The Combat Jack Show Thread

Discussion in 'Music' started by romedadude, Dec 26, 2013.

  1. wavycrocket

    wavycrocket

    30,708
    54,172
    Joined
    Aug 11, 2012
    Be Safe Tho!
     
  2. masagipatron

    masagipatron

    3,807
    3,607
    Joined
    Oct 14, 2015
    I seriously need video of this Southside thot screaming on Joe. This chick got gold bidets, travelled the world, vacations in the best locations on the planet. But she's still Timbs and a 3 piece and a biscuit box in her mind. Fam, I can hear the spit coming out her mouth during that tantrum.
     
    Last edited: Aug 13, 2019
    6pac likes this.
  3. 6pac

    6pac

    8,082
    7,466
    Joined
    May 12, 2017
    Or have that ***** sent back looking like swiss cheese thinking she on some mob boss ****. :lol:

    **** them muscles *****.
     
    Last edited: Aug 13, 2019
    tyisny likes this.
  4. adobecs4

    adobecs4

    17,710
    7,581
    Joined
    Mar 9, 2010
    I've never listened to a Tax stone podcast.
     
  5. a blinkin

    a blinkin

    17,177
    15,891
    Joined
    Jan 5, 2013
    Sleep.
     
    nawghtyhare likes this.
  6. Magic33

    Magic33

    34,540
    19,262
    Joined
    May 16, 2003
    https://www.theverge.com/2019/8/13/20802018/spotify-for-podcasters-dashboard-live-beta-analytics

    This is what Joe was talking about with Spotify giving more information for podcasters

    Well Max is doing songs :lol:

    Thanks, going to check out TBC

    The threat was wild. And him in the background :rofl:

    Yeah, and just yesterday she brought up Trina's manager bringing up how she didn't support a song.

    It's obvious when none of the females are running to her defense or even act cool with her.
     
  7. Hahahaha

    Hahahaha

    45,599
    26,048
    Joined
    Dec 15, 2004
    Star Brim sexy as hell but this dumb broad covered in tattoos like a ****in man. Women look trashy and manly nowadays.
     
  8. VARNELL HILL

    VARNELL HILL

    11,236
    25,228
    Joined
    Apr 5, 2017
    *****s in jail got PS4s...I'm not surprised :lol:
     
    str8drop and 6pac like this.
  9. 6pac

    6pac

    8,082
    7,466
    Joined
    May 12, 2017
    Maybe it’s the sweats covering the tats up but that donkey appears to be sitting my boy them tattoos ain’t stopping nothing.
     
    ggarvinxx3 likes this.
  10. Hahahaha

    Hahahaha

    45,599
    26,048
    Joined
    Dec 15, 2004
    You seen her body? Whole body covered in tats, damn near neck and down
     
  11. 6pac

    6pac

    8,082
    7,466
    Joined
    May 12, 2017


    I see what you’re trying to say...

    Butt Steel...

     
  12. a blinkin

    a blinkin

    17,177
    15,891
    Joined
    Jan 5, 2013
    Always liked tatted chicka. I’d hit.

    -ye shrug
     
  13. diabolicaldeezy

    diabolicaldeezy

    4,913
    2,467
    Joined
    Nov 15, 2012
    missing out on pure gold...

    Tax spazzed on Joe.
    :rofl::rofl::rofl::rofl:
     
  14. nawghtyhare

    nawghtyhare

    50,415
    30,102
    Joined
    May 24, 2005
    that star divine chick and brittanya187 chick are :pimp:
     
    a blinkin likes this.
  15. Hahahaha

    Hahahaha

    45,599
    26,048
    Joined
    Dec 15, 2004
    Tattoos are manly to me. I hate that these **** getting covered in ink now. **** look ugly and trashy to me.

    Seen this bad *** joint from a distance a few weeks ago, got up close and the broad had a huge cross tatted on her cheek. So ****in dumb.
     
  16. nawghtyhare

    nawghtyhare

    50,415
    30,102
    Joined
    May 24, 2005
    who tryna marry em though
    folks just wanna suckle on boobs
    and smash the p
    and finger her poop shoot while she having an orgasm
     
    a blinkin and 6pac like this.
  17. 6pac

    6pac

    8,082
    7,466
    Joined
    May 12, 2017
    :rofl:
     
  18. kingfoamnyc

    kingfoamnyc

    36,098
    27,614
    Joined
    Sep 22, 2008
    Star Brim

    49694F70-A42B-4B52-8C2D-FCB8D21F3671.png
     
  19. Magic33

    Magic33

    34,540
    19,262
    Joined
    May 16, 2003
    I'm not a fan of a bunch of Tatts on chicks. It doesn't look manly, it looks trashy IMO. I assume you're a stripper or were one.

    I also don't like Tatts in masculine places, like their arms or chest.
     
    stopcappin and Hahahaha like this.
  20. tay1

    tay1

    33,935
    21,278
    Joined
    Aug 6, 2012
    It's just art to me. Don't change me wanting to smash a female or not
     
  21. adobecs4

    adobecs4

    17,710
    7,581
    Joined
    Mar 9, 2010
    Content.

     
  22. Magic33

    Magic33

    34,540
    19,262
    Joined
    May 16, 2003
    Mal is jealous of Rory's seat
     
    Last edited: Aug 14, 2019
    a blinkin and Nujabez like this.
  23. nawghtyhare

    nawghtyhare

    50,415
    30,102
    Joined
    May 24, 2005
    she bout to set the record straight
    once and for all
    :pimp:
     
    a blinkin likes this.
  24. a blinkin

    a blinkin

    17,177
    15,891
    Joined
    Jan 5, 2013
    So... *****s don’t want to smash strippers anymore? :lol:

    You can see it in his eyes that he only put his elbow on Rory’s shoulder because the photographer told him to get closer.
     
  25. a blinkin

    a blinkin

    17,177
    15,891
    Joined
    Jan 5, 2013
    Fam. :rofl:
     
    Hahahaha likes this.