street :smh:
     
  7. shotsrangout

    shotsrangout

    14,842
    8,537
    Joined
    Jan 30, 2013
    Imagine still watching trash like this. If you are black and still watching stuff like this then you should be ashamed. I get mindless television but **** like this is detrimental to black society.

    :emoji_fist:
     
    mossman1975, Humbled, PRIME and 3 others like this.
  8. District of Columbia

    District of Columbia formerly dcmade

    4,792
    1,054
    Joined
    Mar 18, 2013

    It really is.

    Can’t support **** like this anymore
     
  9. kingsrborn

    kingsrborn

    886
    803
    Joined
    Jun 6, 2016
    Your lying to yourself if you think ratings aren’t going to flourish off of Joe being on there alone. People are going to tune in strictly because of him.
     
    kenn5375 and calye2da like this.
  10. classic94

    classic94

    1,128
    429
    Joined
    Jul 22, 2015
    I never watched this show but I will check out this season
     
  11. kingkoopa

    kingkoopa

    15,906
    10,351
    Joined
    Aug 14, 2012
    Anymore?

    Was never about that thot opera life.
     
  12. blastercombo

    blastercombo

    28,491
    15,898
    Joined
    Oct 10, 2013
    These shows got girls embracing being an idiot too. **** that
     
    willypete and ctidda like this.
  13. District of Columbia

    District of Columbia formerly dcmade

    4,792
    1,054
    Joined
    Mar 18, 2013
    I was like 20 wen the first season premiered ...those days are long gone :lol:
     
  14. streetballer23

    streetballer23

    1,634
    194
    Joined
    Jan 25, 2003
    In for Joey and Cyn, and the comedy for Safaree
     
    calye2da likes this.
  15. show time 96

    show time 96

    22,412
    15,652
    Joined
    Apr 6, 2008
    This dude Rich dollaz
     
  16. onewearz

    onewearz

    23,457
    4,170
    Joined
    Jun 15, 2006
    in for joey :lol:
     
  17. ninjahood

    ninjahood

    61,105
    15,965
    Joined
    Aug 2, 2004
    its basically da marvel vs capcom roster of l&hh
     
    harlemtothebronx likes this.
  18. gamble

    gamble

    6,247
    5,477
    Joined
    Jan 5, 2014
    I’m too high man :lol: this looks beyond bad
     
  19. sosmoove

    sosmoove

    3,045
    483
    Joined
    May 12, 2008
    I've always rocked with Joe but I draw the line here :lol: He also discouraged people not to watch it when they mentioned it on his podcast lmao
     
  20. shogun

    shogun

    43,593
    8,427
    Joined
    Nov 25, 2009
    Didn't budden get arrested for domestic abuse a couple years back?
     
  21. Hahahaha

    Hahahaha formerly ballerific703

    41,360
    17,815
    Joined
    Dec 15, 2004
    I’m watching. Show full of fat asses and jokes. Joe and Safari always funny. Maino is my guy. Cyn and Yandy fine. Juelz drugged out.
     
    mjwizkid likes this.
  22. sosmoove

    sosmoove

    3,045
    483
    Joined
    May 12, 2008
    Apparently he lost a lot of his teeth due to his lean addiction. I had to google it my damn self to see why the hell he was sounding like that :smh: That lean ain't no joke for long term users :smh:
     
    Last edited: Nov 21, 2018
  23. harlemtothebronx

    harlemtothebronx

    36,108
    10,313
    Joined
    Dec 26, 2003
    Joe and reality TV is always money, man.

    Can't wait. **** is going to be a mess.:lol:
     
  24. seasoned vet

    seasoned vet

    8,189
    1,537
    Joined
    Jun 27, 2005
    GUUUUUURRRLLL!!!!

    FOH man.
     
  25. seasoned vet

    seasoned vet

    8,189
    1,537
    Joined
    Jun 27, 2005
    pathetic what yall let hip hop turn into

    no shame

    years from now when other cultures rekindle the realness and profit from it our culture will SWEAR it was stolen when we gave it away