Nike NBA Apparel and Jersey Thread: 2017-18 NBA Season Takeover

Discussion in 'Nike' started by stillin729, Jul 5, 2017.

  1. downyboy

    downyboy

    10,558
    3,388
    Joined
    Nov 19, 2000
    one reason might be that you'll be able to find those jerseys on discount once traded
     
  2. kenny powders

    kenny powders

    709
    900
    Joined
    May 5, 2016
    Haven’t decided if I’m gonna return my porzingis city authentic yet. I really like the jersey and know I won’t be able to get a different player in that style.
     
    gwizzle likes this.
  3. gwizzle

    gwizzle

    4,680
    5,538
    Joined
    Mar 31, 2016
    Keeping mine, it’s so dope
     
    kenny powders likes this.
  4. datsevil2

    datsevil2

    3,020
    2,584
    Joined
    Aug 7, 2012
    Any word on ID’ing the All Star Jersey? Want to make a dirk before it’s said and done
     
    gwizzle likes this.
  5. gwizzle

    gwizzle

    4,680
    5,538
    Joined
    Mar 31, 2016
    They took some ASG authentics off of fanatics... so annoying, no harden anymore
     
  6. BMagni

    BMagni

    252
    129
    Joined
    Jan 3, 2019
    Stores clear them but prices go up.
     
    tupac003 likes this.
  7. floodarea

    floodarea

    13,356
    9,545
    Joined
    Apr 14, 2016
    **** Porzingis

    Return that ****
     
    chenks likes this.
  8. drisk34

    drisk34

    13,370
    6,888
    Joined
    Aug 16, 2014
    :rofl:
     
  9. likeaboss2

    likeaboss2

    972
    1,100
    Joined
    May 15, 2013
    Depends on the player and what he did.

    Kristaps knicks jersey wont be sought after (but if you have that NYFD jersey, i can see that being cool to hold onto)

    AD Pelicans will be somewhat in demand
     
  10. BMagni

    BMagni

    252
    129
    Joined
    Jan 3, 2019
    Or who the player is, Wade Cavs jerseys are sought.
     
  11. mrswagtastic

    mrswagtastic

    8,213
    3,658
    Joined
    Aug 23, 2010
    Do the city swingman shorts fit the same as any other Nike b-ball shorts?
     
  12. superstarlord

    superstarlord

    9,341
    7,931
    Joined
    Aug 22, 2014
    Yea I've gone size Medium across the board and haven't had any sizing issues.
     
    mrswagtastic likes this.
  13. jaypesoz

    jaypesoz

    16,661
    9,750
    Joined
    Feb 15, 2007
    It's on a player by player basis and is always a gamble. Maybe a Kuzma Lakers may be cool one day, maybe even Ball but nobody's gonna pay anything significant for a Lakers Ingram or a Knicks Porgz. Get your money back while you can.
     
  14. aron710

    aron710

    1,418
    974
    Joined
    Jul 17, 2010
    If you got any of the baby lakers city authentic jerseys from last season, I think they’ll hold value later down the road.

     
  15. noblekane

    noblekane

    62,556
    19,447
    Joined
    Mar 1, 2000
    i think they do but i shoulda went with a large instead of an xl i dont like long shorts

    im 6 ft 5 by the way
     
    mrswagtastic likes this.
  16. ill4eva

    ill4eva

    1,285
    783
    Joined
    Sep 6, 2000
    Hey guys, are there any Lakers AD jerseys available yet? Asking for a friend. :lol::lol::lol:
     
  17. aron710

    aron710

    1,418
    974
    Joined
    Jul 17, 2010
    Nope because LeBron is wearing his number :tongue:

     
  18. zrno

    zrno

    209
    265
    Joined
    Apr 5, 2017
    They’ll get Anthony.. Carmelo Anthony that is
     
    BMagni likes this.
  19. ill4eva

    ill4eva

    1,285
    783
    Joined
    Sep 6, 2000
    [​IMG]
     
    dgar08 and drisk34 like this.
  20. yrok1986

    yrok1986

    783
    877
    Joined
    Aug 26, 2016
    Anybody see Blake Griffin All Star jerseys being sold anywhere?
     
  21. Bert.

    Bert. formerly zyzz

    85,215
    22,004
    Joined
    Oct 25, 2010
    did you check Pistons team store? the actual arena store? if not I would assume they will have em up soon

    https://pistonslockerroomstore.com/
     
  22. yrok1986

    yrok1986

    783
    877
    Joined
    Aug 26, 2016
    Yeah they're not on the site. I'll be at the game tomorrow and I'll check but our store is trash. They didn't have Drummond All Star jerseys last year either.
     
  23. Bert.

    Bert. formerly zyzz

    85,215
    22,004
    Joined
    Oct 25, 2010
    damn :lol:

    best of luck bro, if I see something ill let you know but seems like you're on top of it
     
    yrok1986 likes this.
  24. D_eezus

    D_eezus formerly zombifed nach0

    10,558
    5,495
    Joined
    Feb 22, 2013
    We still got time. :wink:

    Authentics with Bron took like 6 months
     
  25. gwizzle

    gwizzle

    4,680
    5,538
    Joined
    Mar 31, 2016
    So who is wearing what color? #teamlebron and it’s not even close lol