Seeking a friend for the end of the world discussion

Discussion in 'General' started by a blinkin, Oct 10, 2015.

  1. a blinkin

    a blinkin

    12,865
    5,806
    Joined
    Jan 5, 2013
    Saw this movie a few years back and just gave it another watch today. Kinda makes you think. If the world were about to be struck by a 70 mile wide asteroid and ee all faced our impending doom, how would you spend your last three weeks?
     
  2. mike honcho

    mike honcho

    2,474
    1,832
    Joined
    Apr 4, 2013
    I'd unDS my yeezys and stunt on all the peasants
     
    japejapejape and d0nny donowitz like this.
  3. andretti

    andretti

    12,676
    3,172
    Joined
    Nov 5, 2012
    Somehow steal a c6 zr1 speed around the country

    Have a paintball fight while skydiving

    Rob a bank for the thrill

    Steal a jet and have a dogfight

    Attempt to go toe to toe with a tiger with only a knife


    Pretend to be batman for a week
     
  4. prime

    prime

    20,857
    7,866
    Joined
    Oct 2, 2011
    With my family. Straight up.

    I got a son, he'd be tied to my hip.
     
  5. slighted

    slighted

    13,827
    4,724
    Joined
    Nov 17, 2013
    NT summit to finally establish NY >>> CA
     
  6. gwap

    gwap

    3,824
    4,266
    Joined
    Aug 27, 2014
    when we catch yall new yorkers at the meetup...

    you gonna end up missing the end of the world pleighboy
     
  7. ksteezy

    ksteezy

    32,282
    9,723
    Joined
    Dec 3, 2009
    I saw the movie the other night and for once I wanted the ending to be more cliche, but the reality of the film hit me like a bag of ice...like the world DID end :lol:

    I didn't know how to react...lol
     
  8. chichiloves5s

    chichiloves5s

    1,151
    264
    Joined
    May 16, 2005
    It would get too crazy.

    I would barricade myself in the crib and self medicate in my favorite ways with my favorite people until the end.
     
  9. a blinkin

    a blinkin

    12,865
    5,806
    Joined
    Jan 5, 2013
    I think that's why I like it so much. There's no saving of the world. No corny "love is the thing that saves us from _____". Like... It actually ended. And that just makes you think, man. What if that really happened?!

    I'd make it a point to spend as much time with my family as possible. But I know I'd want to go out holding onto my lady and telling her I love her one last time.
     
  10. 360waves

    360waves

    3,094
    1,189
    Joined
    May 4, 2009
    Family, I wouldn't stress the inevitable
     
  11. zapatohead408

    zapatohead408

    10,592
    2,565
    Joined
    Apr 28, 2010
    :rofl: :rofl: :rofl: so wrong man. :lol:
     
  12. atyung22

    atyung22

    115
    23
    Joined
    Dec 6, 2011
    I'd sit back and chill, Bruce Willis will take care of it.
     
  13. enlightenedespot

    enlightenedespot

    6,191
    643
    Joined
    Dec 12, 2007
    A snapshot of the events that lead to Eric Garner's death. That's what you guys find funny.

    Oh.
     
    nrg1604, ace93, PLVN and 4 others like this.
  14. illicit305

    illicit305

    4,427
    1,043
    Joined
    Aug 11, 2012
    [​IMG]
     
  15. japejapejape

    japejapejape

    12,706
    5,313
    Joined
    Feb 2, 2014
    id spend it with my family and friends

    good food and good drinks.

    and curtis mayfield playing in the background. [​IMG]   

     
  16. Comparison Ford

    Comparison Ford

    4,047
    3,981
    Joined
    Aug 31, 2012
    I'm not one to be easily offended, but that was pretty tasteless.
     
  17. jewseejay

    jewseejay

    9,858
    1,736
    Joined
    Jul 18, 2012
     
  18. a blinkin

    a blinkin

    12,865
    5,806
    Joined
    Jan 5, 2013
    Do you guys think it would be like the purge in a sense? Where people essentially devolve to their animalistic nature and wreak havoc, or do you think it would be a case where the sense of impending doom would have us simply acting from a place of innate goodness where everyone is focused on their loved ones and doing good for their fellow man?
     
  19. robtoofresco

    robtoofresco

    5,466
    2,931
    Joined
    Jul 20, 2013
    I'd like to believe the latter but the world delving into an anarchic state seems much more plausible to me. I tend to be a cynic though, so take that for what it's worth :lol:
     
  20. sea manup

    sea manup

    35,677
    11,243
    Joined
    Nov 14, 2012
    I would travel to the exact spot where it would hit the earth to see what it was like to live in clock town