Wale - Hundred Miles & Runnin?

52
10
Joined Jul 15, 2001
Anyone know where this cd is gonna drop tomorrow? I know his last two mixtapes were just free to download, but I had heard he's gonna sell this one in local stores around the D.C. area.

Anyone know where to pick it up or did I hear wrong and he's just putting it online like Hate Is The New Love?
 
162
10
Joined Jul 25, 2004
i wanted to know the same thing... his myspace say 7-11 at 7:11 pm
idk i want to get a copy...
ne one know?!
You are the Bamma of the week -Huggy Low Down
 
148
10
Joined Nov 2, 2004
The mixtape will be released tomorrow and will be available in limited quantities at the following stores:

Commonwealth (DC)
Kickballers (DC)
GET DIZZY (Silver Spring, MD)
Social Studies (Frederick, MD)
Atmos (NYC)
Goliath (NYC)

good luck...
Getting DIZZY since 1986.GET DIZZY: The StoreDIZZYThe Blogspot
 
1,988
10
Joined Jul 4, 2006
About how limited are these?
THREAD TOPIC
I know people wanna be fly, but where do we draw the line?
A MEMBER SAID...
"which one is king adrian again?"
 
122
10
Joined May 16, 2005
i figured MAJOR would have a youtube video out already for these..........
"hustlin comes naturally, it cant be taught!"
 
1,988
10
Joined Jul 4, 2006
LMAO at Ryan.
THREAD TOPIC
I know people wanna be fly, but where do we draw the line?
A MEMBER SAID...
"which one is king adrian again?"
 
43
12
Joined Aug 4, 2003
I been bumpin "Paint a Picture' a lot lately, can't wait

for "Hundred Miles and Runnin". 'Tis a shame I don't live near

any of those spots. Maybe my dude in Fredrock can't scoop

it up for me. Nonetheless, Wale is that dude and its been

good to see him get some well desrved shine lately
AIM-UNC3536021
YOUNGMIDGE
 
7,822
277
Joined Oct 17, 2000
1 year later................................................................................

The N.W.A. reference has me intrigued...


[hr][/hr]
THE DREAM TEAM of MD/DC/VA -- ...name a sneakerhead WE ain't influenced...
'TeePeso,' 'Ryan8478,' 'DCShoeDon,' 'JaywhYeNeX,' 'Importking,' 'DCshoechick,' 'ScottScotch,' 'rudolph1996'​
 
321
10
Joined Oct 2, 2001
The mixtape will release onlinewale's myspace

It will also be available on the sites listed below with more adding on by the minute:
thefader.com
urbamagazine.com
allhiphop.com
hiphopgame.com
dicobelle.net
djbenzi.com
getrightmusic.com
mixtrap.com
mtv.com
slamxhype.com
formatmag.com
catchdubs.com
MYSPACE!
"YOUR LIFE IS PLAYED OUT LIKE KWAME AND THE POLK-A-DOTS"
 
43
12
Joined Aug 4, 2003
^ Goood lookin on the info....can't wait to hear this.
AIM-UNC3536021
YOUNGMIDGE
 
26
10
Joined Jan 18, 2007
i don't mean to go into budge in, but isn't there some beef with wale and major?
i have heard a story, but i don't know if it's true.
and there is a video saying something along the lines of (not a direct quote), "cmonwealth is the best store in dc, all the other stores are minor."
 
7,822
277
Joined Oct 17, 2000
Quote:[hr][/hr]i don't mean to go into budge in, but isn't there some beef with wale and major?
i have heard a story, but i don't know if it's true.
and there is a video saying something along the lines of (not a direct quote), "cmonwealth is the best store in dc, all the other stores are minor."[hr][/hr]
:lol:
AINTlegitsneakersNOT :rolleyes
[hr][/hr]
THE DREAM TEAM of MD/DC/VA -- ...name a sneakerhead WE ain't influenced...
'TeePeso,' 'Ryan8478,' 'DCShoeDon,' 'JaywhYeNeX,' 'Importking,' 'DCshoechick,' 'ScottScotch,' 'rudolph1996'​
 
1,988
10
Joined Jul 4, 2006
I sure hope it aint still free at this point in the game. It's a mixtape and usually those are for promotional purposes...but after 2 mixtapes and all that traveling and the whole Remy Martin project...it's time for a "for sell" joint.


THREAD TOPIC
I know people wanna be fly, but where do we draw the line?
A MEMBER SAID...
"which one is king adrian again?"
 
1,988
10
Joined Jul 4, 2006
^^^ you mean Boxden? or the Bronx?
THREAD TOPIC
I know people wanna be fly, but where do we draw the line?
A MEMBER SAID...
"which one is king adrian again?"
 
92
10
Joined Apr 18, 2002
Just to correct a couple typo's on the website list:

urb.com
discobelle.net
djbenzi.com is currently not up but should be shortly
myspace[hr][/hr]
Team DC/MD/VA[hr][/hr]
Stay Tuned to Stay Enlightened
O.G. Member #301​
 
1,263
12
Joined Jan 22, 2006
I don't know what I'll be doing at 7:11, but I am going to give this one a listen. Thus far, I've only heard the two joints on the radio last year.
 
1,988
10
Joined Jul 4, 2006
Downloading it now...another FREE joint. I'll give it a listen while I work on this poster tonight.
THREAD TOPIC
I know people wanna be fly, but where do we draw the line?
A MEMBER SAID...
"which one is king adrian again?"
 
Top Bottom
  AdBlock Detected

Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks some useful and important features of our website. For the best possible site experience please take a moment to disable your AdBlocker or head over to our upgrade page to donate for an ad-free experience Upgrade now