**NBA OFFSEASON THREAD - WE BYKE**

Discussion in 'Sports & Training' started by erupt, Oct 12, 2018.

  1. Warriors

    51.7%
  2. Rockets

    4.4%
  3. Celtics

    13.9%
  4. Sixers

    5.0%
  5. Raptors

    2.8%
  6. Lakers

    15.6%
  7. The Field

    5.6%
  8. Cavaliers

    1.1%
  1. Upptempo

    Upptempo

    2,433
    2,542
    Joined
    Aug 24, 2017
    Do y’all even read these articles or just read the headlines lol. I don’t even mess with Bron like that but the article clearly states the issue with Davis taking 23 is that nike doesn’t wanna lose money on all the Lebron 23 lakers jerseys already made. They also don’t wanna piss off the fans who copped a Lebron jersey a month ago and now it’s outdated
     
  2. Whoever made this should be fired honestly.
     
    freakydestroyer likes this.
  3. :rofl: “Out of consideration to the fans” **** Nike :rofl:
    I ain’t buying those lame tear away jerseys.

    Nike could afford to eat those costs. :nerd:
     
  4. zube42

    zube42

    17,148
    6,292
    Joined
    Jan 9, 2006
    Even Kobe and Pau makes more sense
     
  5. nflowshoe

    nflowshoe

    4,042
    1,806
    Joined
    Dec 7, 2006
    :rofl:So MJ didn’t care about anything when he switched from 45 to 23!
     
  6. drewsone

    drewsone

    15,584
    5,926
    Joined
    Sep 12, 2011
    FE8C85D3-BED5-48DC-B8D4-6E27203C50AB.png Yeah idk why Nike don’t just let them switch lol

    For those that didn’t read the article
     
    Upptempo likes this.
  7. wavycrocket

    wavycrocket

    30,019
    51,071
    Joined
    Aug 11, 2012
    Bron might keep that 23 when this season goes off the rails...and AD doesn’t re-sign :nerd:
     
  8. lawdog1

    lawdog1

    28,364
    13,017
    Joined
    Sep 15, 2000
    Pau won MVP?

    Y’all really not paying attention to how they came up with those pairs of player...
     
    Kingof402 likes this.
  9. I thought losing in 6 with a depleted roster elevates your legacy. I guess were all lied to in 2015. Wild
     
  10. goldmember

    goldmember

    9,929
    2,262
    Joined
    Sep 30, 2008
    What? FOH Nike :lol:
     


  11. Dumb af, people either not gonna wanna buy Bron OR Davis jerseys cause they know it’ll change, or they do buy and know theyll be upset in a year cause it’ll change.

    Just do it now. :lol:
     
  12. If you could read it says “MVP Duo” when did Pau win MVP?
     
  13. EASY. CP because he's made $220M through this past season vs Lowry's $125M. That ring ain't worth it.
     
  14. post the ingram one too. cp0rings got two piece :rofl:
     
  15. no way cp0rings going to the lakers unless they waive rondo
     
  16. Hold up, people say CP3 is a for sure HOFer?

    Eh, why?
     
  17. drewsone

    drewsone

    15,584
    5,926
    Joined
    Sep 12, 2011
    They’re trying to maximize or whatever but I think ultimately there costing themselves profit
     
  18. hell nah. he aint even a superstar
     
    lamekilla likes this.
  19. spacedoodoo

    spacedoodoo

    21,298
    12,540
    Joined
    Feb 24, 2013
    Must’ve started watching the nba in 2015
     
    art vandelay and whitemamba27 like this.
  20. You're nuts if you don't think CP3 is a HOFer
     
  21. I'll never say a bad thing about Lowry after the way he went off in game 6. He's good in my hood :pimp:
     
  22. AD is a BA for even needing #23. Wear #22 BA
     
  23. Mitch Richmond is in :lol:
     
    Mister Meaner likes this.
  24. spacedoodoo

    spacedoodoo

    21,298
    12,540
    Joined
    Feb 24, 2013
    A PG that’s gonna finish top 5 all time in assists and steals isn’t a HOFer?

    Never change NT :lol:
     
    vaphenom06, RIP Screw, AEA18 and 5 others like this.