OFFICIAL kanYe West x G.O.O.D. Music Thread - KANYE WEST YANDHI??? - THRONE2???

Discussion in 'Music' started by ihust1e, Oct 19, 2011.

  1. |A-Man|

    |A-Man| formerly atgd7154xbbxmz

    17,516
    2,064
    Joined
    Jan 5, 2011
    He singing with autotune is just as trash as his regular singing.

    Problem is he's really trying to sing instead of crooning like most rappers who want to harmonize do.
     
  2. dangerousg

    dangerousg

    17,705
    14,902
    Joined
    Jan 18, 2009
    @ihust1e you staying up for the live stream?
     
  3. ihust1e

    ihust1e

    34,694
    27,963
    Joined
    Feb 3, 2008
    nah thats 2 AM for me. going to bed now
     
    dangerousg likes this.
  4. sonunox34

    sonunox34

    2,862
    340
    Joined
    Jan 6, 2003
    He has to be really dumb to have not realized he was being played from Day 1 with the Trump/Charlie Kirk type dudes.
     
  5. ohwussup

    ohwussup

    4,685
    2,898
    Joined
    Jul 18, 2012
    live stream?
     
  6. GrizzlyAnimal

    GrizzlyAnimal

    72,163
    71,356
    Joined
    Apr 22, 2012
    I have no clue lol
     
  7. dangerousg

    dangerousg

    17,705
    14,902
    Joined
    Jan 18, 2009
    Omg Kanye literally forgot his entire Fire verse lmao
     
  8. dangerousg

    dangerousg

    17,705
    14,902
    Joined
    Jan 18, 2009
     
    GrizzlyAnimal likes this.
  9. vtotheinay

    vtotheinay

    5,568
    2,672
    Joined
    Mar 6, 2005
    and reborn :rofl:
     
  10. gregory house

    gregory house

    2,839
    86
    Joined
    Mar 23, 2006
    Ye is washed :lol: :smh:
     
  11. dangerousg

    dangerousg

    17,705
    14,902
    Joined
    Jan 18, 2009
    Yoooooo WELCOME TO HEARTBREAK
     
  12. dangerousg

    dangerousg

    17,705
    14,902
    Joined
    Jan 18, 2009
    Cudi montage was a disgrace smh :lol:
     
    vtotheinay likes this.
  13. dangerousg

    dangerousg

    17,705
    14,902
    Joined
    Jan 18, 2009
    This 808s section is great though.

    Kanye needs some water :lol:
     
  14. broncos19dm

    broncos19dm

    17,334
    8,658
    Joined
    Aug 6, 2012
    Absolutely need a KSG tour
     
  15. broncos19dm

    broncos19dm

    17,334
    8,658
    Joined
    Aug 6, 2012
     
  16. stopcappin

    stopcappin

    7,255
    4,693
    Joined
    Sep 6, 2006
    Ye gotta get that breath control / memory right before the next tour for sure lol
     
  17. brivera716

    brivera716

    635
    368
    Joined
    Jul 25, 2012
    Glad to see Kanye with so much energy but how is he so lazy when it comes to remembering lyrics these days?

    He used to be the best live act out
     
    dlwlrma likes this.
  18. tay1

    tay1

    31,764
    18,492
    Joined
    Aug 6, 2012
    It's been like 2 years now since he performed on your. It's not really surprising.
     
  19. GrizzlyAnimal

    GrizzlyAnimal

    72,163
    71,356
    Joined
    Apr 22, 2012
    Lol
     
  20. kanyeezy411

    kanyeezy411

    7,897
    2,090
    Joined
    Dec 7, 2014
    Only saw a few videos so far, but Cudi and Ye look super happy.
    That Ghost Town performance :pimp::pimp::pimp:
    And Pursuit of Happiness with Cudi calling him "big bro" :smokin

    would love to see a tour happening
     
  21. dangerousg

    dangerousg

    17,705
    14,902
    Joined
    Jan 18, 2009
     
  22. GrizzlyAnimal

    GrizzlyAnimal

    72,163
    71,356
    Joined
    Apr 22, 2012
    [​IMG]
     
  23. cragmatic

    cragmatic

    12,170
    2,049
    Joined
    May 15, 2002
    Kanye messed up a few verses pretty bad but he nailed a few for the most part. Being at that show was special.
     
    Last edited: Nov 12, 2018
    str8drop likes this.
  24. |A-Man|

    |A-Man| formerly atgd7154xbbxmz

    17,516
    2,064
    Joined
    Jan 5, 2011
    Harder to remember lyrics you don't write.
     
  25. cragmatic

    cragmatic

    12,170
    2,049
    Joined
    May 15, 2002
    Last night was epic, I’m getting too old to camp out at stages though.
    59B7E22C-CDB3-4CF9-B41E-E008C34B22C5.jpeg

    320190F3-28D3-4BC3-8D64-D4881E9802BB.jpeg
     
    iamdef, angels47, calye2da and 3 others like this.