NoVA Cheesecake Factory was like a sneaker release...but w/o shoes

Discussion in 'General' started by jjs07, Dec 6, 2018.

  1. blastercombo

    blastercombo

    28,593
    16,050
    Joined
    Oct 10, 2013
    You’ll have the cops called on you 10 times so ....... I wouldn’t do it
     
  2. 23kidd

    23kidd

    8,672
    2,138
    Joined
    Mar 18, 2007
    But yall camped out for shoes....
     
  3. jjs07

    jjs07

    19,130
    11,192
    Joined
    Jul 18, 2012
    I could be wrong, but I think it's the only chain restaurant in that area :lol:

    I only hit up CF for the cheesecake...to go only :lol: , but the lines at the clarendon location are insane.
     
  4. lamekilla

    lamekilla

    27,562
    14,607
    Joined
    Sep 23, 2012
    Real talk, I’m willing to throw hands for the lemon raspberry cheesecake. That **** is so good I’m willing to wrestle a bear for it and I’d win easily.
     
    boxybrown and youngbillrussel like this.
  5. blastercombo

    blastercombo

    28,593
    16,050
    Joined
    Oct 10, 2013
    Lol right? Y’all camp for shoes based on an old mans jacket he wore on draft day 1984 to potentially make 70 bucks but this is too much?
     
  6. blackintellect

    blackintellect

    4,547
    2,715
    Joined
    Aug 22, 2012
    American Consumerism.
     
  7. shotsrangout

    shotsrangout

    14,891
    8,591
    Joined
    Jan 30, 2013
    No one would wanna touch you. You the same dude that says he washes his face with urine. Yeah you would be good in any hood.
     
  8. ahat20

    ahat20

    22,452
    26,662
    Joined
    Mar 19, 2013
    "Piss face coming! Piss face coming y'all!"
     
  9. Bert.

    Bert. formerly zyzz

    82,201
    18,540
    Joined
    Oct 25, 2010
    cheesecake from CF aint even good tho

    overpriced AF and trust me I love cheesecake
     
  10. Nereyda Vuelve Por Dios

    Nereyda Vuelve Por Dios formerly DONRE

    1,838
    1,242
    Joined
    Jul 23, 2012
    Cheesecake trash. The low-rung dessert on the totem pole of sweetness. Much less from CF.
     
    D.Josey and shotsrangout like this.
  11. WASPS ANDD ASPS

    WASPS ANDD ASPS

    3,210
    1,284
    Joined
    Sep 21, 2012
    "No chicken?...Or they just outta chicken?"


    :lol:
     
  12. kickvicisous

    kickvicisous

    5,013
    5,014
    Joined
    Aug 22, 2012
    Beat me to it
     
  13. alchemist iq

    alchemist iq

    17,529
    11,928
    Joined
    May 13, 2008
    Brooklyn nites/nyc headS know the real deal,
    My mom loves this stuff, we buy it for her every bday or mothers day.
    Juniors>*
    It taste even better if you walk for it.
    [​IMG]
     
  14. Stakeholder

    Stakeholder

    197
    341
    Joined
    Feb 19, 2018
    dont blame them. people line up all the time for GT cupcakes and such, just good food.
     
    Last edited: Dec 6, 2018
  15. dcallamerican

    dcallamerican

    88,082
    33,258
    Joined
    Oct 14, 2001
    Call it what you want Bible Boy.

    Waiting in line for a $6 item, just pay for it. Stupid tradeOff.

    But people like you are why Black Friday exists.

    Don't let me get on you making your nephew grab that 54" Westinghouse and nearly breaking his collarbone because you didn't have balls enough to fight for it yourself.

    Don't throw stones man
     
  16. youngthundercat

    youngthundercat

    7,884
    4,907
    Joined
    Nov 5, 2015
    I really had some epic times on the pike during the summer.
     
  17. Top Boy

    Top Boy formerly jay patt

    8,006
    4,636
    Joined
    Feb 5, 2013
    I'd hit up 23andme before that fam, the only people i've seen wrestle a bear and come out with a W are Russians and they have a general disdain for life

    :rofl::rofl:
     
    numbah1grimey likes this.
  18. Bend_The_Knee

    Bend_The_Knee formerly gotholesinmysocks

    42,105
    7,589
    Joined
    Apr 12, 2008

    He's from Maryland, though.
     
  19. Bend_The_Knee

    Bend_The_Knee formerly gotholesinmysocks

    42,105
    7,589
    Joined
    Apr 12, 2008

    You go ahead and continue to make stories, Farrakhan Jr.
     
    dcallamerican likes this.
  20. shotsrangout

    shotsrangout

    14,891
    8,591
    Joined
    Jan 30, 2013
    **** is wild trash and everyone around me loves it
     
    numbah1grimey and D.Josey like this.
  21. shotsrangout

    shotsrangout

    14,891
    8,591
    Joined
    Jan 30, 2013
    I swear dc is funny as hell when he wants to be :rofl:
     
  22. freshpairs

    freshpairs

    3,810
    982
    Joined
    Aug 1, 2012
    The snickers cheesecake >
     
  23. superblytrife

    superblytrife

    14,877
    7,315
    Joined
    Mar 21, 2002
    lmao!

    Cats were TIGHT! :lol: :lol:
     
  24. lamekilla

    lamekilla

    27,562
    14,607
    Joined
    Sep 23, 2012
    100% African over here. Warriors is in my blood. That bear would get put in a headlock so quick. Show Leo how it’s done.
     
  25. stuntman mike

    stuntman mike

    11,996
    6,997
    Joined
    Aug 6, 2007
    dc going IN! :rofl:
     
    ahat20 likes this.