OFFICIAL NBA 2K20 Thread || Available Now

Discussion in 'General' started by T0INE, Jul 24, 2019.

  1. name still blank, still getting no rep progress after whatever that update was, also got hit with the negative badge progress after a drill
     
    salacious crumb likes this.
  2. salacious crumb

    salacious crumb

    13,430
    15,554
    Joined
    Dec 18, 2015
    No lies. I already seen a 94 glass cleaner.

    Same here. Got punished for doing a drill. I don’t even know what the update did and I looked it up online to see what they “fixed”.
     
  3. xxpizzo

    xxpizzo

    12,852
    6,382
    Joined
    Aug 7, 2012
    Lol i just played a 97 Glass Cleaner in 3v3 pro-am
     
    salacious crumb likes this.
  4. salacious crumb

    salacious crumb

    13,430
    15,554
    Joined
    Dec 18, 2015
    Damn! I guess you can probably get to 99 with little to no badges. Lol.

    It’s gonna be a grind to get the badges, as the mypoints was last year.
     
  5. dcallamerican

    dcallamerican

    101,188
    50,412
    Joined
    Oct 14, 2001
  6. michaeln30

    michaeln30

    2,289
    2,872
    Joined
    Apr 16, 2014
    I don't blame him...Twitter is full of 15 year old kids who idolize Swante and Steezo who moaned and complained they couldn't do 50 momentum crosses and spin back 8 feet behind the 3pt line to green a three. Then they touched a game in which the gameplay was originally perfect. It has to be hard as a dev to put work into a product to make it resemble basketball only for people who've cleary never touched a ball or hooped in their life to wine until its broken not even a week into launch.
     
  7. xxpizzo

    xxpizzo

    12,852
    6,382
    Joined
    Aug 7, 2012


    Slow move i hit this dude with lol

    ItZMePiZzO23_NBA2K20_20190911_04-23-59.png
    squad i went up against last night in rec center.. dudes deff be out here grinding lol 98s :wow:
     
    Last edited: Sep 11, 2019 at 5:18 PM
  8. michaeln30

    michaeln30

    2,289
    2,872
    Joined
    Apr 16, 2014
    I hit 91 and All Star 1 opening weekend..because of the Hurricane schools were closed so I didn't have to go to work Thur-Friday. Back to my regular schedule in the classroom in addition to open house last night and now I'm behind lmao. Going to try to hit 95 this weekend, just to keep pace....at least im 30-0 in the rec.
     
  9. dcallamerican

    dcallamerican

    101,188
    50,412
    Joined
    Oct 14, 2001
    :rofl: That was good
     
    xxpizzo likes this.
  10. im not sure how myplayer won DPOY in his 2nd year, he only averaged 4 rpg, 2spg, 1bpg
     
  11. goledensilence

    goledensilence

    5,210
    3,034
    Joined
    Mar 13, 2014
    Doesn't seem like it's that hard to rank up through MyCareer this year. I'm only played around 5-10 games and I'm close to an 87. I also have 3 badges unlocked with two more close to being unlocked. Will post a screenshot of my player later today.
     
  12. korben dallas

    korben dallas

    299
    744
    Joined
    Nov 16, 2016
    Why is it so hard to get around defenders in my career? Any of yall have some tips for this?
     
  13. max out handle and speed?
     
  14. greatabyss43

    greatabyss43

    2,881
    1,802
    Joined
    Sep 2, 2009
    how long does it take you to work out with the shooting coach, Brickley??
     
  15. xxpizzo

    xxpizzo

    12,852
    6,382
    Joined
    Aug 7, 2012
    around mid December i keep reading/hearing
     
  16. dcallamerican

    dcallamerican

    101,188
    50,412
    Joined
    Oct 14, 2001
    How much time have you spent in the lab trying to achievd IsoMotion?
     
  17. korben dallas

    korben dallas

    299
    744
    Joined
    Nov 16, 2016
    Honestly dont even know what that is lol

    Care to enlighten me?
     
  18. dcallamerican

    dcallamerican

    101,188
    50,412
    Joined
    Oct 14, 2001
    How much time have you spent doing the ball-handling drills, tutorials, or just doing freestyle dribbling in practice mode?
     
  19. greatabyss43

    greatabyss43

    2,881
    1,802
    Joined
    Sep 2, 2009
    hope thats the case. Im at the end of Nov now
     
  20. korben dallas

    korben dallas

    299
    744
    Joined
    Nov 16, 2016
    I just started this my career so I haven’t done any of those at all. Where do I go to do them? The neighborhood?
     
  21. is deadeye the best shooting badge?
     
  22. dcallamerican

    dcallamerican

    101,188
    50,412
    Joined
    Oct 14, 2001
    Go to practice mode in the main menus.

    Get better at ball handling.
     
  23. salacious crumb

    salacious crumb

    13,430
    15,554
    Joined
    Dec 18, 2015
    I’m gonna go work quick draw. Some dude I played against had it to gold and he was hard to defend. Especially off the screen.
     
  24. xxpizzo

    xxpizzo

    12,852
    6,382
    Joined
    Aug 7, 2012
    holy

    xbox has a 38GB update wtf

    must be the rest of the game lol ofcourse no patch notes to be found.. only company that dont keeo their costumers updated
     
    Last edited: Sep 13, 2019 at 9:54 PM
  25. Smh get off work with the intention of playing 2k just to see a 38 GB update needs to be installed. I’m scared to see what all this fixes.