OG CB34 Godzilla any pix?

2,246
10
Joined Sep 13, 2006
Does it matter I kinda wanna see them too.. google is @#%$
Team Teaneck

Breakin' Necks In "The Neck"
 

shoedinimd

Banned
238
10
Joined Jun 27, 2006
Almost identical lets see pics....
--TEAM STOP SNITCHIN--OG MEMBER #1--


I gotta shoe fettish I be in shoe city every week fifty pairs of new nike airs aint cheap..
 
183
44
Joined Jan 25, 2007
Sorry fellas, i wish my og cb34 were in good shape but as you can see, they are beat up. Nike re-did these exactly the same way they were back when they first came out except for 4 small details:



first, the air bubble is smaller like all retros



second, on the left shoe of the og the nike sign was reversed. They changed that in the retro



third, the material in those circles were leather in the og but they switch to suede for the retro



and lastly, the inside sole of the og was purple. For the retro, they are black. Other than those very small details, these shoes are on point. I really needed a new pair. thanks nike



 
4,865
548
Joined Mar 20, 2005
Nice picks, Korim.....did you work construction in those? LOL
team am fam / team vintage heatflintgreynt@gmail.com
myspace.com/flintgreynt
 
1,626
10
Joined May 10, 2005
:wow:
Those OG's are so beat up!! IMO the circles on the ankle portion were not leather on the OG's. The suede must have faded.
 
5,822
391
Joined Jan 30, 2007
Quote:[hr][/hr]they should do every retro this good.[hr][/hr]
TN*113*OUT*CP
My style is impetuous. My defense is inpregnable.And I'm just ferocious. I want to eat his children.​
 
196
11
Joined Aug 15, 2005
an old pic of mine


wanted size 9 dsdunks: orange supreme's, shanghai's, brazil's ,heineken's, homer's
 
2,479
10
Joined Mar 14, 2001
^ :wow:

10 and half in my Air Force One, gimme 2 purr- Murphy Lee

OG NT member since March 15th 2001 with enough grapefruit to use government
 
6,841
1,098
Joined May 13, 2001
BKsole, that pair looks really good...hope that pic isnt too old....
T E A M M I D W E S T
715 TO THE 414
Reppin Milwaukee
TEAM-AF-ONE​
 
176
10
Joined Apr 4, 2007
Gotta love the aqua killers. To think they are 20dollars cheaper. How much were they when they first came out 129?
 
6,419
1,102
Joined Mar 25, 2004
Quote:[hr][/hr]they should do every retro this good.[hr][/hr]
For real....they look great thanks for the pics man.

How is the quality?
Team
Air Max Family X Pacific Northwest
Seattle,Washington​
 
3,642
1,511
Joined Apr 4, 2003
while the look is damn near dead on the fit of these is off, you can see it by the gentlemans pics above, the OG's had a better fit, it seems like all nikes products including the jordan brand retro's are extremely NARROW, oh well atleast they got it right visibly.
 
1,956
10
Joined Apr 5, 2005
That godzilla look like beaten up by king kong :lol:

I don't want to be the next Michael Jordan, I only want to be
Kobe Bryant-KOBE
 
Top Bottom