**NBA FINALS THREAD - RAPTORS DEFY GRAVITY**

Discussion in 'Sports & Training' started by erupt, Apr 11, 2019.

Who Will Win it All?

Poll closed Apr 15, 2019.
  1. Warriors

    86 vote(s)
    53.4%
  2. Bucks

    27 vote(s)
    16.8%
  3. Raptors

    9 vote(s)
    5.6%
  4. Nuggets

    2 vote(s)
    1.2%
  5. Rockets

    13 vote(s)
    8.1%
  6. Sixers

    5 vote(s)
    3.1%
  7. Celtics

    6 vote(s)
    3.7%
  8. Clippers

    5 vote(s)
    3.1%
  9. Other West Team

    6 vote(s)
    3.7%
  10. Other East Team

    2 vote(s)
    1.2%
  1. Brosizzlew30.23

    Brosizzlew30.23

    693
    693
    Joined
    Feb 17, 2019
    Pat Beverley single handedly shifted the momentum in the Clips' favor.
     
    moe200069, toneboi76 and alchemist iq like this.
  2. jc619er

    jc619er

    4,187
    1,208
    Joined
    Jun 17, 2005
    This right here. He gonna be more and more frustrated with Beverley.
     
  3. moe200069

    moe200069

    9,932
    4,278
    Joined
    May 16, 2005
    this dude beverley is something else. dude took to twitter like they just won the series :lol:
     
    BIG LEEMELONE likes this.
  4. 3god

    3god

    15,747
    11,391
    Joined
    Nov 26, 2015
    Non story.
     
  5. second2nonee

    second2nonee

    9,088
    11,799
    Joined
    Jun 14, 2013


    It does. You hate to see it
     
    HOU$TON likes this.
  6. 3god

    3god

    15,747
    11,391
    Joined
    Nov 26, 2015
    :lol: wow

    I have to go to sleep after this level of nonsense. Can’t take anymore.
     
    Peep Game and wavycrocket like this.
  7. geno90221

    geno90221

    11,658
    9,047
    Joined
    Mar 20, 2017
    No Boogie either Clipps working with something now...

    It’s krazy I hated them when they had them Hollywood ninjas now I mess with this team
     
  8. Peep Game

    Peep Game

    91,833
    43,506
    Joined
    Jun 2, 2011
    Ballmer was sweating like crazy and looked like his head was gonna explode :lol: I thought he was gonna pass out during Harrell’s FTs. And KD...ehhh, can’t really explain it, just looked like he was praying Steph was gonna bail him out.
     
    3god likes this.
  9. sole searchin

    sole searchin

    3,397
    880
    Joined
    Sep 28, 2003
    21, 5, 5, and 3 on 8 shots - still getting roasted.

    But man, need 3 more games like this from Lou. Improbable but possible I guess.
     
  10. 617collector

    617collector

    9,616
    8,056
    Joined
    Feb 18, 2010
    giphy (43).gif
     
    B Sox, AEA18, shotsrangout and 2 others like this.
  11. 3god

    3god

    15,747
    11,391
    Joined
    Nov 26, 2015
    Ohh ok I thought they had interaction post game lol
     
  12. wavycrocket

    wavycrocket

    29,650
    49,567
    Joined
    Aug 11, 2012
    Weirdo...and struggles with smaller guys that get under him. Horrible coaching by Kerr...and straight passiveness by KD not getting to his spots. Yo was catching the ball 30ft from the basket and getting moved and rooted off the block by Pat Bev.

    Really fell into the BS, and Bev got into his head. He had a weird rhythm about him the entire night. Lazy careless turnovers, bad body language, etc. I really can’t read him and Kyrie. Most of the time, they’re chill, regular dudes. But when they get Moody and distant...all bets are off.

    Horrible choke job. Fully expect Steph & KD to come out on some 40pts a piece type time next game. Dray/Steph were hot at Kerr.
     
  13. drunken cow

    drunken cow

    3,454
    412
    Joined
    Jul 14, 2004
    GSW are buns. 45 free throws. At home. With KD, Curry, Klay, Draymond and y’all putting Looney and a washed Bogut on a damn pedestals, saying they can lock a capela, and they lose to a Lou Williams and Scrubs. Get out of here.








    warriors in 5
     
    storm2006, moe200069 and freeze like this.
  14. waukeganwill

    waukeganwill

    550
    403
    Joined
    Jun 23, 2013
    Lmao wow....this is embarrassing
     
  15. second2nonee

    second2nonee

    9,088
    11,799
    Joined
    Jun 14, 2013
    Y'all gon win in 5, but we all thought it'd be a sweep. We getting these jokes off :lol:
     
    B Sox, JD617, amitt5504 and 6 others like this.
  16. freeze

    freeze

    42,567
    30,235
    Joined
    Jan 5, 2011
    Warriors think it's a torn quad but hoping for a strain. But Kerr said it's significant and will be out a while
     
  17. Benny Hinn

    Benny Hinn

    8,758
    4,733
    Joined
    Dec 19, 2013
    Dubs choke
    Dodgers walk off

    Great night in LA :pimp:
     
    lawdog1 likes this.
  18. moe200069

    moe200069

    9,932
    4,278
    Joined
    May 16, 2005
    that Lou/Harrell PnR is filthy. warriors need to stop trying to have klay/iggy go over the top. instead just let the defender roll under the screen. no point in trying to go over it since lou's using that split second to create enough space to get to the lane. at that point, he's attacking the basket looking to draw contact or dish it to harrell right in stride. like **** it, give lou that jumper and see if he can beat you from the perimeter/midrange. i could live with that rather than seeing him get harrell involved and warriors in foul trouble.
     
  19. gordyloc

    gordyloc

    3,990
    1,408
    Joined
    Apr 23, 2016
    Going at least 6 now. Clips getting one at staples.
     
  20. MVP

    MVP

    62,267
    34,511
    Joined
    Feb 29, 2008


    They not winning the chip
     
  21. Nike Jordan

    Nike Jordan

    16,963
    25,876
    Joined
    Jun 28, 2002
    Oh, you're a Clippers fan now? :lol:
     
  22. Humbled

    Humbled formerly whatslosinlike

    15,718
    2,207
    Joined
    Aug 4, 2010
    Cousins with a torn quad? :nerd:

    Dubs might not get out the west
     
  23. letsgetit22

    letsgetit22

    4,407
    767
    Joined
    Mar 26, 2009
    I get your point. But Trezl a scrub? That boy was almost perfect on the night. Also... Trezl >>> Draymond >D
     
    hardens beard likes this.
  24. FreshLeeLA

    FreshLeeLA

    1,720
    551
    Joined
    Apr 23, 2015
    Cousins going to be missing the bag two seasons in a row now due to late season injuries.

    Can’t see a team giving him a big contract after this injury.
     
  25. NipseyRustle

    NipseyRustle

    7,449
    10,915
    Joined
    Dec 27, 2011
    Bet LeBron wishes he was a clipper now
     
    Melanin_manson likes this.