Nike Hyperdunk is on NikeiD

Discussion in 'Nike' started by jeffgdula, Feb 23, 2009.

  1. jeffgdula

    jeffgdula

    1,562
    23
    Joined
    May 30, 2006
    can't customize it yet but it is there for $140 right now.
     
  2. young halo

    young halo

    7,584
    523
    Joined
    Mar 9, 2001
    they're a lil too late imo
     
  3. bp the owner

    bp the owner

    1,287
    11
    Joined
    Dec 13, 2005
    clear sole [​IMG] , hmmmm.

    but i agree, hyperdunk hype has died down.
     
  4. zju

    zju

    65
    10
    Joined
    Jan 19, 2006
    Wow, this is great!!!
     
  5. freshair

    freshair

    352
    10
    Joined
    Feb 10, 2009
    finally...[​IMG]

    fk a kobe iv.. this is what ive been waitin on
     
  6. v1nsanity3

    v1nsanity3

    1,815
    31
    Joined
    May 9, 2005
    ^
    I don't care lol.
    I'm in for one pair (depending on options)
    I love me the womanly Patent leather!
     
  7. never wear them

    never wear them

    11,227
    109
    Joined
    May 8, 2006
     
  8. l knicks fresh knick l

    l knicks fresh knick l

    14,280
    569
    Joined
    Oct 6, 2008
    wow had a feelin they might do it... and wow...

    hopeully they get it right
     
  9. sheryaryo

    sheryaryo

    1,047
    11
    Joined
    May 31, 2007
    they have men's hyperdunks and unisex too.
     
  10. nikeholic23

    nikeholic23

    1,434
    21
    Joined
    Feb 14, 2003
    WOW. This could be trouble for me...
     
  11. caliboitoy417

    caliboitoy417

    214
    10
    Joined
    Jul 19, 2006
    Dang it..They are unavailable right now. I cant even design a pair ..thats sux..i guess i'll wait till tomorrow
     
  12. ai39theanswer

    ai39theanswer

    403
    13
    Joined
    Oct 16, 2005
    I would get them but I'm not in need for a 2nd pair. I have the blackouts.
    I think I'll wait for the Hyperlites.
     
  13. sallymander

    sallymander

    115
    10
    Joined
    Dec 24, 2008
    Just when I didn't wanna spend anymore money on shoes this month... Nike is killing my pockets this past few months.
     
  14. changstae

    changstae

    141
    10
    Joined
    Sep 7, 2006
    same here
     
  15. sidepain

    sidepain

    27
    10
    Joined
    Nov 19, 2008
    hmm i wonder what the options will be..
     
  16. igotthatfire247

    igotthatfire247

    1,870
    10
    Joined
    Sep 12, 2008
    Meh. Too little, too late, for me.

    I've already budgeted the next 6 months for retros. [​IMG]

    Thanks for the heads up, though!
     
  17. kid lebron

    kid lebron

    2,400
    300
    Joined
    Feb 24, 2007
    thats stupid, 140 for a 110 shoe (HD) and 140 for a 120 shoe (KBIV) better be better
     
  18. kid lebron

    kid lebron

    2,400
    300
    Joined
    Feb 24, 2007
    i dont see it, link please?
     
  19. mister916

    mister916

    16,374
    128
    Joined
    Mar 25, 2007
    I don't see them [​IMG]
     
  20. jeffgdula

    jeffgdula

    1,562
    23
    Joined
    May 30, 2006
    they took them down.

    I screencapped it though for those who don't believe.

    [​IMG]
     
  21. mister916

    mister916

    16,374
    128
    Joined
    Mar 25, 2007
    ^thank you. I'm glad I passed on those Jumpman Pros.
     
  22. rck2sactown

    rck2sactown Banned

    28,905
    1,518
    Joined
    Dec 31, 2005
    i would [​IMG] too if i bought any retroes this year [​IMG]
     
  23. kid lebron

    kid lebron

    2,400
    300
    Joined
    Feb 24, 2007
    wow options look great...gonna return my kobes now...
     
  24. kh42the

    kh42the

    14
    10
    Joined
    Feb 14, 2005
    When will these actually be up to design and purchase? I was going to order a pair of kobe ivs tonight but now I have to see what options are available
     
  25. cincybcats22

    cincybcats22

    3,497
    13
    Joined
    Oct 20, 2001
    How did you see the options?