The 61st Annual Grammy Awards Thread 2019 February 10th on CBS

Discussion in 'Music' started by andoneflip, Jan 13, 2019.

  1. Cardi B-Invasion of Privacy

    3 vote(s)
    21.4%
  2. Brandi Carlile-By the Way I forgive you

    0 vote(s)
    0.0%
  3. Drake-Scorpion

    5 vote(s)
    35.7%
  4. H.E.R.-H.E.R.

    3 vote(s)
    21.4%
  5. Post Malone-Beerbongs & Bentleys

    1 vote(s)
    7.1%
  6. Janelle Monae-Dirty Computer

    0 vote(s)
    0.0%
  7. Kacey Musgraves-Golden Hour

    1 vote(s)
    7.1%
  8. Various Artists-Black Panther

    1 vote(s)
    7.1%
  1. rolaholic

    rolaholic

    79,828
    35,430
    Joined
    Mar 17, 2010
    MixedByAli on the Grammy stage :pimp::pimp:

    Still not a fan of it winning after biting that American Pharoah track though but its become a top 40 kind of awards show now anyway so not surprised. The Grammy's are VMA/Billboard status at this point
     
  2. antidope

    antidope

    46,508
    20,128
    Joined
    Jan 2, 2012
    Get that hate out of your heart bro
     
  3. Hahahaha

    Hahahaha formerly ballerific703

    43,441
    21,788
    Joined
    Dec 15, 2004
    Hate? She can’t rap, can’t flow, doesn’t write her lyrics and she sounds lost on damn near every song she’s made. How is that hate? Those are all facts.
     
  4. anomolie

    anomolie

    3,756
    1,465
    Joined
    Aug 27, 2012
    Let it go man.
     
  5. a-friend

    a-friend

    37,505
    10,608
    Joined
    Apr 23, 2014
    Bruh, I legit didn't know This is America was stolen.....Fam Rothstein said this song was in their catologue for like 3years so I guess Jase Harley could have heard it stole it from them..........

    Somebody stole from Somebody though, this is worse than when Vanilla Ice said he didn't rip Queen and Bowies Under Pressure.
     
  6. antidope

    antidope

    46,508
    20,128
    Joined
    Jan 2, 2012
    Today I found out that Nas has no Grammys and neither does Tupac.

    Shout out to the Grammys.
     
  7. Chopper

    Chopper

    7,409
    4,958
    Joined
    Mar 11, 2013
    Album of the year :lol: wow. Shorty can’t even sing.
     
    nikekid6 likes this.
  8. Hahahaha

    Hahahaha formerly ballerific703

    43,441
    21,788
    Joined
    Dec 15, 2004
    Yeah I’m shocked to see This Is America win. We heard the original he stole from and it’s damn near the same song. Wypipo love Gambino though
     
    rrlegend and ggarvinxx3 like this.
  9. atxhitter03

    atxhitter03

    388
    366
    Joined
    May 26, 2015
    No xxx in the memoriam? Damn thats cold
     
  10. nikekid6

    nikekid6

    9,566
    3,057
    Joined
    Apr 2, 2005
    which I’m ok w
     
  11. bonafide101

    bonafide101

    1,605
    812
    Joined
    Oct 9, 2003
    Who bit what? :nerd:
     
  12. Peep Game

    Peep Game

    92,303
    41,535
    Joined
    Jun 2, 2011
    Congrats to Gambino for more success, but straight up as a song, This Is America is garbage. Nice concept and dope video, but as a song it’s atrocious. Glad I only heard it the first time it premiered.
     
  13. alchemist iq

    alchemist iq

    23,829
    22,499
    Joined
    May 13, 2008
    Facts
     
  14. bodeine brazy

    bodeine brazy

    531
    819
    Joined
    Oct 13, 2015
    Y'all saw my boy Cardo on stage? :pimp::pimp:
     
  15. wayniac211

    wayniac211

    8,605
    6,500
    Joined
    Jul 25, 2012
    SN to post on point
     
    Hahahaha likes this.
  16. supersaiyangod

    supersaiyangod

    1,624
    1,283
    Joined
    Feb 12, 2015
    i thought that drake video was an old one because this dude said years ago that he aint showing up to the grammy's no more.. so that must mean he only showed up this year cuz they told him straight up "hey you won a televised award this year so please come"