The Boondocks Season 4 Adult Swim Bump

Discussion in 'General' started by mistamidnight, Feb 2, 2013.

  1. mistamidnight

    mistamidnight

    308
    75
    Joined
    Jul 18, 2012


    A bump I made with my beat, what do you guys think?
     
    Last edited: Feb 2, 2013
    n3rd and Easy Money like this.
  2. Good Ol J.R

    Good Ol J.R

    5,261
    708
    Joined
    Sep 25, 2008
    I need dat song :pimp:
     
  3. AEA18

    AEA18

    17,208
    7,466
    Joined
    Feb 25, 2010
    Can't wait!!! :pimp:
     
  4. mistamidnight

    mistamidnight

    308
    75
    Joined
    Jul 18, 2012
    Thanks bro, I'll let you know when that adult swim music mixtape drops, it's gonna be on there.
     
    Last edited: Feb 2, 2013
    Good Ol J.R and Easy Money like this.
  5. hypebeast5

    hypebeast5

    6,935
    714
    Joined
    Aug 5, 2009
    Nice track man

    The boondocks is already going down as one of my fav cartoons
     
  6. mistamidnight

    mistamidnight

    308
    75
    Joined
    Jul 18, 2012
    Thanks & Deff one of mine too, can't wait.
     
  7. jaeevolution

    jaeevolution

    2,043
    75
    Joined
    Oct 4, 2010
    That beat is something heavenly :pimp:
     
  8. mistamidnight

    mistamidnight

    308
    75
    Joined
    Jul 18, 2012
    Haha thanks bro!
     
  9. currensy

    currensy

    8,226
    1,853
    Joined
    Jul 19, 2012
    Oh snap mistamidnight on here, them lex luger remakes was dope.

    But yo, my body ready for season 4
     
  10. ajchick23

    ajchick23

    4,647
    46
    Joined
    Sep 12, 2004
    [​IMG]
     
  11. mistamidnight

    mistamidnight

    308
    75
    Joined
    Jul 18, 2012
    lol yeah, been here for a while & thanks bro.
     
  12. Gill Baka Esq. LLC.

    Gill Baka Esq. LLC.

    10,855
    1,489
    Joined
    Sep 29, 2008
    AE who's the girl in your avy man...mesmerized....

    But my body is ready for some more boondocks :nthat:
     
  13. mronegative

    mronegative

    21,652
    2,718
    Joined
    Mar 9, 2010
    That's awesome, but we've played this game before and I'll believe it when I see it.
     
  14. mistamidnight

    mistamidnight

    308
    75
    Joined
    Jul 18, 2012
    Lol John Witherspoon even confirmed it & he plays grandad.
     
  15. a blinkin

    a blinkin

    13,730
    6,784
    Joined
    Jan 5, 2013
    It's been confirmed for years.

    Just tell us when.
     
  16. mronegative

    mronegative

    21,652
    2,718
    Joined
    Mar 9, 2010
    They said season 3 was coming out real soon!!!....then we waited 2 years.

    I'll believe it's actually gonna be on TV when it's actually on TV. :lol:
     
    Last edited: Feb 3, 2013
  17. mistamidnight

    mistamidnight

    308
    75
    Joined
    Jul 18, 2012
    Lol True, but I think 3 years is damn long enough for us to be waiting. Hopefully it'll be here this year.
     
  18. mistamidnight

    mistamidnight

    308
    75
    Joined
    Jul 18, 2012
    bump
     
  19. championboyz7

    championboyz7

    4,383
    773
    Joined
    Jul 20, 2012
    So when does it come out?
     
  20. alkatrez

    alkatrez

    492
    79
    Joined
    Jan 7, 2010
    We needed new Boondocks episodes like yesterday.
    Can't wait.
     
  21. mistamidnight

    mistamidnight

    308
    75
    Joined
    Jul 18, 2012
    No exact date yet, but definitely this year.
     
  22. 6 Rings G.O.A.T.

    6 Rings G.O.A.T.

    70,364
    16,558
    Joined
    Feb 12, 2006
    [​IMG]
     
  23. mixedflip

    mixedflip

    101
    21
    Joined
    Nov 28, 2012
    Did that beat sample Rick James's "ebony eyes?
     
    Last edited: Feb 6, 2013
  24. ucancallmerell

    ucancallmerell

    192
    60
    Joined
    Aug 15, 2012
    P4L
     
  25. mistamidnight

    mistamidnight

    308
    75
    Joined
    Jul 18, 2012
    Yeah, how you know?