Featured Official Travis Scott x Jordan 4 Thread ...

Discussion in 'Jordan Brand' started by noir., Feb 11, 2018.

  1. noir.

    noir.

    583
    536
    Joined
    Nov 17, 2017
    first looks @ the travis scott x jordan 4's .. kylie with an early pair, slated for release may 2018...stay tuned. tss.jpg tss22.jpg tss33.jpg tsss.jpg
     
    ZOMBAVELI THE DON likes this.
  2. bryceson

    bryceson

    492
    216
    Joined
    Mar 27, 2017
    Released at Adriana Sahar Pop-up.
     
  3. killaking

    killaking

    943
    464
    Joined
    Dec 15, 2013
    Since this has nike air on the back and its not an OG retro will we get bred IV soon :emoji_eyes:
     
  4. lamekilla

    lamekilla

    24,714
    11,017
    Joined
    Sep 23, 2012
    Why is Travis Scott of all people getting an Air Jordan?
     
    triggamane, ogteddie, a100o and 4 others like this.
  5. drewswish

    drewswish

    4,370
    4,977
    Joined
    Feb 22, 2013
    well if macklemore has PEs and aleali may got one then :lol:
     
    Koncrete Kickz likes this.
  6. bryceson

    bryceson

    492
    216
    Joined
    Mar 27, 2017
    His AF1's sold well and Travis is easily marketed to the younger generation.
     
  7. show time 96

    show time 96

    20,509
    10,262
    Joined
    Apr 6, 2008
    OP EARLY

    Seriously why not who cares :lol:

    People jump on JB for lack of new good ideas for years so keep it status quo ?
     
    ineedacape likes this.
  8. noir.

    noir.

    583
    536
    Joined
    Nov 17, 2017
    not to derail the thread, but she's mad fine btw...
     
  9. noir.

    noir.

    583
    536
    Joined
    Nov 17, 2017
    i mean, i think travis scott is more deserving of a jordan than justin timberlake if we're gonna keep it real, one is a washed up culture vulture & the other is in a place where he works to constantly shift the culture forward & has a crazy cult following, aaaaaaaaaaand is a tastemaker ...whatever that word entails, lol.
     
  10. beedee

    beedee

    682
    367
    Joined
    Mar 13, 2014
    .....
     
  11. SteveSteve72

    SteveSteve72 Moderator Staff Member

    11,950
    5,068
    Joined
    Jan 3, 2009
    Don’t care about any of this

    622AA5EE-FE09-4788-A722-52C5477A90E7.gif
     
  12. DoubleH

    DoubleH formerly hhaze

    3,304
    617
    Joined
    Feb 19, 2016
    Thought they were cool grey 4s at first glance
     
  13. show time 96

    show time 96

    20,509
    10,262
    Joined
    Apr 6, 2008
    [​IMG] [​IMG]
     
  14. lamekilla

    lamekilla

    24,714
    11,017
    Joined
    Sep 23, 2012
    One is a Jordan fanboy who is old enough to have watch him play and the other is a kid from TX that wants to jack Atlanta’s music scene
     
  15. Bert.

    Bert. formerly zyzz

    78,068
    15,226
    Joined
    Oct 25, 2010
    These are flames
     
  16. titang545

    titang545

    4,118
    2,360
    Joined
    Sep 21, 2012
    Damn the shoes any info on redbone on the right. F a Kardashian.
     
  17. show time 96

    show time 96

    20,509
    10,262
    Joined
    Apr 6, 2008
    Jordyn woods
     
    titang545 and Gordonson like this.
  18. bestintheworld

    bestintheworld

    513
    222
    Joined
    Aug 3, 2013
    Damn she looks so damn good. Kicks are dope too
     
    jasonvoorhees08 likes this.
  19. rbk93

    rbk93

    4,543
    1,071
    Joined
    Jun 29, 2016
    Looks like the CG4 that could of been.
     
  20. staffsgtdignam

    staffsgtdignam

    6,296
    2,115
    Joined
    Sep 22, 2014
    His music is awful tbh.

    Can’t believe they gave Kenny a Cortez and this clown an AJ4... C’mon Nike/JB lol
     
    toneagain likes this.
  21. staffsgtdignam

    staffsgtdignam

    6,296
    2,115
    Joined
    Sep 22, 2014
    Way more people care about JT than Travis though (even if JT’s new album is trash).
     
  22. tx slim

    tx slim

    790
    327
    Joined
    Mar 3, 2016
    You could look that way with a few 100K in plastic surgery, not that there's anything wrong with that...
     
    Hahahaha likes this.
  23. noir.

    noir.

    583
    536
    Joined
    Nov 17, 2017
    didn't realize i said anything about how many people "care" about either...lol.
     
  24. noir.

    noir.

    583
    536
    Joined
    Nov 17, 2017
    we aren't talking about the same person here.
     
  25. killaking

    killaking

    943
    464
    Joined
    Dec 15, 2013
    Na Travis is currently way more popular now he pretty much worked with everyone last year.