Nike PG 3 - OUT NOW - Price: $110-$120, NIKEID $130

Discussion in 'Nike' started by thapointguy, Dec 24, 2018.

  1. GrizzlyAnimal

    GrizzlyAnimal

    71,093
    68,568
    Joined
    Apr 22, 2012
    Kids pair dropping in may info via sneaker reporter
    [​IMG]
     
    brian blades and Fozzy Badfeet like this.
  2. therefill

    therefill

    6,913
    6,027
    Joined
    Jun 21, 2015
    Dope color. Wonder why kids size only.
     
  3. D_eezus

    D_eezus formerly zombifed nach0

    9,447
    4,184
    Joined
    Feb 22, 2013
    “Gone Fishing”....this is gonna age sooo well :lol:
     
    Declan likes this.
  4. tigo0240

    tigo0240

    8,802
    7,289
    Joined
    Aug 23, 2013
    Man I wish they had put that bass on the ASGs.
     
  5. Bert.

    Bert. formerly zyzz

    83,921
    20,226
    Joined
    Oct 25, 2010
    id cop those mints in a mens size
     
  6. thapointguy

    thapointguy

    35,962
    15,656
    Joined
    Jan 31, 2002
    Shoe Palace no longer has them on their site. Was gonna make a similar one on nikeid but with different colored swoosh and liner so I don't mind them being boring. Can beat a pair of these now. Still going to cop the Mamba.
    20190410_164446.jpg
     
    junjdm, jaynev, MoneyAmeer and 4 others like this.
  7. gwizzle

    gwizzle

    4,021
    4,439
    Joined
    Mar 31, 2016
    How did I miss these... hope they drop again!

    That iridescent :pimp:
     
  8. jaynev

    jaynev

    9,193
    7,374
    Joined
    Jan 11, 2016
    I dig. Would’ve copped if I don’t just make a black based ID
     
  9. k i n g x b

    k i n g x b

    1,403
    221
    Joined
    Jun 19, 2007
    Dang aint no one copped?
    They really clean n the nostalgia of the kobe 8 sulfur is there...

    Gona the cop the kyrie too later...
     
  10. Blue Mamba

    Blue Mamba

    20,124
    23,291
    Joined
    Jun 8, 2014
    They’re a bad imitation of the sulfurs imo
     
    therefill, Declan and Bert. like this.
  11. tigo0240

    tigo0240

    8,802
    7,289
    Joined
    Aug 23, 2013
    I still have the sulfur 8s DS, I'm good
     
  12. thapointguy

    thapointguy

    35,962
    15,656
    Joined
    Jan 31, 2002
    They don't resemble the Sulfur other than the colors. Just need to buy acetone and remove the zip code before posting pics.
     
  13. Bert.

    Bert. formerly zyzz

    83,921
    20,226
    Joined
    Oct 25, 2010
    walked in my HOH and they had BHM on the shelf, I didn't ask sizes I'm an idiot :smh:

    kinda hoping they can go on discount soon and use a coupon? first time seeing in person. want em
     
  14. 08kx250f

    08kx250f

    2,127
    1,033
    Joined
    Apr 23, 2015
    PG3 vs Kyrie 5 for ball?
     
  15. Declan

    Declan

    36
    44
    Joined
    Mar 22, 2019
    General concensus seems to be pg3.
     
    08kx250f likes this.
  16. tigo0240

    tigo0240

    8,802
    7,289
    Joined
    Aug 23, 2013
    Overwhelmingly bad reviews for the Kyrie 5 traction. So even though the PG3 looks and feels cheap, it does the job better (as said by hoopers).
     
    Declan and 08kx250f like this.
  17. jaynev

    jaynev

    9,193
    7,374
    Joined
    Jan 11, 2016
    After playing 2-3 hours in PG3 they’re breaking in yeah but feel like I need to re-tie between games.
     
    Last edited: Apr 14, 2019 at 9:14 PM
  18. 08kx250f

    08kx250f

    2,127
    1,033
    Joined
    Apr 23, 2015
    Replace?
     
  19. GrizzlyAnimal

    GrizzlyAnimal

    71,093
    68,568
    Joined
    Apr 22, 2012
    drop those orange ones
     
  20. Blue Mamba

    Blue Mamba

    20,124
    23,291
    Joined
    Jun 8, 2014
     
    GrizzlyAnimal likes this.
  21. GrizzlyAnimal

    GrizzlyAnimal

    71,093
    68,568
    Joined
    Apr 22, 2012
    Not those orange ones lol
     
    Declan likes this.
  22. MoneyAmeer

    MoneyAmeer formerly mrlbjjdkb

    2,008
    609
    Joined
    Nov 27, 2013
    Those are hard
     
  23. jaynev

    jaynev

    9,193
    7,374
    Joined
    Jan 11, 2016
    Re-tie. Typo for relace haha. Feel like I haven’t got that set it and forget it fit yet.
     
  24. jaynev

    jaynev

    9,193
    7,374
    Joined
    Jan 11, 2016
    PG hurt now huh? Sucks.